|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaren geleden een briljante show zien geven in de Goudvishal. Tegenwoordig boeit het niet meer. |
|
The Oncoming Storm is het absolute toppunt van deze band. Een helder geluid, briljante songs, enkele rake breakdowns, nog niet te veel invloeden uit de klassieke metal en niet te veel technisch gepingel. De platen ervoor waren mij net iets te rauw. Ik heb een déjà vu. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Met wat je eerder hebt gezegd of door dat nummerTJJJ? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik heb het gevoel dat ik wat ik in die ene post gezegd heb al eens eerder gepost heb hier Dat nummertje klinkt op het eerste gehoor niet slecht. Wel niet zo'n overtuigende breakdown, terwijl we anders gewend zijn van deze band. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-05-2011 22:33] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Mijn favoriet van de 2e plaat. Vies harde stukken. |
|
http://www.altpress.com/features/entry/exclusive_album_stream_unearths_darkness_in_the_light/ Haaahaaa :D:D:D:D Vergeef men voor die cleans in het eerste nummer, luister door voor die zieke breakdown met die overstuurde gitaren! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-06-2011 1:48] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hoppa! Die nieuwe Unearth is gewoon nog even een stap beter dan The March. Sterker nog, misschien vind ik hem zelfs wel beter dan The oncoming storm. Ze doen weinig nieuws maar hebben hier al hun sterkste punten naar de voorgrond geschoven. De ijzersterke melodieën, de logge breaks en catchy (maar niet poppy) songs. Op dit album lijken ze ook iets meer de hardcore agressie uit hun begin dagen naar boven te halen. Dit is gewoon een lekker frisse, energieke plaat waar ik m'n petje voor afneem. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Beter dan The Oncoming Storm? Dan moet ik die nieuwe maar eens aanhoren dan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat is een kwestie van smaakverschil. Ik vind die nieuwe misschien ook wel beter dan The Oncoming Storm, maar III : In The Eyes Of Fire vond ik ook gaver dan The Oncoming Storm. Zie ook mijn review van die nieuwe. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dikke plaat! Por Vida |
|
quote: Niet echt mee eens, eigenlijk. Mijn favorieten zijn The Oncoming Storm en III: In the Eyes of Fire (kan niet kiezen tussen die twee platen). De nieuwe is goed, maar blijft niet echt hangen. The March heb ik nog steeds niet gehoord... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |