|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehehe, Ad-just die gewonnen heeft... tjonge... 12 maart maar eens zien of hij zich staande houdt tussen de "oude" rotten (er waren al 2 nieuwe lama's toegevoegd). Ik ben in ieder geval erg blij dat ik bij de tv opnames 12 maart aanwezig ga zijn Bijna net zo blij als toen een vriendin van me, me meenam naar Carré voor de halve finale en De Lama's On Tour Ben ik nu officieel Lama-gek? FREEZE |
|
quote: Neh... Alain was af en toe grappig, maar vond hem te droog. Het mag van mij wel iets levendiger, en dat is Ad-Just wel. Maar ben idd benieuwd of hij zich staande houdt, tot nu toe vond ik dat nog niet echt. Maar goed, hij heeft ook nog weinig kunnen oefenen tussen de 'echte lama's'. Ik ben echt benieuwd naar het nieuwe seizoen, vond ze vanaf het begin af aan te gek. Heb alle dvd's en na drie keer bekijken kan ik nog dubbel liggen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Brigitte Kaandorp heeft toch anders wel een aantal hele sterke momenten. Met Sanne Wallis de Vries kan ik dan bijvoorbeeld weer heel weinig terwijl ze bij Kopspijkers subliem was. |
|
Alain miste inderdaad een stukje power. Zijn subtiliteit was soms erg mooi om te zien, maar het is niet iemand waardoor ik van de bank rolde van het lachen. |
|
Ruben Nicolai |
|
quote: De leukste lama van allemaal! 'Serieuzere' programma's zoals 'Je zal het maar hebben' doet hij trouwens ook erg leuk. Echt een hilarische vent, mét een leuke kop trouwens. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik dacht altijd dat hij homo was. Maar dus niet. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: +1 ik dacht, die gast is te leuk en grappig, kan geen hetero zijn |
|
quote: mmm.. met kinderen misschien? Herman van de bakker |
|
quote: Hij is ook zo ongeveer de enige die geen sexgrappen maakt. Dat vond ik ook altijd erg verdacht, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
fuck de lama's! "whose line is it anyway" is de shit! |
|
|
|
quote: hahahahaha! precies!! die gasten zijn zó goed |
|
quote: Wat een aanrader zeg! Herman van de bakker |
|
quote: +3 |
|
quote: Tjonge, wat grappig.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ruben Nicolai is een held, maar ik vond hem in Rat van Fortuin toch zo af en toe wel vervelend, iets té overtuigd van zichzelf... Maar denk toch dat Tijl Beckand mijn favoriete Lama is, wat kan die gortdroog uit de hoek komen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Die vindt ik nou persoonlijk geen ruk aan..Ruben van der meer. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: het is grappig, maar ben niet overtuigd.... het is meer van; gooi er een gek bij in combi met opgefokt/opgewarmd studiopubliek en het kan niet mis.. |
|
quote: "Een blikje cola!" Maar zelf was ik meer fan van Arie Koomen, die was zo mogelijk nog droger... |
|
quote: nope en freek vind het ook allemaal maar niks en de nrc heeft het ook gehad met cabaret |
|
Ze zijn gaaf vooral Arie en die kale.. Het is de lichtinval ;') |
|
Arie doet niet meer mee. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik ga vannacht de nieuwe aflevering bekijken, hoe wassie? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |