![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, dit is de derde keer dat ik 'm zie. Blift leuk, vooral dat gelach van Guus Meeuwis tussendoor. ![]() ![]() |
|
De Lama's zijn nog steeds Gay en Overrated... damn, wat slecht... ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
18 November naar De Lama's in Antwerpen ![]() ![]() |
|
quote: Ligt het aan mij of is het weer wat leuker geworden de laatste tijd? Afgelopen keer met Arie ook weer erg gelachen.. Die voorwerpenronde is ook vaak brilliant vind ik Herman van de bakker ![]() |
|
quote: Of die haren wassen in die barbequeschaal ![]() Herman van de bakker ![]() |
|
Was zowaar idd weer grappig laatst ... hangt wel ontzettend van het type spel wat ze spelen .... ![]() |
|
Klopt. Moordspel is niet leuk meer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Da's mijn vaste zapmoment... Herman van de bakker ![]() |
|
quote:VErschilt ... ik vind dingen als "Ik wil zien" echt geweldig ... ![]() |
|
quote:+521 Wat een kut programma, zoutloze gigantische flauwe goedkope 'humor'. Zo. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Ik ben er een beetje op uitgekeken geraakt, sinds Arie Koomen weg is. ![]() |
|
"De nieuwste show" is pas een drama, jezus dat dit programma nog steeds op de buis is... ik geef het niet lang meer, en zo wel... dan snap ik echt niet wat de zender coördinator in dit programma ziet... liever de Staat van verwarring (spek & bonen show) terug!! Trouwens; http://www.draadstaal.nl/ geniaal! elke vrijdagavond laat... VPRO ftw! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 18-10-2007 2:49] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Spek & Bonen show was wel vet, zat ook een goeie assistente in ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind De Lama's ook niks, heb het ook eigenlijk nooit leuk gevonden.. Jammer dat De Staat Van Verwarring zo kort op tv te zien was, dat vond ik altijd erg leuk ja.. Vooral die presentatoren waren goed.. Draadstaal is ook leuk, ik kijk wel eens wat op uitzendinggemist.. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 18-10-2007 4:42] ![]() |
|
![]() |
|
quote:dikke plus 1. Heb het een paar keer gezien om het een kans te geven, maar dat heeft niet mogen baten. Er zijn (waren) leuke dingen op de buis. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
nou, soms hebben ze wel leuke stukjes. en deze vind ik nog steeds legenadarisch: http://www.youtube.com/watch?v=3w7HHP7qe3g&feature=related ![]() Je moeder. ![]() |
|
Whose Line is it Anyway? > De Lama's Are you forever - loss of purpose in a passive life. Are you forever - pale, regarded as a waste of time. ![]() |
|
Zo, je spot een verband? ![]() ![]() |
|
> = beter dan De humor is soms ver te zoeken in De Lama's. Whose Line Is It Anyway is daarentegen bijna altijd grappig. Grappige momenten in De Lama's zijn op een hand van een vuurwerkslachtoffer te tellen. [Dit bericht is gewijzigd door Draconian op 10-04-2008 19:36] Are you forever - loss of purpose in a passive life. Are you forever - pale, regarded as a waste of time. ![]() |
|
De Lama's is 'humor' voor het mainstream volk. ![]() |
|
Niets mis met mainstream tv, imo. Jammer dat het gaat stoppen. Gelukkig komt draadstaal binnenkort weer op tv. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Draadstaal is daarentegen geniaal, heb alleen de afleveringen op Talpa gezien jammer genoeg. ![]() |
|
De nieuwe afleveringen zijn verplaatst op de vpro naar primetime. En terecht natuurlijk. Al is draadstaal niet echt te vergelijken met de lama's, tis geen improv. Hoewel ze op de radio in de show van eric corton (ofzo) live draadstaal doen. Ik heb het echter nog niet gehoord. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |