IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Terror Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-09-2010 18:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ok, ik ben er eindelijk over uit, plaat is anders, maar positief bevonden. Review volgt nog.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-06-2011 19:05 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ook op 17 juli op de Zwarte Cross?

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-03-2013 14:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Siked!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-03-2013 18:05 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Zo'n dikke +1! Die clip gezien? Wat een lekkere teringzooi!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-07-2013 11:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-07-2013 14:19 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2004 20:56 schreef Jenje het volgende:
Hatebreed heerscht ze er gewoon vierkant uit, klaar.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-07-2013 14:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oei. Zo werkt het niet. Terror heeft Lowest of the Low, dus winnen ze van iedere hardcoreband. En als je enkel naar de laatste zeven jaar kijkt, heeft Hatebreed het al helemaal verloren.

Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 20-07-2013 14:44 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

Na het vertrek van Todd Jones (o.a Blacklisted, Carry On en Nails) werd het voor mij toch een pak minder. Fan van de riffs van die man, jammer dat ie toendertijd het touren voor geen meter trok en dus kapte bij Terror.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-07-2013 14:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik vond One with the Underdogs (daar speelt Jones nog op, toch?) juist pakken minder dan Lowest of the Low en Always the Hard Way. The Damned, the Shamed is dan ook weer minder.

Zo'n toplijst zou er bij mij zo uitzien:

1. Lowest of the Low
2. Keepers of the Faith
3. Always the Hard Way
4. Live by the Code
5. Rhythm Amongst the Chaos
6. One With the Underdogs
7. The Damned, the Shamed

Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 20-07-2013 15:39 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

Heeft volgens mij inderdaad nog wat nummers geschreven voor die plaat. Na de EU tour voor Lowest of the low is ie er in ieder geval mee gekapt.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-07-2013 16:19 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 20 juli 2013 14:24 schreef BenKnuckles het volgende:
Oei. Zo werkt het niet. Terror heeft Lowest of the Low, dus winnen ze van iedere hardcoreband. En als je enkel naar de laatste zeven jaar kijkt, heeft Hatebreed het al helemaal verloren.
Wel, net even die mixtape gehoord. Het is standaard NYHC eigenlijk. Niks speciaals of zo. Dertien in een dozijn.

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 20-07-2013 16:45 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Always the hard way voor mij.

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 20-07-2013 20:41 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Die EP destijds was best vet. Na het debuut ze uit het oor (hihi) verloren. Sowieso vetter dan Hatebreed, geen twijfel over mogelijk, homoband; maar standaar NYHC zou ik terror (iig, het oude(?) werk) niet willen noemen. Heeft veel meer een old-school feeling dan b.v. een Madball.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com