|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb momenteel hun album in mijn discman zitte egte een verrekte goeie plaat Bonecollector |
|
Wanneer laat jij je nou wegpesten? |
|
Niet ben niet pestgevoelig en geef bijna nergens niks om *draadje los* Bonecollector |
|
quote: zaagsel |
|
jij begrijpt t (het voor de anti fout typers ) [Dit bericht is gewijzigd door 666FrEaK666 op 28-03-2005 0:24] Bonecollector |
|
quote: grote jongen |
|
Bonecollector |
|
Dat is idd niet verkeerd Unearth en Lamb of God samen op de planken. Die laatste plaat van beide bands knalt nog regelmatig uit mijn speakers. Enorm vette shit Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zijn er hier ook mensen die hun debuut The Stings of conscience kennen? Ook een erg lekker album, hoewel ik The Oncomming storm lekkerder vind. The Stings of conscience is wat technischer, heeft meer lompe beatdowns en heeft meer een eigen gezicht. Maar het komt, qua songwriting, nog wat onwennig over. The Oncomming storm luistert gewoon een stuk lekkerder weg. Neemt niet weg dat The Stings of conscience ook zeker een erg brute plaat is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
internal war vind ik t beste nummer van hun geweldige band...klinkt zeer goed |
|
edit: wat een onzin had ik hier gepost [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 29-10-2006 13:34] |
|
Heb 1 cd van hun iets met Storm.. wel een vette band maar gaat snel vervelen, ze gebruiken een beetje veel van die wanna-be hardcore riff's als je het mij vraagt... maar verder zit het allemaal prima in elkaar! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: dat klopt... ik vind hun mini trouwens de beste denk ik |
|
http://www.youtube.com/watch?v=tUuqNOM2D_o&search=unearth voor de liefhebbers jammer dat t geluid af en toe n beetje wegvalt |
|
coole clip |
|
wie kan me aan t nummer monition helpen? ben er al een tijdje naar op zoek PM maar ff |
|
Een nieuw nummer van Unearth is te beluisteren op http://www.ozzfest.com/media.html Op 8 augustus komt het album "III: In The Eyes Of Fire" uit via Metal Blade |
|
Godverdomme, Giles klinkt echt lekker Ben benieuwd naar de rest van het album |
|
Super gave band. Heb de 2 albums en kan niet wachten tot de 3de er is. Ken ze nu al iets van 2 jaar... stoere muziek |
|
|
|
quote: Nais Nais, de nieuwe nummers die ik heb gehoord klinken veelbelovend |
|
Het nieuwe album is harder dan de vorige en het gitaarwerk is nog meer om je vingers bij af te likken. Nog even groeien en dan hoogstwaarschijlijk de metalcoreplaat van het jaar! |
|
1 nummertje gehoord (Giles) en die klinkt erg veelbelovend Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, is zeker wel representatief. Het album beukt als de ziekte, zit vol vette gitaarpartijen en gitaarsolo's en heeft een nog beter productie dan The Oncoming Storm. Zeker checken die hap! Ps check dan ook meteen de nieuwe Walls of Jericho, ook zeker de moeite waard! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |