IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Unearth Vorige pagina
Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 11-05-2011 22:15 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

Jaren geleden een briljante show zien geven in de Goudvishal. Tegenwoordig boeit het niet meer.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-05-2011 22:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Met The March gingen ze de verkeerde kant op. Ik ben een van de weinigen die The Oncoming Storm niet zo waardeert. III: In The Eyes of Fire is mijn favoriet en ik hoop dat de plaat een beetje zoals die plaat wordt en qua technisch gepingel zit het wel goed denk ik.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-05-2011 22:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

The Oncoming Storm is het absolute toppunt van deze band. Een helder geluid, briljante songs, enkele rake breakdowns, nog niet te veel invloeden uit de klassieke metal en niet te veel technisch gepingel. De platen ervoor waren mij net iets te rauw.

Ik heb een déjà vu.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
Usericon van iPim
Posted 11-05-2011 22:26 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Met wat je eerder hebt gezegd of door dat nummerTJJJ?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-05-2011 22:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik heb het gevoel dat ik wat ik in die ene post gezegd heb al eens eerder gepost heb hier

Dat nummertje klinkt op het eerste gehoor niet slecht. Wel niet zo'n overtuigende breakdown, terwijl we anders gewend zijn van deze band.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-05-2011 22:33]

Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 11-05-2011 22:41 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

Mijn favoriet van de 2e plaat. Vies harde stukken.

iPim
Usericon van iPim
Posted 21-06-2011 1:44 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

http://www.altpress.com/features/entry/exclusive_album_stream_unearths_darkness_in_the_light/

Haaahaaa :D:D:D:D

Vergeef men voor die cleans in het eerste nummer, luister door voor die zieke breakdown met die overstuurde gitaren!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-06-2011 1:48]

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-09-2011 10:52 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Hoppa! Die nieuwe Unearth is gewoon nog even een stap beter dan The March. Sterker nog, misschien vind ik hem zelfs wel beter dan The oncoming storm.

Ze doen weinig nieuws maar hebben hier al hun sterkste punten naar de voorgrond geschoven. De ijzersterke melodieën, de logge breaks en catchy (maar niet poppy) songs.

Op dit album lijken ze ook iets meer de hardcore agressie uit hun begin dagen naar boven te halen.

Dit is gewoon een lekker frisse, energieke plaat waar ik m'n petje voor afneem.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-09-2011 11:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Beter dan The Oncoming Storm? Dan moet ik die nieuwe maar eens aanhoren dan.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

iPim
Usericon van iPim
Posted 10-09-2011 13:19 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2011 11:21 schreef NecRobert het volgende:

Dat is een kwestie van smaakverschil. Ik vind die nieuwe misschien ook wel beter dan The Oncoming Storm, maar III : In The Eyes Of Fire vond ik ook gaver dan The Oncoming Storm. Zie ook mijn review van die nieuwe.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 10-09-2011 13:27 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Dikke plaat!

Por Vida

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-09-2011 21:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2011 11:21 schreef NecRobert het volgende:

Niet echt mee eens, eigenlijk. Mijn favorieten zijn The Oncoming Storm en III: In the Eyes of Fire (kan niet kiezen tussen die twee platen).

De nieuwe is goed, maar blijft niet echt hangen. The March heb ik nog steeds niet gehoord...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com