|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook op 17 juli op de Zwarte Cross? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Siked! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zo'n dikke +1! Die clip gezien? Wat een lekkere teringzooi! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wut? http://www.reaper-records.com/site/2013/07/terror-suffer-to-return-harder-mixtape-free-download/ I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: |
|
Oei. Zo werkt het niet. Terror heeft Lowest of the Low, dus winnen ze van iedere hardcoreband. En als je enkel naar de laatste zeven jaar kijkt, heeft Hatebreed het al helemaal verloren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Na het vertrek van Todd Jones (o.a Blacklisted, Carry On en Nails) werd het voor mij toch een pak minder. Fan van de riffs van die man, jammer dat ie toendertijd het touren voor geen meter trok en dus kapte bij Terror. |
|
Ik vond One with the Underdogs (daar speelt Jones nog op, toch?) juist pakken minder dan Lowest of the Low en Always the Hard Way. The Damned, the Shamed is dan ook weer minder. Zo'n toplijst zou er bij mij zo uitzien: 1. Lowest of the Low 2. Keepers of the Faith 3. Always the Hard Way 4. Live by the Code 5. Rhythm Amongst the Chaos 6. One With the Underdogs 7. The Damned, the Shamed I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heeft volgens mij inderdaad nog wat nummers geschreven voor die plaat. Na de EU tour voor Lowest of the low is ie er in ieder geval mee gekapt. |
|
quote:Wel, net even die mixtape gehoord. Het is standaard NYHC eigenlijk. Niks speciaals of zo. Dertien in een dozijn. |
|
Always the hard way voor mij. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Die EP destijds was best vet. Na het debuut ze uit het oor (hihi) verloren. Sowieso vetter dan Hatebreed, geen twijfel over mogelijk, homoband; maar standaar NYHC zou ik terror (iig, het oude(?) werk) niet willen noemen. Heeft veel meer een old-school feeling dan b.v. een Madball. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |