|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Laat me raden, als ik dit ontken dan wil jij het hoogst persoonlijk zelf controleren?? Nee dank je, volgende keer misschien... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik luister al 15 jaar verschillende soorten metal en heb over 10 jaar in meerdere bands gezeten en van doom > grind> black metal in verschillende techniesche stadia, dus ergens weet ik nog wel waar ik het over heb Zoiets noem ik gaap metal en is typisch geschreven door de gitaristen. De dwang die bij sommigen ontstaat om harmonische tonen met de snelheid van een datastroom uit een gitaar te persen in zo kort mogelijke tijd klinkt leuk maar mist ziel/soul gevoel, name it. Het heeft de diepgang van het a4tje waarop het is geschreven. Persoonlijk kots ik van guns & roses, maar Slash zijn solo lijkt me een redelijk voorbeeld van solo/techiek/gevoelsverhouding. Maar neem me niet al te serieus want ik ben nogal stoned Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Dat blijkt wel ja, als je denkt dat cryptopsy de inhoud van een a4'tje heeft dan moet je goed stoned zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: heb mijn gekalk eens doorgelezen en zie nergens cryptopsy staan. Noemde Slash van Nuns & Posers, dat was de invloed van de thc.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ik ben er echt wel van overtuigd dat als er dingen verdwijnen in jouw buurt dat jouw sluitspier er voor iets tussen zit. Daar heb ik geen visueel bewijs voor nodig, maak je niet ongerust. |
|
eh.. wat..? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Haal nou ff dat verband kistje uit je rectum, dat je weer wat helderder kan nadenken. |
|
Waar komt die sluitspier/rectum fixatie vandaan? Heeft je vriendje je soms anaal verwaarloosd? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik heb geen vrienden. En mijn opmerkingen hebben niks met een fixatie te maken. Het zijn gewoon jouw opmerkingen die me er de indruk geven dat dat voor jou het meest belangrijke lichaamsdeel is. |
|
quote: nounounou geen vrienden? Wij tolereren je toch?? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: T'is niet omdat jullie mij toleren dat ik jullie als vrienden beschouw. Vriendschap voor mij betekent vertrouwen dat verdient is over jaren. |
|
quote: helemaal gelijk, daar zou ik die breezerdrinkertjes hier ook niet voor nodig hebben Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: |
|
quote: ja naja ik noem cryptopsy omdat zij zo'n beetje de leidende factor zijn in de technische death op dit moment "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Met name de eerste CD's: something wild en follow the reaper, zijn technisch. |
|
Dream Theater Pain of Salvation Dying Fetus The Red Chord Dripping Invocator Bane (LA death/grind, niet de hardcore band) Suffocation Disgorge |
|
quote: ik vind het wel meevallen, qua structuur is het niet echt bijzonder en valt in het niet bij het aanhoren van suffocation e.d. bandjes "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hahaha, yeah right?! This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: uhh ja, wat wil je nou zeggen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Klopt [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-12-2003 15:00] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ten eerste vind ik de vergelijking nogal scheef, Suffocation en C.O.B.? En ik heb Pierced From Within er maar eens bij gepakt en ik word nou niet echt omver geblazen door technisch vernuft.....eerder een vette brute band die wel degelijk goed kan spelen hoor, daar niet van, maar ja, goed...... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Pierced From Within is wel een classic deathmetal cd, dat kan je iig van CoB op dit moment niet verwachten. Ik vind derhalve dat suffocation wel wat beter in elkaar zit, stukken beter zelfs. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ......ik had wel verwacht dat je dit zou zeggen, maakt niet uit, dit is ook een kwestie van smaak, en ja Pierced.. is een klassieker, maar dat heb ik toch ook niet ontkent? Maar je vergelijkt twee totaal onvergelijkbare bands met elkaar. Cacophony, of all bands, ligt dichter bij C.O.B. dan Suffocation naar mij idee....die je beter kunt gaan vergelijken met Vader of Malevolent Creation...brute death metal! En techno, progressieve, melodieuze, whatever thrash/death, voor Children Of Bodom. [Dit bericht is gewijzigd door dr. brain op 07-12-2003 13:17] This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Een van de vele ondergewaardeerde bands in het genre (eigenlijk is het hele genre ondergewaardeerd) vind ik het Canadese Gorguts; werkelijk een band met lef; heeft het niet gehaald tijdens de tweede deathmetal golf eind jaren 80/begin 90 en dook in 1998 weer op met Obscura; ipv van alsnog voor het succes te gaan zijn ze duidelijk integer gebleven door ontoegankelijke technische deathmetal te gaan spelen. Opvolger From wisdom to hate is dan wat toegankelijker maar blijft mooi technisch. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |