|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
wie gaan er allemaal naar dit meesterlijke feest |
|
Hell Yeah |
|
Gorecity in de Effenaar is natuurlijk op ZONDAG 30 JANUARI, vanaf 14.00 uur! Moderatort, kun je de topictitel effe wijzigen? Thanx! Only Deaf Is Real! |
|
al zou ik geld toe krijgen... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:watje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Dat heet smaak. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik ga erheen. ik heb helemaal geen verstand van goregrind e.d. maar ja, ben benieuwd |
|
OKAY, here it is, the time schedule: Cock & Ball Torture 22.50-23.35 N.C.C. 21.55-22.35 Gronibard 21.00-21.40 Pigsty 20.15-20.45 Ahumado Granujo 19.30-20.00 Cerebral Turbulancy 18.45-19.15 Sublime cadaveric dec 18.00-18.30 Disgorged Foetus 16.55-17.25 Lastdaysofhumanity 16.15-16.40 Cliteater 15.35-16.00 Rompeprop 14.50-15.20 Hopelijk verschaft u dit enig inzicht in het verdere tijdsverloop en de volgorde der orkestjes op dit partijtje. Only Deaf Is Real! |
|
quote: bron? |
|
quote: PR afdeling FNR... (the closest you can get!) Zal em meteen ook even op onze eigen site zetten Only Deaf Is Real! |
|
Last minute change in line-up.... Disgorged Foetus is vervangen door Intumescence. Het nieuwe tijdschema komt daardoor als volgt uit te zien: COCK & BALL TORTURE 22.50 - 23.35 N.C.C. 21.55 - 22.35 GRONIBARD 21.00 - 21.40 PIGSTY 20.15 - 20.45 AHUMADO GRANUJO 19.30 - 20.00 CEREBRAL TURBULENCY 18.45 - 19.15 SUBLIME CADAVERIC DEC. 18.00 - 18.30 -“Snackbreak”- LASTDAYSOFHUMANITY 16.55 - 17.25 CLITEATER 16.15 - 16.40 INTUMESCENCE 15.35 - 16.00 ROMPEPROP 14.50 - 15.20 Bron: Effenaar www.effenaar.nl Only Deaf Is Real! |
|
Volgens mij heb ik ooit het afscheidsconcert van Gronibard gezien spelfout weggehaald... |
|