|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja.. Maar toch een kort antwoord, om je vraag niet voor de eeuwigheid hier op het topic onbeantwoord te laten ronddwalen: SSJ RULEZ!! .. Ik had hem al gedeeltelijk gehoord uiteraard, bij de huisgenoot van Cadaveria, en een paar mp3's .. Gave plaat.. deathmetal nog.. maar wel anders dan alle andere deathmetalreleases die er in die tijd rondzwierven.. ... Als tegenprestatie voor de bovenstaande offtopics, zal ik binnenkort nog een paar gave wallpapers in elkaar zetten.. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-03-2002 22:50] |
|
Heb hem al ergens hier neergezet geloof ik, in een ander topic. |
|
|
|
quote: |
|
heeft iemand hier de cover van Filosofem (burzum) als 1024*768? ik ben echt helemaal geil van die plaat. en cover. |
|
Ha, maar ik heb een wallpaper van in the nightside eclipse. Heersch Edit: Oeps, zie ik nu pas, die is net al gepost. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 01-03-2002 20:14] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Je zou hem in kunnen scannen. Nadeel is dat het plaatje verneukt wordt als je hem gaat schalen/knippen. |
|
dat is idd het probleem... ik ga maar zoeken op i'net. thanks anyway! http://www.metalprovider.com/metalart/ [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 01-03-2002 20:22] |
|
.. Weer een nieuwe [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-03-2002 22:49] |
|
die is stoer ! |
|
|
|
Laatste van me: |
|
hier 2 van bade 2 Zo moet een auto eruit zien mat zwart met stukken croom en veel power natuurlijk |
|
Deze zijn de max: Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Die gast ziet er echt niet uit Trieste gast |
|
Ken je Mortiis niet? Die gaat al mee van in de beginperiode van Black metal. Die gast is de max! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Heeft zelfs nog bij emperor gespeeld, heeft de teksten geschreven voor The Wrath of the tyrant, supere gast, onze Trol, ik ken zelf een leuk verhaal van Mortiis in de steeple in Waregem, maar die is te lang om te posten, het was wel lachwekkend Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dit zijn mijn favoriten: SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
eehhhhhhh das mijn icoon wahahaha trouwens die dodge charger is idd heftig, is een droomauto Let´s bring back the METAL |
|
|
|
|
|
Dead things grow from deep inside... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 18-04-2002 11:09] Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |