|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ah, andere band zeker. [edit] Wel dezelfde band. Whatever. [edit] [Dit bericht is gewijzigd door Izegrim op 16-10-2004 17:04] |
|
quote: Over smaak valt nog steeds te twisten. |
|
quote: Desentisised????? Gnagna, dat gedoe om onze bandnaam altijd.... Ik snap het niet, het is toch een normaal (redelijk veel voorkomend) Engels woord.... DE-SEN-SI-TI-SED |
|
quote: het is anders erg tongbrekend |
|
hoe is het met WilB? |
|
quote: 30 okt. staat ie weer on stage... |
|
de lijnen zijn geopend.... er kan gereserveerd worden voor Pungent Stench; 024-3559887 meer info op www.doornroosje.nl |
|
quote: en ook mortal form dus http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1585716 |
|
en den officiele poster; |
|
geil... |
|
best wel |
|
kinky poster! |
|
Ga ze zien in Groningen. Heersch. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik ga maar aanwezig zijn in Nijmegen! |
|
Waarom dit concert in een oud topic? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Omdat het nog steeds over hetzelfde concert gaat? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: JAWOHL! Over drie weekjes.....'she has a black belt in bukkake!' volgende keer zal ik het niet meer zo vroeg posten. |
|
quote: hoe eerder hoe beter |
|
21e gereserveerd BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Ik + 1 zal aanwezig zijn en wat foto's maken enzo |
|
quote: mooi zo! en ga je die dan ook hier op ZM gooien??? en *SCHOP* |
|
Speelt Pungent Stench eigenlijk nog wel eens wat van hun eerst 2 platen? hun latere releases doen me eigenlijk niks meer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja, gelukkig wel! Ze spelen echt heel veel oude nummers en die doen mij zelf ook meer. Hoewel ik de laatste twee CDs van hun zeker niet slecht vind. Ze zijn alleen anders. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |