![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() En die homo? Wat was zijn naam?? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
godver, helemaal vergeten! ![]() gelukkig bestaat er uitzending gemist... ![]() |
|
quote: ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik vond het niet zo. Vooral die ene nieuwe (niet die ad-just) bakte er totaal niets van. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Jeroen van Koningsbrugge. Ik vond hem juist erg sterk, maar ik vind 'em altijd al erg goed. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik vond et dit keer toch matig, maar die bloedneus en die spiegel bij verboden te lachen maakten het helemaal goed. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Ah ok ![]() |
|
Goddamn, jenje... ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Ja, er bestaat zoiets als internet, weet je. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: LOL ![]() |
|
Ligt het nou aan mij dat ik steeds dezelfde vier lama's zie of komen die anderen nooit in de uitzending? ![]() ![]() |
|
Ja, waar is die nieuwe?! ![]() |
|
Die nieuwe heeft vorige week vrijdag volgens mij meegedaan. ![]() |
|
quote: De enige die ik niet heb gezien, hehe. ![]() |
|
quote: Klopt. Vannacht die van vannaaf maar eens loeren. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote:Als je er recht achter zat was het echt nog veel leuker! ![]() Damn, dat was echt mooi om mee te maken zeg ![]() Ja, het valt mij ook op dat alleen Jeroen en Ad-Just (1x) meedoen/meedoet... Vooral omdat ik die ander (een neger) bij elke opname wel gewoon bij de crew zie... Overigens is het ook zo dat er een aantal opnames per week gemaakt worden en die heel verspreid worden uitgezonden... De aflevering met Mathijs van Nieuwkerk bijvoorbeeld die was in de eerste opnameweek al opgenomen, maar nu pas uitgezonden... Dus het zal daar ook wel mee te maken hebben ![]() FREEZE ![]() |
|
Ik heb nog niet 1x kunnen lachen om die nieuwe gast.. ja bij de audities misschien. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Om Ad-Just kan ik ook niet lachen... Hij is een beetje triest. Jeroen van Koningsbrugge is wel om te lachen af en toe. Zeker live is hij goed genoeg om een lach bij me los te peuteren... Maar ik mis Arie! ![]() FREEZE ![]() |
|
Jeroen vind ik ook wel erg sterk uit de hoek komen af en toe, precies mijn soort humor. Ad-just presteerd tot nu toe echt onder de maat en is ook veel te afwachtend, hij zal natuurlijk even moeten inkomen maar ja, ik denk niet dat het veel beter zal worden dan dat het nu is. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ad-Just was ook de onterechte winnaar vond ik... De lambal... Jeroen en Ruben vd M hebben echt mijn soort humor, daarom vind ik die ook gewoon de shizzle... ![]() FREEZE ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |