|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom ? |
|
quote: Pest hem niet zo... M.O.D.S "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Grrrrrr. |
|
quote: jij tijgertje... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
eerder een lief poesje. |
|
quote: Oooooo Nekro toch "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
On Topic ! Kent iemand hier de tour dates van Heaven Shall Burn ? 'k heb wel weer eens zin in een stevig potje metalcore.. |
|
quote:Echt man alsjeblieft.. Live is dit trouwens echt een erg krachtige band en ik wl ze eigenlijk oook wel weer zien Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dan gaan we samen okee |
|
quote: tourdates zijn er helaas niet van deze band. Ze kunnen eenmaal weinig touren. Ze doen wel vaak losse shows, maar is toch erg moeilijk om ze naar NL te halen. Ik heb ze vaak in oost duitstland gezien en dat is echt te gek. Honderen kids uit hun dak een stage dives van balkonnen etc. Nieuwe plaat vind ik niet super. Asunder is de beste vanwege de ranzige productie en emotie in de muziek. De Hardste en best geschreven nummers staan op de split met Caliban. |
|
Ik heb nu ook Asunder en In Battle van deze band in mijn bezit en daar ben ik toch wat meer tevreden over dan over Antigone. Asunder is een lekkere plaat die me wat doet denken aan het steverigere werk van Bolt Thrower en Obituary maar dan met een flinke hoeveelheid core invloeden. In Battle is vergelijkbaar met Asunder maar wat rommeliger. En Antigone blijf ik toch echt een spoocy core plaat vinden. Het is wel wat conservatiever en bruter dan spoocy core over het algemeen maar een zeer experimetele metal core plaat is het zeker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
t was erg vet. denk niet dat ik morgen nog opzij kan kijken. |
|
Ik vind het maar een kankerband |
|
quote:Ik zag jou idd flink bangen. Ik moet zeggen dat ik daar ook nog de neiging tot had; Ze hadden een lijst met veel 'metal' nummers. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
nou opzij kijken lukt nog wel, maar naar beneden kijken niet meer... |
|
as zaterdag maar even naar het bolwerk! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nu ik "Antigone" weer eens hoor, weet ik zeker dat die in mijn jaarlijstje terechtkomt. Subliem! no text supplied |
|
Heb ze vorige maand live aan het werk gezien in Gent en ze blaasden!! Het zijn bij de weg heel erg sympathieke gasten, of ze kunnen heel goed acteren. Vreemd dat niemand 'Wathever It May Take' heeft vernoemd, in mijn ogen hun beste plaat. Veel beter dan dat gekanker van Caliban, brrrrr... Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
quote: HSB rulde wel iig |
|
Ik heb alle oudere albums ook maar eens kritisch beluisterd, maar ik vind "Antigone" toch echt wel de sterkste, juist omdat die wat minder snel is en daardoor meer ruimte laat voor detail. no text supplied |
|
quote: hahaha, op zich niks. Maar geef toe, corpsepaint met kort haar ziet er echt niet uit. |
|
Ach, maar even on-topic: HSB is wel een aardige band. Maar ik vind het de moeite van aanschaf niet waard. Gewoonweg omdat er meerdere bands ongeveer deze stijl spelen en het i.m.o. beter doen. Dan vind ik een band als Killswitch Engage dit ver overtreffen. |
|
quote: Ik ben het met je eens Het zal je moeder maar wezen... |
|
Ik vind van die Metalcore/Death Metal bands wel vet Scars of Tomorrow en Premonitions of War zijn ook heel vet There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |