|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Heejjj, Mr. Helhamster ofniet?! Gaat weer goei met de Izegrimmerds heh?!... weer wat leuke gigies in t vooruitzicht!...Nou, ik kom wel een kijkje wagen |
|
quote: [offtopic modus aan] Nog niet, maar wordt hard aan gewerkt. Begin maart komt 'ie uit. [offtopic modus uit] |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
In string spelen doen ze niet meer. Nu alleen nog met allerhande protheses. |
|
quote: Vorig jaar nog wel hoor ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja, dat was vorig jaar. Dit jaar niet meer dus. |
|
Jammer . Nee, serieus, het zag er niet uit. In boxers viel het nog mee, maar toen ook die uit gingen... *Brrr* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Geen idee, ik val niet op mannenkontjes. |
|
Niet? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nou ja... soms. |
|
LOL ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hmpf ik zag anders niet dat je er aan ergerde. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat komt omdat ik eh.. druk was met foto's maken! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik bedoel maar! Was wel een donders gaaf feestje vorig jaar! Stijldansen met Neggie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat feestje heerste! En niet in de laatste plaats omdat ook Gorerotted aanwezig was!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
En toen jullie mij in de sloten en containers gingen zoeken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oooooooh, LOL!!! Was dat toen?? Dacht dat dat tijdens een concert in Metropool was... Dat moet bijna wel, want ik weet nog dat ik aardig aangeschoten was. En toen bij Pungent Stench/Gorerotted was ik de BOB. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Metropool was met Dennis. Dit was met Herwin nog... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Met andere woorden: Ik heb vaker dan eens zo achterlijk gedaan.. *Pling!!!* Nu weet ik 't weer ja! LOL, wij half Deventer rond en in alle sloten kijken.. God, en dat terwijl ik niet eens dronken was dus! ..."Hate can only create more hate"... |
|
En wij stonden gewoon binnen. LOL! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja, dat was nog 't ergste. Wij dachten dat je 'ik-weet-niet-wat' aan het doen was of met je gebeurd was. ..."Hate can only create more hate"... |
|
zo, line-up compleet. De lijnen zijn gesloten. |
|
quote: Neem dan in ieder geval even de moeite om de bandnaam goed te spellen. Desensitised kennen we niet, Desentisised wel. [Dit bericht is gewijzigd door Izegrim op 16-10-2004 16:41] |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |