|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Jullie weten trouwens allemaal dat 't optreden in 013 nu vast staat he? +Unearth +Everytime I Die +Caliban. |
|
Geen gelul, die zanger van Lamb Of God heeft een lekkere stem. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Staan ze niet als support bij Slipknot?? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Volgens mij is het idd de enige datum. Maarja schijt, al was dat niet zo...JE MOET GEWOON KOMEN!!!!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 26-03-2005 18:07] |
|
|
|
Mwah, met een nummer kun je niet veel over een album zeggen, maar ik vind het toch iets tammer geworden, vooral de vocals. Het eerdere werk, Burn the Priest, New American Gospel en As the Palaces Burn was toch wat rauwer, dat bevalt me juist erg aan deze band. Ashes of the wake was al wat meer "gepolijst". Even afwachten wat het word, de 22ste is het zover. Las trouwens ook op de site dat er een volledige Europese tour komt, hoop maar dat ze ook in Nederland komen, want ik wil ze erg graag zien. |
|
Alle voorafgaande albums: originele snoeiharde metal nieuw nummer: slappe Pantera imitatie |
|
Er is nu ook een clip van het nummer Red Neck, dat te luisteren is op die site. Aardig lomp, maar wel grappig, is wel aan hen over te laten. |
|
Haha ja. Ik kijk hem nu net. Erg grappige clip met al die kleine kinderen enzo ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Op http://lambofgod.tv/ is naast 'Redneck' ook nog 'Walk with me in hell' te beluisteren. Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders. |
|
Voor wie geinteresseerd is, nieuwe album staat op kerrazy. |
|
hebbes! ff wennen aan Randy Blythe's zwaardere vocs, Ashes-fans komen aan hun trekken, lekker/heerlijk album! (moet nog ff wat rondjes draaien) ( 320kbs-versie alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal ) Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders. |
|
Gister de dvd Killadelphia aangeschaft. Het geluid is erg zacht opgenomen. Voor de rest wel een leuke dvd. |
|
Dat is inderdaad een leuke dvd, goede optredens en veel ongein ernaast. Lekker lomp als Mark Morton en Randy Blythe met elkaar op de vuist gaan. |
|
ik hou er echt niet van als groepen ieder lied een opbouwende intro geven en pas na 3 minuten losbarsten eentonige zang trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-05-2007 21:34] signature |
|
Welk(e) album(s) heb je geluisterd? Ik ben niet zo een fan van het laatste album, maar daarvoor is het echt goed. Zeker de vroegere platen en wat betreft de zang, die vind ik nou juist niet eentonig. Op Sacrament is de zang minder rauw dan op de voorgaande, jammer. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 18-05-2007 13:21] |
|
Ashes Of The Wake is mijn favoriet. De rest kan ik ook prima luisteren Zin in 13 juni ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: het lqqtste inderdqqd signature |
|
best band ooit pure brute metal aqressiefe riffs bruute gruns/screams en mark morton kicks ass en chris adler ook natuurlijk speel bijna alle nummers mee op me gitaartje:D 013 was ook vet!!!! voor eens en altijd een metalist |
|
Wat jij wil....dude ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Duidelijke taal. Vroeger WAS de 013 inderdaad moddervet. |
|
quote: Syntactisch en semantisch niet al te best [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 22-08-2007 20:19] |
|
Heeft iemand hier die dvd al gezien, ben daar erg benieuwd naar! En vanaf 24 februari is de nieuwe plaat uit, ben benieuwd! |
|
Ik heb alleen de Killadelphia dvd en die is wel aardig, alleen dat de show steeds onderbroken word door geneuzel staat mij niet aan... Heb onlangs al hun werk overigens op vinyl aangeschaft, nu de cd's eruit. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 03-12-2008 17:09] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |