|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
heeeeeel mooj alleen jammer dat dat wijf er voor staat... --edit-- heej plaatje is anders!!!!!!!nu klopt deze reply niet meer!!!--edit-- [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 17-11-2001 13:49] Suck my piss |
|
-edit- dubbel -edit- [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 16-11-2001 15:17] Suck my piss |
|
[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 20-11-2001 14:31] |
|
Suck my piss |
|
[Dit bericht is gewijzigd door linknl op 20-11-2001 14:29] |
|
leuk proggie om de wallpapers te wisselen is wallpaper changer. de laatste voor vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 20-11-2001 14:30] |
|
quote: Voyager |
|
quote: Inderdaad. Deze vind ik wel mooi. En deze. Hij is wel een beetje klein, maar de orginele was veels te groot. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 17-11-2001 0:12] the only pleasure is pain |
|
Dit is wel een aardige. Heads I win, tails you lose |
|
voor de gitaar liefhebber. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 20-11-2001 14:29] |
|
Twee van mij dan maar ... |
|
Legolas, hmmmmmmmmmm |
|
kom op mensen posten hier ik wil mooie plaatjes zien. |
|
Hier nog eentje: = stukje uit scan van een picture LP van Ulver (nattens madrigal / madrigal of the night) |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 19-11-2001 22:03] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Momenteel: (wat een nerden topic btw ) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: dan post je toch niet nerd |
|
CRISTINA!! CRISTINA !!! CRISTINA!! CRISTINA !!! |
|
quote: Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dit zijn ook wel twee sfeervolle wallpapers : Heads I win, tails you lose |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
|
|
|
|
vin vooral die bovenste van Jenje en Legolas cool, (damn maar waarom al die plaatjes zo focking groot ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
hoe groter hoe beter |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |