|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, dat optreden was super ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: I second that!! Was wel apart om na drie bands tegen half elf weer buiten te staan. Ben zeer benieuwd naar het nieuwe album. |
|
quote: Ja, die dvd is cool. Toffe registratie. |
|
Die dvd viel me een beetje tegen, dat concert had ik allang op youtube gezien paar maanden voor de dvd! The trend is dead. |
|
quote: Tja, al die Download optredens stonden destijds online (zo ook SYL, die nu op dvd is), maar toch beter om op schijf in de kast te hebben. |
|
Weet iemand toevallig wanneer ze weer naar NL komen? Kunnen we Hellendoorn eens even dunnetjes over doen |
|
quote: Me 3, erg gave gig inderdaad. Zowel Devildriver als Lamb Of God waren erg goed bezig ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: +1 Was een vet concert! @Corpsegrind: Ze komen vast ergens na voor de zomer/in de zomer/na de zomer, ligt eraan waar ze de nieuwe cd eerst gaan promoten. |
|
Matig nieuw nr btw... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Moe'k nog ff checken vanavond But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Oeh, ff checken straks! |
|
Ik vind het nieuwe nummer wel gaaf Ze blijven in ieder geval niet steeds hetzelfde doen |
|
Heb 'm een dag of twee geleden gehoord. Vond het begin niet echt zo-zo, maar daarna ging ie lekker! Ben benieuwd naar het hele album, vraag me af of ze zichzelf weer kunnen overtreffen. Nu ik zo zit te denken, is het onmogelijk voor mij een favoriet album te kiezen. Ik vind As the Palices Burn, New American Gospel, Ashes of the Wake en Sacrament allemaal retegaaf. |
|
Ik moet nog wennen aan het nieuwe nummer, maar volgens mij issie wel gaaf als je m nog een paar keer luistert. Wel een beetje van de hak op de tak nummer. Anywayz, ook heel erg benieuwd naar het nieuwe album! |
|
quote: Behoorlijk. Erg middelmatig. Ik mis die typische pielerige Lamb of God riffs, dat maakt de band juist zo vet. Maar goed, ik vond Sacrament al minder dan Ashes maar nog steeds lekker, ben toch wel benieuwd naar de nieuwe plaat. |
|
quote: Ja, dat is precies wat ik mis! En dat mistte ik overigens hélemaal niet op Sacrament! |
|
quote: Ik ook niet, maar dé LoG plaat voor mij blijft Ashes of the wake. Staan bijna alleen maar knallers op, zulke fucking vette riffs en grooves! Sacrament vond ik goed, maar wat "vlakker" zal ik maar zeggen. Pakte me toch stukken minder. |
|
Nieuwe nummer beukt wel. Maar de gave loopjes enz hoor ik niet. Erg jammer, beter is niet heel het album zo.. The trend is dead. |
|
Sjezus, vandaag kwam mijn nieuwe koptelefoon binnen. Dus heb me een aantal uren bezig kunnen houden met het proeven van een ander geluid. Allerlei bands en geluiden, en natuurlijk ook Lamb of God! Dit wist mij er aan te herinnern wat een geweldig repertoire die mannen eigenlijk wel niet hebben. Elk album is anders en toch blijft het 't LoG geluid behouden, geweldig. De verschillen tussen New American Gospel en Sacrament zijn op alle gebieden gigantisch, en toch zijn beide platen super! |
|
quote: Dat dus. Komt bij de ik deze band 10x liever live aan het werk zie, dan dat ik een cd op zet. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Iemand die live clip van Overhaul gezien? Het staat op youtube, het geluid is niet om over naar huis te schrijven. Maar het concept smaakt naar meer. Ik denk dat Wrath wel lekker weg gaat luisteren. Voor mij word het een vrijwel blinde koop. |
|
Cd valt me vies tegen . Dit breekt me hart The trend is dead. |
|
Wat is er volgens jou mis mee dan? De nummers op hun Myspace klinken behoorlijk vet vind ik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmmm, deze nieuwe track doet mij de broek wel bollen, dat itt de 1e nieuwe die ze online hadden gezet. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |