|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: HUH? stadjer? Suck my piss |
|
Wat is dat voor taal, grunn'? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Suck my piss |
|
Wij friezen kunnen daar niet om lachen weest wel?! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ja,ik ook, met de trein godverdomme! |
|
quote: huh, je zit met 2 mensen achter een computer? Ik weet het [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-01-2005 14:41] Suck my piss |
|
Nee, alleen ik en mijn alter-ego Maare, ik zie nu dat ik om half negen alweer die kant op moet, dat is wel kut. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
HOEZEEEEJJ! nog maar een paar uur!!! |
|
quote: Yea! En dan oefenen! |
|
T WAS GEZELLIG!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dat was het zeker, dan m'n uiterlijk maar vrijgeven, met het risico te lopen om gehaat te raken : Ik was de dude met et Brodequin shirt an, en het donkerbruine haar... [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 31-01-2005 16:27] |
|
quote:met de kisten en lang haar? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Huhuhuh,tsja, de beschrijving helpt niet al teveel , maar ik was een van de 2 met et Brodequin shirt an..zeg, zij_duivel?,welk optreden vond jij het best? |
|
quote:rompeprop wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
En heb jij nog foto's gemaakt? |
|
quote:nee heb mn camera van t dak laten vallen.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ja,vond je hen nog het best? Nou,ze waren wel goed,maar Cliteater vond ik beter Intumescence had niet gehoeven van mij... |
|
Het dak? |
|
quote:cliteater heb ik een beetje geboycot, maar daar heb ik zo mijn redenen voor... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
En heb je heel toevallig zin om die vrij te geven? |
|
Gronibard was trouwens ook lachen,jammer alleen van de microfoon van die andere vocalist... |
|
quote:nee wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mmkay |
|
quote:tijdje geleden heb k een keer licht voor ze gedaan in de bosuil...stelletje flapdrollen dat t zijn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |