|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe ... sorry! Ben net wakker! |
|
quote: Jep, mee eens hoewel ik Evergrey nog niet eens als een super techisch hoogstandje zie. Pfff, wat vind ik technisch, Dream Theater, dat staat als een paal boven water en verder eigenlijk alle prog bands wel maar bands als Opeth, Deeds of Flesh (hoewel dat al aardig richting 'gefriemel' gaat), Dying Fetus mogen mijns inziens dan ook niet achterwege gelaten worden. Zoals nog veel meer niet eigenlijk. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Theory in Practice speelt ook wel behoorlijk (understatement) technische metal En sja.. het kan altijd gekker natuurlijk.. Shredhead heeft mij ooit Spactic Ink laten horen, totale gekte!! |
|
infinity is best technisch We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Dream theater jah, maar dan hou ik meer van liquid tension experiment, to be honest. Vooral nummers als paradigm shift..heerlijk gewoon. You can't go beyond the limit without falling down |
|
Kent iemand Fredrik Thordendal's "Sol Niger Within". Eén lange trip! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Op Wacken een nummer van Cephalic Carnage gehoord! Tering jantje wat een nerveus geriedel! Van de hak op de tak en vrij onlogisch! Als je technisch wil spelen, doe het dan goed! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 08-08-2003 13:09] |
|
quote: Ziekelijk ja, maar zoals te verwachten is zeer herkenbaar MesHuggah.. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 08-08-2003 13:10] |
|
Jah, technisch is leuk, als er maar wel een lijn in te ontdekken valt, dat is de kunst, toch? Dom freaken kan ik ook wel hoor! What about Jason Becker? Wereldgitarist, Randy Rhoads, of ga ik nu te ver?? You can't go beyond the limit without falling down |
|
quote: Ik heb zelf Colonizing The Sun van Theory In Practice, maar om eerlijk te zijn vind ik dat ook ontzettend van de hak op de tak. Nee, die gasten moeten eerst nog 'ns ff leren om nummers te schrijven... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Doe het zelf dan... Die CD is gruwelijk!! |
|
quote: Smaken verschillen! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dan heb je The Armegeddon theories nog niet gehoord zeker. DEHUMANIZED! Doe dat en kom terug van je bovenstaande reactie. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die heb ik een paar keer geluisterd, maar ik zal hem binnenkort ff aan een second opinion onderwerpen... Zo ben ik dan ook wel weer... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Perosoonlijk heb ik een pesthekel aan bands die zogenaamd technisch spelen 'om het technisch spelen'. Leer eerst eens een fatsoenlijk nummer schrijven met kop en staart en kom dan maar met je gepiel. Rare riffs en maffe licks lukraak aan elkaar plakken kan iedereen. |
|
Komt een heeeeeeeeeeeeeel makkelijk grapje aan.. Let op: .. ... .... *tromgeroffel* quote: Zoals jullie met Triple 7 doen? |
|
ja man |
|
quote: Tof |
|
quote: Fredrik Thordendal is errug technisch. Net zoals meshuggah. Dillinger Escape Plan is een van de meest technieche herrie-bands die ik ken. |
|
quote: Hebben we het over dezelfde band? Doe het dan goed? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Technische metal als Technische LEGO? |
|
deathmetal is over het algemeen best behoorlijk technisch, voor mij niks anders "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Fans van DEATH zouden WATCHTOWER eens kunnen beluisteren aangezien deze band een grote invloed was op de muziek van DEATH, maar zelf nooit erg bekend werd. Op The sound of perserverance vind ik de Watchtower invloed het grootst maar Chuck was natuurlijk al langer fan... Zou de naam 'Control Denied' afgeleid zijn van het album 'Control and resistance'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
status quo/ac dc/normaal/dutch boys/bzn het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |