|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zal het enig nut hebben om een Gorecity foto's Topic te openen? |
|
Aaha..,ok . Nou,ik ga maar weer ns verder met Agog leren. Tah Tah! |
|
quote: ...Och nee toch! SPW? Was trouwens inderdaad zekers wel een leuk feestje, met Last Days en Rompeprop als hoogtepunten vond ik. Alleen fucked up dat ik alweer om half 9 weg moest. Nog drie uur in de trein gezeten terwijl ik al best wel wasted was. Kom ik aan in Heerenveen, was de laatste bus ook al vertrokken Godverdomme, moest ik ook nog met de taxi naar huis Maar het was de moeite waard! Groeten aan iedereen die ik gesproken heb Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
SCW |
|
quote: Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat pleit dan weer voor je! @orion: Gaast ok naar skool? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
gaaf feestje!!! dat mogen ze volgend jaar wel weer doen!!! al heb ik er wel n mega blauwe arm en een uit gescheurde tepelpiercing aan over gehouden gvd! [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 01-02-2005 16:01] |
|
quote:sow flink tekeer gegaan dus hehe wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: behoorlijk.. |
|
Even wat foto's van Metalfan gejat : http://members.lycos.nl/mindwasp/gorecity Kutfoto's, maar Gronibard is wederom lachen |
|
VANAF HEDEN HEEFT ROMPEPROP OOK EEN OFFICIELE WEBSITE: HTTP://WWW.ROMPEPROP.CJB.NET (en daar ben ik dan de officiele webmaster van *toch wel een soort van trots* ) [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 02-02-2005 21:28] |
|
Dat werd tijd... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
inderdaad Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: Bwahahahaah die gasten van Cerebral Turbulency sporen ook voor geen meter.(evenals die andere bands) There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Jij wel dan? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |