|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn in totaal 9 verdachten opgepakt in R'daal!!!! Het komt nu wel errug dichtbij.... |
|
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Onderduikadres? Wat juist betekent dat NL erg safe is? |
|
hehe, ik moet straks nog in R'daal zijn (10km van BoZ), ik doe ze ff de groeten... |
|
Slotje, zo blijf je bezig met topics posten.. F*ck hippies |
|
Bron? |
|
Op nu.nl staat het iig nog niet ... |
|
Teletekst. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Door wie zijn ze gearresteerd? Nl POlitie of anders? |
|
door bush zelf? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: en z'n vader!!!!! |
|
ach, goed nieuws dat ze geen kwaad meer aan kunnen richten, toch? (mochten ze schuldig zijn, zo te lezen gaat het om verdachten) So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Als ze in Nederland berecht worden staan ze volgende week weer vrij op straat. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: En ik post onzin ?!? |
|
In Nederland is vandaag een persoon opgepakt die mogelijk internationaal gezocht wordt voor betrokkenheid bij de bloedige aanslagen op 11 maart in Madrid. De nationale recherche verrichtte vandaag in totaal negen arrestaties bij twee invallen in Roosendaal. Zeven zijn meteen overgedragen aan de vreemdelingendienst en van twee wordt de identiteit nog nader onderzocht. Van één van die twee heeft de politie het sterke vermoeden dat hij een gezochte terrorist is. De ander wordt verdacht van drugsbezit. Bij hem werden 600 XTC-tabletten en ongeveer een halve kilo cocaïne aangetroffen. Het Nederlandse justitieel apparaat zegt te beschikken over aanwijzingen dat één of meerdere personen die wegens de aanslagen in Spanje worden gezocht, zich in Nederland zouden ophouden. FOKZINE [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-08-2004 19:21] |
|
quote: alsof ze hun eigen verblijfplaats gaan bombarderen. |
|
vast niet... |
|
quote: Zie het al Jihad topic. De dreiging die nu geuit is, is een directe dreiging. Nu ze Madrid verdachte hebben opgepakt, snap je wel dat de voornoemde dreiging echt serieus genomen moet worden. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
erg dichtbij??? Ik fietste er vanmiddag potver langs What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:wie bliezen ook weer de gehele flat op waarin ze zaten ondergedoken? ze zijn tot meer in staat dan wat een kapitalistische geest kan verzinnen We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Nou, het was tussen een nachtcafe (de kleine kat) en een shoarma/pizzazaak ("de markt"), lijkt mij dus sterk dat ze hun eigen shit gaan opblazen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
opvallend dat het juist een stad is die niet bekend staat om de vele aantallen moslims. Je zou zoiets eerder in den haag of rotterdam of amsterdam of utrecht verwachten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Ja inderdaad, daarom klinkt het, in mijn oren, ook niet logisch dat zo'n figuur zich in Roosendaal schuil zou houden, doe dat dan in een grote stad. Begin me toch echt af te vragen of ze wel de goede persoon hebben. |
|
quote: Mwah, kom hier maar eens een uurtje rondlopen in de Kalsdonk, dan ga je je afvragen of je nog wel in Nederland zit.... Verder hebben wij een buurgemeente (Bergen op Zoom, waar ratje vandaan komt), die na Rotterdam het hoogste percentage allochtonen heeft. Verder is Roosendaal drugsstad nummer in, qua dealen dan. Hier wordt meer verkocht dan in de grote steden. Ook dat trekt de buitenlanders aan. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 19-08-2004 9:19] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Lekker....komen die moslims met hun plofjassen wel erg dicht in de buurt.. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |