|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jep zal ik doen maar ik zou er niet te veel van verwachten, heb geen proffesionele camera ofzo maar gewoon een simpel ding |
|
quote: Ik vind hun geluid op die laatste twee toch wel erg anders, niet zo smerig, maar ik denk dat je ze het beste gewoon zelf zou moeten luisteren om een oordeel te vormen. |
|
de splatter/grind death die ze op de eerste twee platen maakten is een vervangen door een meer groovende sound die al te horen was op Club Mondo Bizarre. Dat wil niet zeggen dat ze geen oude nummers als Shrunken And Mummified Bitch & Just Let Me Rot meer spelen tijdens hun shows. Integendeel.... |
|
Ik krijg een dag na het concert mijn stufi, waarschijnlijk ben ik te arm om te gaan. |
|
het is nu ook niet zo dat je 25 euro neer moet leggen bij 1 v/d 3 mogelijke optredens, toch? |
|
quote: misschien moet je hem een hatemailtje sturen waarin je je verbolgenheid en je teleurstelling uitdrukt.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Phatte shit, heb ze een paar jaar geleden in Staddijk gezien in hun kinky outfit. Dat wordt weer beuken There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Leu stukje in de Gelderlander, good job hoor |
|
quote: Het is nu ook niet zo dat ik 25 euro heb, maar ik ga mijn best doen door zo vaak mogelijk snert te eten. |
|
quote: was meinen sie...? heb het niet gelezen... |
|
Over hoe goed Doornroosje het deed met het boeken van (gedurfde) concerten en dat het bezoekers aantal zo was toegenomen en over jullie geweldige systeem dat aangeeft aan welke activiteit er behoefte is (registreerd de aantallen ofzo zodat je sneller op zaken in kunt springen) was de gelderlander van donderdag. |
|
oh dat stuk, ja dat klopt idd. het gaat de goeie kant uit zullen we maar zeggen.... |
|
heb er zin in.... |
|
Desensitised Was al begonnen bij binnenkomst, Ik was aangenaam verrast. Ik kende ze niet en zag er leuk uit. Al kon het me niet lang boeien, maar dat is mijn mening. Iedereen doet z'n best. Thanatos Heerlijke trein die over me heen donderde !!! Blijft lekker die muziek en Stef was goed bij strot. ten alle tijden een genot om naar te kijken. Alleen jammer van het milde publiek. Pungent Stench Leuk...Maar ook niet mijn ding. Wel tof om ze (onder normale omst.heden) gezien te hebben. Laatste keer was op een festival maar ik vind het meer een zaal band. Wel erg lekker geluid trouwens bij alle bands. Al met al toch een zeer gezellige avond geweest omdat het nou eenmaal gaaf is om bandjes te kijken !!! There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
" The Doctor is in.... I recommend.. AMPUTATION Desensitised was VET, al mag de zanger toch proberen zijn tong in zijn bakkes te houden Thanatos niet zo vet, maar wel aardig en pungent Stench was toch wel vette heersch ook al miste ik de SM pakjes een beetje... And my marlboro light |
|
Ik mistte de Sm pakjes behoorlijk Was een leuke avond, wel wat makjes, niet zoveel merch verkocht ook. La Bamba heerschte, jammer dat ik besloten heb vanavond in Deventer over te slaan. |
|
D: leuke band, aangenaam ver-ast... die chick die gitaar en backing zang deed weas geniaal T: kompleet kut PS: geniaal Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Desensitised - Goed geluid, maffe zanger. Leuk voor even, half uur was dus meer dan genoeg. Thanatos - Speelde goed, geluid was ook weer dik in orde. Pungent Stench - Na alle verhalen had ik me ook heel wat voorgesteld bij hun outfits, maar die waren (helaas) normaal. Verder speelden ze erg goed en kwam het publiek eindelijk wat los (wat bij Thanatos veel minder was, en bij Desensitised al helemaal niet), ik vond het trouwens nog rustiger dan ik verwacht had. Hoeveel mensen waren er, stuk of 200? Verder vond ik het een erg geslaagde avond |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |