IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Pungent Stench 21 januari Doornroosje Vorige pagina
Orion
Usericon van Orion
Posted 11-01-2005 19:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

kunnen ze ook nog steeds dat lekkere lugubre / donker / brute sfeertje neerzetten als op hun eerste platen?

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 11-01-2005 19:19]

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 11-01-2005 21:54 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 18:34 schreef ADHD het volgende:
mooi zo! en ga je die dan ook hier op ZM gooien???

en *SCHOP*

Jep zal ik doen maar ik zou er niet te veel van verwachten, heb geen proffesionele camera ofzo maar gewoon een simpel ding

Susan
Usericon van Susan
Posted 12-01-2005 14:29 by Susan Wijzig reactieProfiel van SusanQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2005 19:19 schreef Orion het volgende:
kunnen ze ook nog steeds dat lekkere lugubre / donker / brute sfeertje neerzetten als op hun eerste platen?

Ik vind hun geluid op die laatste twee toch wel erg anders, niet zo smerig, maar ik denk dat je ze het beste gewoon zelf zou moeten luisteren om een oordeel te vormen.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-01-2005 14:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

de splatter/grind death die ze op de eerste twee platen maakten is een vervangen door een meer groovende sound die al te horen was op Club Mondo Bizarre.

Dat wil niet zeggen dat ze geen oude nummers als Shrunken And Mummified Bitch & Just Let Me Rot meer spelen tijdens hun shows.

Integendeel....

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 13-01-2005 14:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik krijg een dag na het concert mijn stufi, waarschijnlijk ben ik te arm om te gaan.

Spirit In Black
Posted 13-01-2005 15:49 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

het is nu ook niet zo dat je 25 euro neer moet leggen bij 1 v/d 3 mogelijke optredens, toch?

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-01-2005 15:58 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2005 15:49 schreef Spirit In Black het volgende:
het is nu ook niet zo dat je 25 euro neer moet leggen bij 1 v/d 3 mogelijke optredens, toch?

misschien moet je hem een hatemailtje sturen waarin je je verbolgenheid en je teleurstelling uitdrukt....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 13-01-2005 16:32 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Phatte shit, heb ze een paar jaar geleden in Staddijk gezien in hun kinky outfit.
Dat wordt weer beuken

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2005 2:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:

Leu stukje in de Gelderlander, good job hoor

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-01-2005 12:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:

Het is nu ook niet zo dat ik 25 euro heb, maar ik ga mijn best doen door zo vaak mogelijk snert te eten.

Spirit In Black
Posted 14-01-2005 21:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2005 2:54 schreef ghoulliette het volgende:
Leu stukje in de Gelderlander, good job hoor

was meinen sie...? heb het niet gelezen...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-01-2005 22:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Over hoe goed Doornroosje het deed met het boeken van (gedurfde) concerten en dat het bezoekers aantal zo was toegenomen en over jullie geweldige systeem dat aangeeft aan welke activiteit er behoefte is (registreerd de aantallen ofzo zodat je sneller op zaken in kunt springen)

was de gelderlander van donderdag.

Spirit In Black
Posted 15-01-2005 1:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

oh dat stuk, ja dat klopt idd.

het gaat de goeie kant uit zullen we maar zeggen....

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 20-01-2005 18:46 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

heb er zin in....

Cornholio the Great
Jesus.....Was.....Mortal........
Usericon van Cornholio the Great
Posted 22-01-2005 4:17 by Cornholio the Great Wijzig reactieProfiel van Cornholio the GreatQuote dit berichthttp://www.cornholiosmanagement.nl

Desensitised
Was al begonnen bij binnenkomst, Ik was aangenaam verrast.
Ik kende ze niet en zag er leuk uit. Al kon het me niet lang boeien, maar dat is mijn mening.
Iedereen doet z'n best.

Thanatos
Heerlijke trein die over me heen donderde !!!
Blijft lekker die muziek en Stef was goed bij strot.
ten alle tijden een genot om naar te kijken.
Alleen jammer van het milde publiek.

Pungent Stench
Leuk...Maar ook niet mijn ding.
Wel tof om ze (onder normale omst.heden) gezien te hebben.
Laatste keer was op een festival maar ik vind het meer een zaal band.
Wel erg lekker geluid trouwens bij alle bands.
Al met al toch een zeer gezellige avond geweest omdat het nou eenmaal gaaf is om bandjes te kijken !!!

There can be only one CORN !!
Life SUCKS.... and then you die!!!

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 22-01-2005 13:43 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

" The Doctor is in.... I recommend.. AMPUTATION

Desensitised was VET, al mag de zanger toch proberen zijn tong in zijn bakkes te houden
Thanatos niet zo vet, maar wel aardig
en pungent Stench was toch wel vette heersch
ook al miste ik de SM pakjes een beetje...

And my marlboro light

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-01-2005 22:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik mistte de Sm pakjes behoorlijk
Was een leuke avond, wel wat makjes, niet zoveel merch verkocht ook.

La Bamba heerschte, jammer dat ik besloten heb vanavond in Deventer over te slaan.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 23-01-2005 17:50 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

D:
leuke band, aangenaam ver-ast... die chick die gitaar en backing zang deed weas geniaal

T: kompleet kut

PS: geniaal

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 24-01-2005 12:04 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Desensitised - Goed geluid, maffe zanger. Leuk voor even, half uur was dus meer dan genoeg.

Thanatos - Speelde goed, geluid was ook weer dik in orde.

Pungent Stench - Na alle verhalen had ik me ook heel wat voorgesteld bij hun outfits, maar die waren (helaas) normaal. Verder speelden ze erg goed en kwam het publiek eindelijk wat los (wat bij Thanatos veel minder was, en bij Desensitised al helemaal niet), ik vond het trouwens nog rustiger dan ik verwacht had. Hoeveel mensen waren er, stuk of 200?

Verder vond ik het een erg geslaagde avond

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com