|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Haha, ja vast..jij denkt dat ik pissed ben omdat er een meningsverschil is op internet. Anyway..On-Topic...hardcore of niet, kopen die handel! |
|
Vind dat album tegenvallen ... poeslieve productie die de sfeer kapotmaakt. |
|
Als je geboren bent in de US dan is de code voor terror nu oranje |
|
quote:ken je die black-metalcore band Ringworm? |
|
quote:Zucht ... ga me ff een quote van 3 jaar terug oprakelen joh/ Pak je skeetbordje en tyf een end op |
|
quote:hap |
|
Misschien moet Ringworm eerst eens goed leren schrijven. Hij kent de band Ringworm misschien, maar blijkbaar kent hij de gegevens 'fatsoenlijke zinsbouw' of 'spelling' niet... 'naar iemands revieuw lezen' Was trouwens niet het enige domme wat je in je post neerkwakte, knakker... We don't take it, we just fake it... |
|
Hmmm, gaat weer lekker hier... Ik ken helaas One With The Underdogs nog niet (behalve de samples hier te vinden: http://www.trustkill.com/underdogs/terror_underdogs.html. Zo op het eerste gehoor klinkt het misschien wat minder agressief als Lowest Of The Low (ik denk dat ik snap wat Jenje bedoelt met 'te lieve productie'), maar nog steeds vette nummers die live minimaal net zo hard zullen knallen. Trouwens, Terror is een van de beste live-bands die ik ooit heb gezien! |
|
De nummers zijn op zich nog wel agressief, maar door de productie komt die agressie niet goed uit je luidsprekers .. vind ik dan he .. |
|
Ik denk dat Terror het ver gaat schoppen. Goede band! |
|
Lol Ze hebben het al ver gescopt. Over die productie, niet echt veel op aan te merken, op Lowest of the Low was het misschien wel iets beter ja,maar maakt One With The Underdogs er niet minder op |
|
Met ver schoppen bedoel ik dat ze verder kunnen komen als ze nu zijn. |
|
Groter als Hatebreed zullen ze echt niet halen, het is en blijft old-school waar weinig metal in zit, dus verder als hardcore publiek zullen ze niet komen als je het mij vraagt. Misschien maar beter ook! |
|
Door bands als Hatebreed wordt er steeds meer hardcore opgepikt door metallui. Dat ze groter worden als Hatebreed zie ik inderdaad ook niet gebeuren. [Dit bericht is gewijzigd door Sludge op 04-08-2004 16:52] |
|
quote: die mening ben ik niet toebedeeld.... |
|
Dat kan. Boeiend verder ook. |
|
quote: Net zo boeiend als jouw mening Sterker nog, ik denk dat de band nu op zijn hoogtepunt is! Wat denk je daarvan? Interessant he, vind je ook niet? |
|
Met boeiend verder bedoelde ik niet jou mening maar het gene wat ik gemeld heb |
|
[quote]Op 4 augustus 2004 17:27 schreef Sludge het volgende: Met boeiend verder bedoelde ik niet jou mening maar het gene wat ik gemeld heb[/quote hoi Sludge [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 04-08-2004 17:34] |
|
Ja, ik ben het zelf |
|
quote: Shit sorry hoor maar ererer je bent dan wel een lekker wijf zeg |
|
Weet ik! |
|
je siteje doet ut nie ... |
|
quote: Welk zitje doet het niet Jtje. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |