|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zit jij ook in Morte?!? |
|
quote: jezus Wim, je wordt weer jong.... |
|
quote:Breek me de bek niet los |
|
quote: Ohja.. dat valt natuurlijk onder 'kennen' |
|
jaja meneer kent iedereen zo goed, net zoals kwelgeest die een indo zou zijn spiritist krijg een leven |
|
quote: Nou moet ik wel zeggen dat kwelgeest best op een indo lijkt met dat donkere uiterlijk. |
|
quote: Dat was een grap, ik dacht wel dat boeman dat zou snappen You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Succes in Zwolle. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 31-08-2004 12:40] Een kleine snol zit zo vol. |
|
Voor degenen die het topic over het MA optreden niet volgen: Dit optreden (met CL) gaat iig door. Ik ben uit Morte Aeterna gestapt en waarschijnlijk is er al een vervanger, maar pin me er niet op vast. Anyways ... voor degenen die komen: See you there en we maken er een leuk feestje van! |
|
Jammer van Morte maar, veel succes in Zwolle |
|
Succes m'jong Een kleine snol zit zo vol. |
|
Wij komen ook kijken en bier drinken. Mooi een thuiswedstrijd voor ons en bovendien is het de hoogste tijd om de carnal leftovers weer eens live te aanschouwen. Jongens tot 25 september! see you at occultfest! |
|
quote: Zo hoort dat! Tot zaterdag!!! |
|
Ik heb er zin in |
|
Jammer dat ik er nie kan zijn.. Wil CL wel eens live zien.. Tijd dat popas hier eens wat mee doet.. Weet nog wel een bandje waarmee ze samen kunnen spelen dan Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Hhhmmm ... klinkt nog niet eens zo verkeerd Wim! Kun jij wat regelen of .... laat maar ff weten! Je hebt mn e-mail en telefoonnummer (?) wel! |
|
quote:Zeg Carnagath, we hebben je wel gemist op occultfest! En je hebt ook heel wat gemist, want het was super. see you at occultfest! |
|
|
|
quote: Nah ... kom maar gewoon naar Zwolle |
|
Woohoooo ik zal er ook zijn, toch nog!! Heb er zin in!! :D |
|
quote: Kijk ... zo hoort het!!! Iedereen die komt: TOT VANAVOND!!!!!!!!!!! |
|
Yay, ook gemist. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
He Carnie, heerschte het een beetje?? Was bij ons wel pret. Niet veel publiek maar wel strontgezellig en nog goeie muziek ook.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Was weer lekker hoor!!! Alleen ff snaartjes oprekken voortaan hehe |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |