|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat was inderdaad gezellig. Helemaal omdat we met Wim en Bo mee terug konden rijden en dus niet om half 11 al weg voor de bus. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Binnen de groep waar ik mee was ontstonden op twee punten problemen met onderlinge relaties, 1 iemand is flauwgevallen na een elleboogstoot op haar slaap in de pit en 1 iemand was haar tas vergeten. Gelukkig is het meeste hiervan inmiddels goedgekomen en heb ik afgezien daarvan een prima avond gehad. |
|
ja, Die meid viel bijna bovenop me (gebeurt anders nooit ) Één of andere kerel had haar in de pit geramd ofzo ja. niet zo handig natuurlijk. Pit's zuigen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Mark zeker. Kort geschoren kop en zwart hempie en lomp? hehe. Die was wel weer lekker bezig... |
|
Uiteindelijk is het met haar wel weer goed gekomen, ze is ook weer op eigen kracht naar het station gelopen en leek er wel weer aardig overheen. Alleen was het wel even schrikken. |
|
Gisteren was super SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
quote: Flauwvallen komt altijd wel goed. Tenzij je echt valt, en verkeerd valt. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 27-09-2004 19:35] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gisteren was het erg gezellig.Had ik niet verwacht.Het publiek was ook erg enthousiast. Temple of Eternity was super. Volgens mij speelden ze wel een uur vol. Heb nog veel foto's gemaakt, zijn overmorgen klaar,ben benieuwd. Ik wou de foto's op deze site (forum) zetten, alleen weet ik niet hoe.Weet iemand hoe? BANG YOUR HEAD!!!! SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
quote: Photobucket |
|
quote: Volgens mij gaat het in dit topic over eergisteren hoor quote:We waren een beetje bang voor een hersenschudding en dat kan weer wat minder uitpakken |
|
Nee,klopt je hebt gelijk. Ja,van al dat Metal raak je een beetje in de war. SMILE YOU FUCKERS!!! |
|
quote: Je hebt het niet zien aankomen? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:klopt, die ja EDIT: en een hersenschudding leek me al onwaarschijnlijk omdat ze met haar hoofd op de zachte neus van mn kist landde, en niet op de harde vloer. hoewel die elleboog van mark weinig goeds gedaan kon hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 27-09-2004 21:33] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: heh ja die kan wel los gaan. volgende keer elleboog ik em wel weer maar in popfront was het me te lomp zo vroeg op de avond hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-09-2004 21:43] |
|
ach, ben direct stevig bier gaan drinken. bij CL nog ff gebanged. de pitters waren wel weer vervelend helaasch respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Dat was niet flauwvallen hoor, dan ben je niet ongeveer 25 minuten bewusteloos. Ik vond het zeer onverstandig dat zij niet even mee ging met de ambulance voor een nadere check-up. |
|
quote:Wat er nou precies met haar gebeurd was wist ik ook niet precies, op een gegeven moment hoorde ik dat er iemand van onze groep bewusteloos (zo werd het me tenmiste verteld) buiten lag, en dat was wel even schrikken. Maar het is uiteindelijk allemaal goedgekomen met haar. Zijn er trouwens nog mensen die foto's hebben gemaakt? Ik heb ze nog niet zien staan |
|
quote: Schijnbaar in de pit een elleboogstoot tegen dr slaap waardoor ze knock out ging. Eenmaal buiten neer gelegt is ze zo'n 20 tot 25 minuten buiten bewustzijn geweest. Reacties weinig tot geen, besef omgeving kwijt, viel constant weer weg oftewel niet goed. Als ze was flauw gevallen, had ze binnen een paar minuten weer moeten bijkomen en dat deed ze dus niet. Ambulance gebelt, konden pas na 15 minuten komen omdat ze geen wagens hadden. Nouja boel heisa.. ze kwam uiteindelijk weer wat bij en toen wilde ze niet mee voor controle terwijl ambulance personeel dit wel beter vonden. Schijnbaar waren ze jonger dan 16 en hadden ze niet eens aanwezig mogen zijn in popfront? Hoorde dat verschillende meiden van dat clubje er waren zonder dat de ouders hier vanaf wisten? Domdomdom.. beetje je eigen leven in de waagschaal stellen omdat je de toorn van je ouders niet onder ogen durft te komen. Foto's komen er aan.. photobucket is weer eens aan het kutten. |
|
quote: Wat ben jij een lul zeg, een vriendin van je wordt bewusteloos gemept en je wil er nog foto's van ook. Viezerik. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Denk niet dat ie dat zo bedoelt [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-09-2004 23:11] |
|
Jawel, dat bedoelt-ie wel zo, de smeerlap. Ik weet het zeker. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hehe, pittende mensen in het popfront betekend idd dat de toch al zo spaarzame ruimte daar helemaal slecht benut wordt. En toch heerscht het daar wel, ooit jaren terug mijn eerste metal bandje daar gezien Life doesn't get much better than this! |
|
Ik zou rompeprop wel eens in Popfront willen zien, lijkt me lachen.. Qua pitje en lompheid dan he |
|
|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |