|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
present REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 31-08-2004 12:01] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Inderdaad enorm zonde You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Ken ik jou?? Maar goed.. hee Carnagath, heb je 2 optredens joh? That sucks!! |
|
Zo te zien boeit em dat weinig ... |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 31-08-2004 12:01] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Hmm welke van de twee gaat nu niet door? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
|
Hmm toch is het in Hoogeveen altijd gezelliger dan het in Popfront ooit is geweest. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Eigenlijk zou het concert dat het eerste geregeld was, voorrang moeten krijgen. |
|
quote:Ik denk mer dat je het onder de noemer communicatie kunt gooien, of het gebrek eraan ... |
|
quote: Tsja, we wachten vol spanning op Carnagath zijn uitleg.. Heey Khanate! |
|
Ja, we wachten af op de volgende aflevering Khanate heerscht |
|
quote: Vooral hun naamloze cd ja, ik ben momenteel helemaal 'fan' van het nr skincoat |
|
allebei de albums heerschen No joy |
|
Wel aanwezig als ik niets beters te doen heb. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Klopt maar die eerste.. oeioei wat een fijn album Lekker ontopic: CARNAL LEFTOVERS HEERSCHT! |
|
quote: Nee, maar ik jou wel. You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: Jemigdepemig wat spannend allemaal.. |
|
jeuj je hebt en aanbidder/stalker |
|
quote: Goed en nu kap ik met dat offtopic geslowchat voordat iedereen boos gaat worden [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-08-2004 0:36] |
|
quote: Haha klopt, de communicatie van Morte gaat ook heel bijzonder altijd, maar dat krijg je als je 5 totaal contactgestoorde lui in één band stopt.... en we gaan wat mij betreft zeker heerschen de 25e, tenzij er iets tussendoor komt waardoor ik het vergeet ghehehe |
|
quote: Nee, ik als kansloze aap lees veel fora You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
quote: WAT?, daar weet ik niks van... Maar inderdaad is de communicatie net zo goed als bij de rijksoverheid.. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |