IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Lamb of God Vorige pagina | Volgende pagina
Disciple
Usericon van Disciple
Posted 26-03-2005 17:20 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Jullie weten trouwens allemaal dat 't optreden in 013 nu vast staat he?

+Unearth +Everytime I Die +Caliban.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 26-03-2005 17:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2005 17:20 schreef Disciple het volgende:
Jullie weten trouwens allemaal dat 't optreden in 013 nu vast staat he?

+Unearth +Everytime I Die +Caliban.
FOK! Wat een line-up! Datum?
Is 013 trouwens de enige locatie in NL??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 26-03-2005 17:40 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Geen gelul, die zanger van Lamb Of God heeft een lekkere stem.


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 26-03-2005 17:42 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2005 17:39 schreef NecRobert het volgende:
FOK! Wat een line-up! Datum?
Is 013 trouwens de enige locatie in NL??


Staan ze niet als support bij Slipknot??


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 26-03-2005 18:07 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Volgens mij is het idd de enige datum. Maarja schijt, al was dat niet zo...JE MOET GEWOON KOMEN!!!!!!!!!!!



[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 26-03-2005 18:07]


Bloodline
Usericon van Bloodline
Posted 21-06-2006 19:42 by Bloodline Wijzig reactieProfiel van BloodlineQuote dit berichthttp://www.facebook.com/mendelian

ok heir dan maar !

http://www.sacrament2006.com/

:D



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 21-06-2006 20:04 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Mwah, met een nummer kun je niet veel over een album zeggen, maar ik vind het toch iets tammer geworden, vooral de vocals. Het eerdere werk, Burn the Priest, New American Gospel en As the Palaces Burn was toch wat rauwer, dat bevalt me juist erg aan deze band.
Ashes of the wake was al wat meer "gepolijst".
Even afwachten wat het word, de 22ste is het zover.

Las trouwens ook op de site dat er een volledige Europese tour komt, hoop maar dat ze ook in Nederland komen, want ik wil ze erg graag zien.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 21-06-2006 20:33 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Alle voorafgaande albums: originele snoeiharde metal

nieuw nummer: slappe Pantera imitatie


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 20-07-2006 16:33 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Er is nu ook een clip van het nummer Red Neck, dat te luisteren is op die site. Aardig lomp, maar wel grappig, is wel aan hen over te laten.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-07-2006 16:32 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Haha ja. Ik kijk hem nu net. Erg grappige clip met al die kleine kinderen enzo


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


frnzl
Metal moet je delen
Usericon van frnzl
Posted 13-08-2006 9:05 by frnzl Wijzig reactieProfiel van frnzlQuote dit berichthttp://frnzl.nl/radio

Op http://lambofgod.tv/ is naast 'Redneck' ook nog 'Walk with me in hell' te beluisteren.


Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-08-2006 20:49 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Voor wie geinteresseerd is, nieuwe album staat op kerrazy.


frnzl
Metal moet je delen
Usericon van frnzl
Posted 16-08-2006 22:10 by frnzl Wijzig reactieProfiel van frnzlQuote dit berichthttp://frnzl.nl/radio

hebbes!

ff wennen aan Randy Blythe's zwaardere vocs, Ashes-fans komen aan hun trekken, lekker/heerlijk album! (moet nog ff wat rondjes draaien)

( 320kbs-versie alt.binaries.sounds.mp3.heavy-metal )


Metal confronts what we'd rather ignore. It celebrates what we often deny. It indulges in what we fear most. And that's why metal will always be a culture of outsiders.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-12-2006 18:25 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Gister de dvd Killadelphia aangeschaft. Het geluid is erg zacht opgenomen. Voor de rest wel een leuke dvd.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 10-12-2006 18:58 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dat is inderdaad een leuke dvd, goede optredens en veel ongein ernaast. Lekker lomp als Mark Morton en Randy Blythe met elkaar op de vuist gaan.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2007 21:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik hou er echt niet van als groepen ieder lied een opbouwende intro geven en pas na 3 minuten losbarsten


eentonige zang trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-05-2007 21:34]


signature


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-05-2007 13:17 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Welk(e) album(s) heb je geluisterd?
Ik ben niet zo een fan van het laatste album, maar daarvoor is het echt goed. Zeker de vroegere platen en wat betreft de zang, die vind ik nou juist niet eentonig. Op Sacrament is de zang minder rauw dan op de voorgaande, jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 18-05-2007 13:21]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-05-2007 14:01 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ashes Of The Wake is mijn favoriet. De rest kan ik ook prima luisteren
Zin in 13 juni


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2007 16:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2007 13:17 schreef Nimbus het volgende:
Welk(e) album(s) heb je geluisterd?
Ik ben niet zo een fan van het laatste album, maar daarvoor is het echt goed. Zeker de vroegere platen en wat betreft de zang, die vind ik nou juist niet eentonig. Op Sacrament is de zang minder rauw dan op de voorgaande, jammer.


het lqqtste inderdqqd


signature


D_dude
Usericon van D_dude
Posted 22-08-2007 17:16 by D_dude Wijzig reactieProfiel van D_dudeQuote dit bericht

best band ooit pure brute metal
aqressiefe riffs bruute gruns/screams
en mark morton kicks ass en chris adler ook natuurlijk
speel bijna alle nummers mee op me gitaartje:D
013 was ook vet!!!!


voor eens en altijd een metalist


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 22-08-2007 17:19 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Wat jij wil....dude


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-08-2007 17:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 17:16 schreef D_dude het volgende:
best
aqressiefe bruute gruns me :D
013 was ook vet!!!!

Duidelijke taal. Vroeger WAS de 013 inderdaad moddervet.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 22-08-2007 20:18 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 17:16 schreef D_dude het volgende:
best band ooit pure brute metal
aqressiefe riffs bruute gruns/screams
en mark morton kicks ass en chris adler ook natuurlijk
speel bijna alle nummers mee op me gitaartje:D
013 was ook vet!!!!


Syntactisch en semantisch niet al te best

[Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 22-08-2007 20:19]



7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 03-12-2008 16:46 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Heeft iemand hier die dvd al gezien, ben daar erg benieuwd naar!

En vanaf 24 februari is de nieuwe plaat uit, ben benieuwd!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-12-2008 17:09 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb alleen de Killadelphia dvd en die is wel aardig, alleen dat de show steeds onderbroken word door geneuzel staat mij niet aan... Heb onlangs al hun werk overigens op vinyl aangeschaft, nu de cd's eruit.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 03-12-2008 17:09]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen