IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Terror Vorige pagina | Volgende pagina
Ringworm
Usericon van Ringworm
Posted 05-08-2004 18:22 by Ringworm Wijzig reactieProfiel van RingwormQuote dit bericht

ontopic hoeren, pleur em dan maar op msn als je die site wilt weten.

I'll OVERCOME!!

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-12-2007 16:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

*rotschop*

Waarschijnlijk staan Ignite + Terror (+3) in april in 013, Tilburg. Over enkele dagen meer info!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-12-2007 17:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

gatverdamme, ignite, krijg meteen een gore smaak in mijn bek.geef dan enkel terror maar plus drie bands...sowieso een rare combi, terror en ignite.of je backfire als support van frans bauer doet.

Fuck the world and fuck you

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-12-2007 17:08 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Nou, nou... zo erg is het nou ook weer niet. Als Ignite dan net zo'n optreden neer weet te zetten als gisteren, dan gaat het gewoon een erg gave combi worden.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-12-2007 17:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik trek die maiden achtige zang van zoli nou eenmaal slecht.de gast denkt af en toe of ie bruce dickinson is. en aan die zanger heb ik nou juist een enorme hekel.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Posted 06-12-2007 17:28 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Hmm? Bruce Dickinson? Daar vind ik het echt voor geen meter op lijken.

Maar goed, Terror dus... ik ben benieuwd welke bands er nog bijkomen op die tour.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-12-2007 17:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Het lijkt er ook niet op maar hij probeert te klinken alsof, en daar slaagt ie dus niet in en dus is het kut . maar goed ik hou dr niet zo van dus.het is niet eens hard ook. dan zie ik liever een slechte agnostic front mee ofzo.

Cees
Usericon van Cees
Posted 27-12-2008 12:52 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Erg gave band. Nieuwe cd beukt ook hard, ( die uit 2008. )

The trend is dead.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 27-12-2008 16:17 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Die moet ik ook nog eens aanschaffen. Heb er laatst live een paar nummers van gehoord, en die vielen me zeker niet tegen.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-12-2008 16:54 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Heheh, wacht maar tot Neggie dit leest :')

Maar een tering vette band ja, heerlijk die agressie

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 27-12-2008 16:54]

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-12-2008 17:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

neggie post niet in het terror topic, terror is zijn ding niet meer hahahahaha

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-01-2010 0:01 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Hier speelt momenteel Lowest of The Low nog eens af. Wat een wezelijk verschil is dat met The Damned The Shamed.
Bij het laatste album mis ik toch echt de agressie tenopzichte van de andere platen.

Maargoed, alsnog veel zin in 26 februari...live shows van Terror zijn altijd gaaf!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-01-2010 0:02 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wel mee eens ja. Ik vind het ook veruit hun minste. Always The Hard Way vond ik ook al minder trouwens, maar die is nog best gaaf.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-07-2010 0:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2010 23:53 schreef 6sic6 het volgende:
Hele dikke +1. Ik heb zelf ook maar weinig hoge verwachtingen van het nieuwe Terror album.

Ik hoop echt dat het beter wordt dan The Damned, the Shamed.

Voor de rest laat ik het er even uit: Always the Hard Way is een van de beste (zo niet dé beste) hardcore platen van het laatste decennium. Een van de albums die bij mij het echte gevoel kunnen oproepen die een hardcoreband moet oproepen (ik kan het niet op een andere manier uitleggen). Heerlijke agressie, toch nog speels genoeg, catchy genoeg, blijft lang genoeg in je hoofd zitten en verveelt niet eens na een honderdtal keren luisteren (wat imo hét manco is van Lowest of the Low, ik ben uitgekeken op die plaat).

De kritiek op One with the Underdogs is te begrijpen, vanwege de 'tough guy'-invloeden die erin gekropen zijn. Zelf vind ik het een fantastische plaat met enkele absolute krakers op (Not This Time).

*ademt weer in*

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-07-2010 0:12 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Keer op keer als ik Lowest of the Low draai, merk ik gewoon de volle agressie van de band. Geen mid-tempo, maar gewoon vol eruitknallen in pakweg 20/25 minuten wat ze kwijt moeten. Zo hoor ik hardcore dan ook het liefst. Ik kan ook echt geen genoeg krijgen van dat album. De teksten zijn misschien vrij voor de hand liggend, maar op een of andere manier kan ik me er toch goed in vinden. Ik mis dat bij een aantal nummers op Always the hard way gewoon.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-07-2010 0:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik begrijp zeker waarom mensen Lowest of the Low zowat de enige goede Terror-plaat vinden, hoor, daar niet van.

quote:
Op 19 juli 2010 0:12 schreef 6sic6 het volgende:
Keer op keer als ik Lowest of the Low draai, merk ik gewoon de volle agressie van de band. Geen mid-tempo, maar gewoon vol eruitknallen in pakweg 20/25 minuten wat ze kwijt moeten. Zo hoor ik hardcore dan ook het liefst. (...)

Als ik zoiets lees dan vraag ik mij steeds af of ik nu niet in het verkeerde decennium geboren ben

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-07-2010 0:21 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Maandag 26 Augustus 1991--vrijdag 08 januari 1988

Nou valt mee hoor

Maar verder niks mis met de andere platen, maar Lowest of the Low steekt er bij mij toch echt met kop en schouders bovenuit.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-07-2010 0:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nog steeds een ander decennium he Het is (natuurlijk, dûh) gewoon pure smaak, ik luister nog steeds meer naar die tough guy-zooi dan het old school-spul. Hoewel ik het liefst de combinatie van beiden heb, eigenlijk.

Van Terror vind ik dat ze eigenlijk nog geen enkele slechte plaat hebben uitgebracht, ze hebben altijd wel kwaliteit geleverd. Alleen piekt Always the Hard Way er nogal bovenuit en valt The Damned, the Shamed wat uit de boot.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 19-07-2010 0:25]

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-07-2010 0:26 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Mee eens, ik vind dat ook hun beste plaat. One With the Underdogs is ook erg gaaf. De rest is zeker ook niet slecht maar wel een stulkje minder dan deze albums.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-07-2010 0:29 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Deze dvd is ook (ondanks de mindere kwaliteit) erg vermakelijk om te zien. Gaaf optreden en ook gaaf om te zien hoe Scott Vogel de teksten letterlijk uit zijn lijf op de cd inschreeuwt. Wat een strot heeft die gast ook

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-07-2010 0:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Daar ga ik eens wat centen voor moeten neerleggen, inderdaad.

I NEED MORE STAGEDIVES!

KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 19-07-2010 21:14 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 0:21 schreef 6sic6 het volgende:Maar verder niks mis met de andere platen, maar Lowest of the Low steekt er bij mij toch echt met kop en schouders bovenuit.

xD

Verkeerd antwoord

One of the underdogs is gaver vind ik.

[Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 19-07-2010 21:30]

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-07-2010 21:27 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2010 0:21 schreef 6sic6 het volgende:

Maar verder niks mis met de andere platen, maar Lowest of the Low steekt er bij mij toch echt met kop en schouders bovenuit.

+1, de agressie druipt eraf!
Ik begin automatisch met meubels te gooien als ik die plaat opzet!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-07-2010 14:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat laatste heb ik nu als ik Not This Time, Overcome, Always the Hard Way, All for Revenge, Strike You Down, Lost en dergelijke hoor. Ok ja, en Push It Away.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-07-2010 14:52]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-09-2010 21:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

He? Lijkt de riff in het refrein van Return to Strength niet sprekend op die van Clouds Over California van Devildriver(!) ?

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com