|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Pink Floyd FREEZE |
|
AARGHHH |
|
quote: http://www.webshots.com Daar kun je een programma downloaden waarmee je ook je eigen wallpapers kunt rouleren. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: heeej, goeie zeg! Oud Vuil. |
|
quote:bedankt "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ik heb de meest heersende van allemaal [Dit bericht is gewijzigd door Bokbiertrol op 07-10-2003 0:59] |
|
Mijn desktopsel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Saartje deelt met ouders te computer dusch een dekstop is niet bepaald gewenst hier Als ik de achtergrond zwart maakt zegt mn moeder: "t lijkt wel of ik in een zwart gat zit te kijken" (mevrouw zit ook 2 keer per weer een half uurtje online ) [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 08-10-2003 13:35] LAI LAI HEI |
|
Welke versie van windows? |
|
quote: Ik? 98 LAI LAI HEI |
|
hmmz, dan wordt het lastiger jah...helaas |
|
Mijn Wallpaper voor de komende 12 uur: Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:dies mooi |
|
Oud Vuil. |
|
Grmbl. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-10-2003 22:54] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik heb als resolutie 1280 x 1024, maar uit respect voor de minder bedeelden maar even een slagje kleiner gepost. |
|
quote: VET !! |
|
Op de site van National Geographic hebben ze hele mooie. mvg wk10 |
|
keb momenteel deze http://www.truemetal.org/metalwallpaper/images/bondedbyblood.jpg |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
HELLRAISSSEERRRR!! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Maar ik zie dat er weer nieuwe bijstaan dus ik ga eens kijken voor een nieuwe! |
|
En die hebben ze |
|
Ik vind deze ook wel über: [Dit bericht is gewijzigd door Paaj op 21-04-2005 7:39] . . . . . . . . . ? |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |