|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
de vocals vind ik saai voor de rest klinkt het wel te doen signature |
|
quote: Op welke manier bedoelen je saai? [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 01-08-2006 16:38] |
|
quote: saai als in neuterig schreeuwend op een eentonige manier als een hond met achtervolgingswaanzin signature |
|
quote: idd, alles daaraan is vet. alleen kick en snare zijn iets te duidelijk getriggerd soms verder idd een mooie streefplaat qua geluid! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Precies, en dat is precies wat ze hebben verbeterd bij het nieuwe album. Het klinkt allemaal iets meer 'drums' zeg maar. |
|
Heb hem even met Bittorent van internet geplukt en vind het best een gave plaat. Is eigenlijk m'n eerste kennismaking met Unearth (of dit soort bands in het algemeen, m'n broertjes luisteren dit veel meer dan ik dus) Klinkt goed ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vette productie wederom, instrument beheersing dik in orde. Máár; hij is na drie luisterbeurten nog niet half zo goed als The Oncoming Storm. Toch een beetje een tegenvaller. Ik mis de pakkende nummers. Dit is vooral heel veel ongeleide 'boosheid' met ultra saaie zang. Jammer dat ze dit niet hebben aangepakt.... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 06-08-2006 13:30] |
|
Net In the eyes of fire aangeschaft. Wat een heerschplaat is het geworden. Zit technish nog iets beter in elkaar als z'n voorgangers. Heerlijke plaat |
|
Ik vind em tegenvallen. Oncoming Storm had nummers die na een aantal luisterbeurten erg herkenbaar en catchy waren. Dit album is meer één brok woede en riffs... |
|
Ligt er gewoon aan waar je van houdt. Hoewel ik er niet echt gek van ben, vind ik die laatste een stuk gaver dan het oude werk ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb hem gisteren bijna in zijn geheel gedraaid bij de pre-listening party in Dynamo en ik moet zeggen dat ik er diep van onder de indruk ben. Vette plaat, vette productie en hij beukt als de ziekte |
|
beuken doet ie wel, maar missen doet het ook wat... misschien is het een groei briljantje.... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 13-08-2006 21:02] |
|
De nieuwe Unearth is inderdaad wat meer recht-toe recht-aan beukwerk geworden. Minder melodie en meer agressie. Hier en daar vind ik ze daarom ook wel wat naar de Lamb of God kant neigen. Hoewel ik Unearth toch interessanter blijf vinden dan Lamb of God. Vooral door het gebruik van melodie. Maar als je liever meer melodie in de sound hoort dan op de laatste Unearth dan moet je Bridge to solace eens gaan checken. Een Hongaarse band die nog echt metalCORE maakt. Ofwel, het is echt een mix tussen hardcore en metal. I.p.v. de pure metal die bands als Unearth tegenwoordig maken. Bridge to solace speelt overwegend op hoge snelheid en stopt z'n sound lekker vol met melodie. Check die band want ze zijn, wat mij betreft, een van de beste bands die op dit moment in het genre rondlopen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heb net geluisterd naar Bridge of Solace: asfunction:playTune,0 Kan dit wel waarderen! Veel metalcore vind ik wel ok, maar vaak zijn het de stemmen waar ik op afknap. Dat geldt ook voor de zang van Unearth. quote: Dat vind ik dus ook. Als je niet kán zingen, houd dan gewoon je smoel en ga grunten! |
|
Op www.myspace.com/unearth is nu het nummer The Chosen te beluisteren. Dit word de soundtrack voor de film: Aqua teen hunger force. |
|
quote: +Nu een cover van Sick of it all: Clobberin Time |
|
lijkt wel Sick Of It All zelf. Wel vet nummer! |
|
quote:vet gedaan! |
|
uiterst droevige posertroep... paar keer live gezien helaas... ik meende ooit vernomen te hebben dat één van deze droeftoeters een muilpeer van ons aller onno cro-mag geserveerd kreeg, nadat die iets te vrijpostig geïnformeerd had bij diens vrouw of ze eens samen onder de douche konden... We don't take it, we just fake it... |
|
een kuist van onno cro mag....die zal een paar maanden geen vast voedsel hebben kunnen vreten ! Fuck the world and fuck you |
|
Ik dacht dat ik wel uit was gekeken op deze band, maar het nieuwe nummer op Myspace klinkt toch wel weer best aardig. www.myspace.com/unearth |
|
Oeh! Klinkt vet! Ik vond III: In the Eyes of Fire behoorlijk saai. Maar dat euvel lijkt op The March volledig verholpen. Pfff, dit soort muziek doet het goed dit jaar. Kijk alleen al naar WInds of plague, Bleeding through en nu weer de nieuwe Unearth. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
BRUTE PLAAT The trend is dead. |
|
Beste album van de band tot nu toe if you ask me! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |