|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, natuurlijk! En ja, natuurlijk... en eh... ja, natuurlijk! Hele fijne gebruikersinterface, lekker intuitief enzo. Erg rap (nu nog in ieder geval) en inderdaad een gigantische opslagcapaciteit. Ik kan niet wachten op GmailFS I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
|
|
quote: quote:Gamma! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb net ff gekeken op Gmail.com maar hoe kun je je aanmelden (lijkt mij namelijk ook wel wat), want ik kan nergen een link vinden om me aan te melden |
|
quote:Hehehe, toch wel handig om dat bericht er dan even bij te posten Helmie (wat is je gmail adres?) quote:Muhahaha! Alleen mogelijk mits iemand je uitnodigd, gmail is namelijk nog in een testfase (beta) [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 02-09-2004 13:55] |
|
quote: ja kom op dan! Wil ik ook.... |
|
quote: Grrrrr jammer |
|
quote:Je hebt een limiet aan het aantal mensen dat je kan/mag uitnodigen, ik zit er al op, dus helaas. |
|
quote: hmmz.... |
|
erhm tja, 1 gig is natuurlijk wel leuk. Maar of je het ooit gebruikt Magoed, ik heb het ook en moet het nog gaan gebruiken How can I know so many never really knowing anyone? |
|
een gig is denk ik zo maar vol want je kunt ook filmpjes ontvangen en andere grote bestanden (ik zou hem zo maar vol hebben) |
|
quote:10 MB is het maximum |
|
quote: Om te versturen en te ontvangen?? Of is je Inbox maar 10 MB |
|
quote:Om te versturen + te ontvangen natuurlijk quote: |
|
quote: Oke |
|
quote:Je hebt mail |
|
quote: uhmzz? |
|
quote:stuur eens een mailtje naar mijnvoornaam.mijnachternaam@gmail.com |
|
Ik heb het concept van gratis en voor niks beta-testen nooit begrepen. Je doet iets voor een commercieel bedrijf waar zij profijt van hebben en waar je zelf niks aan hebt. En verder zie ik de toegevoegde waarde voor jullie (Elf en Helmet) niet direct in. Nagenoeg niemand heeft meer dan 3 email adressen nodig (thuis, werk, troep). Ik gok erop dat jullie die drie al hebben en waarschijnlijk meer...wat motiveert je dan om nog een extra dienst te gebruiken en testen? Je hebt er geen reet aan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:De fun misschien? quote:Werk/spam/prive adres en daarnaast m'n gmail account (vanwege de grootte, kan handig zijn) |
|
Goh, kijk ELFENSTEEN interessant doen. Jezus, wat geweldig dat jij, ELFENSTEEN een blitse, gewilde GMail account hebt! Stoer zeg. Ik wil ohook zo'n vet coole GMail account. Net als ELFENSTEEN die d'r WEL eentje heeft. En als dat niet on topic was, dan dit al helemaal: het verschil met het brakke Hotmail is erg groot ja. Mensen met een half-redelijke gratis mail provider zitten er iig niet om te springen. Death to MSN en Hotmail. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 02-09-2004 14:48] |
|
Heb ook 2 Gmail accounts |
|
Hehe. --> reactie op Chelman en Mikeee [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-09-2004 14:48] |
|
Ik heb wat veel gavers, een site waar ik emails van 1 gig kan sturen |
|
quote: heb me al ff aan gemeld, kun je de gegevens ook in outlook zetten |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |