|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
wie gaan er allemaal naar dit meesterlijke feest |
|
Hell Yeah |
|
Gorecity in de Effenaar is natuurlijk op ZONDAG 30 JANUARI, vanaf 14.00 uur! Moderatort, kun je de topictitel effe wijzigen? Thanx! Only Deaf Is Real! |
|
al zou ik geld toe krijgen... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:watje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Dat heet smaak. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ga erheen. ik heb helemaal geen verstand van goregrind e.d. maar ja, ben benieuwd |
|
OKAY, here it is, the time schedule: Cock & Ball Torture 22.50-23.35 N.C.C. 21.55-22.35 Gronibard 21.00-21.40 Pigsty 20.15-20.45 Ahumado Granujo 19.30-20.00 Cerebral Turbulancy 18.45-19.15 Sublime cadaveric dec 18.00-18.30 Disgorged Foetus 16.55-17.25 Lastdaysofhumanity 16.15-16.40 Cliteater 15.35-16.00 Rompeprop 14.50-15.20 Hopelijk verschaft u dit enig inzicht in het verdere tijdsverloop en de volgorde der orkestjes op dit partijtje. Only Deaf Is Real! |
|
quote: bron? |
|
quote: PR afdeling FNR... (the closest you can get!) Zal em meteen ook even op onze eigen site zetten Only Deaf Is Real! |
|
Last minute change in line-up.... Disgorged Foetus is vervangen door Intumescence. Het nieuwe tijdschema komt daardoor als volgt uit te zien: COCK & BALL TORTURE 22.50 - 23.35 N.C.C. 21.55 - 22.35 GRONIBARD 21.00 - 21.40 PIGSTY 20.15 - 20.45 AHUMADO GRANUJO 19.30 - 20.00 CEREBRAL TURBULENCY 18.45 - 19.15 SUBLIME CADAVERIC DEC. 18.00 - 18.30 -“Snackbreak”- LASTDAYSOFHUMANITY 16.55 - 17.25 CLITEATER 16.15 - 16.40 INTUMESCENCE 15.35 - 16.00 ROMPEPROP 14.50 - 15.20 Bron: Effenaar www.effenaar.nl Only Deaf Is Real! |
|
Volgens mij heb ik ooit het afscheidsconcert van Gronibard gezien spelfout weggehaald... |
|
gronibard zijn toch die gasten uit frankrijk die in jurken of naakt optreden? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Klopt, Gronibard is idd een beetje kaduuk, maar speciaal voor GORECITY rapen ze hun ballen bij mekaar en komen nog es een lekker stukkie gassen in de FNR! Yeah han, dat zijn die Franse gaste die mekaars ster volkitsen en dat blijkbaar de normaalste zaak v/d wereld vinden... Only Deaf Is Real! |
|
Precies. Maar de muziek is WEL serieus rete*proest*strak en lomp zwaar. Goede composities ook (voor zover dat geldt in grind). Vooral de showy intro's voor elke song zijn erg vermakelijk. Daar kan zelfs Gorerotted nog een puntje aan zuigen. |
|
quote:Njet, toen Haemorrhage er nog tussen stond wou ik wel, maar nu... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hmm..heb ook al weer wat anders inmiddels.. Suck my piss |
|
quote: Geen smoesjes, CnBT vindt je wel gaaf :p ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Jammer dat BILE niet kon |
|
quote: warscars... zelfde band maar dan zonder die 'humor'... |
|
quote: Yep, stonden ook al op Obscene Extreme laatst. |
|
quote: Hehe ja, dat zou toen de laatste gig ooit in NL zijn, hadden ze mij gezegd. Was wel mooi feestje, eigenlijk mischien maar weer eens naar Leeuwarden halen. |
|
Is het toeval dat de Nederlandse bands moeten beginnen? Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: misschien |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |