IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Lamb of God Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-02-2012 10:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

En het wordt toch een beetje saai na een paar keer luisteren.

Ik vind de productie ook erg lafjes, waar de fuck is het laag?!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 20-02-2012 10:48 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

LoG heb ik opgegeven na Ashes of the Wake.
Killadelphia was ook een moker dvd.
Vooral hoe Randy een paar goede klappen krijgt van een van zn bandleden
Wat me erg tegenviel was de opvolger Sacrament, waar ook een dvd bij zat. Moest erg hard lachen dat Randy moest stoppen met drank en drugs om in de band te blijven. Best wel sneu dat hoopje mens wat ervan overbleef. Ik ben daarna eigenlijk wel flink afgeknapt op de band.

Edit: filmpje erbij ter illustratie



[Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 20-02-2012 10:56]



powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 20-02-2012 10:56 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 20 februari 2012 10:48 schreef Retardo het volgende:
LoG heb ik opgegeven na Ashes of the Wake.
Killadelphia was ook een moker dvd.
Vooral hoe Randy een paar goede klappen krijgt van een van zn bandleden
Wat me erg tegenviel was de opvolger Sacrament, waar ook een dvd bij zat. Moest erg hard lachen dat Randy moest stoppen met drank en drugs om in de band te blijven. Best wel sneu dat hoopje mens wat ervan overbleef. Ik ben daarna eigenlijk wel flink afgeknapt op de band.


Sacrament heb ik ooit cadeau gekregen. Na 1 keer luisteren een jaar laten liggen met de gedachte dat het niks voor mij was.

Toen nog een keer geluisterd en mijn mening bijgesteld. Goeie plaat. Helder en (relatief) eerlijk geproduceerd.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-02-2012 11:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2012 10:48 schreef Retardo het volgende:
LoG heb ik opgegeven na Ashes of the Wake.
Killadelphia was ook een moker dvd.
Vooral hoe Randy een paar goede klappen krijgt van een van zn bandleden
Wat me erg tegenviel was de opvolger Sacrament, waar ook een dvd bij zat. Moest erg hard lachen dat Randy moest stoppen met drank en drugs om in de band te blijven. Best wel sneu dat hoopje mens wat ervan overbleef. Ik ben daarna eigenlijk wel flink afgeknapt op de band.

Edit: filmpje erbij ter illustratie



Gottegot, wat sneu, wel begrijpelijk dat ze hem van de drank af wilden hebben. Wat een engelengeduld van die andere gasten.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 20-02-2012 11:16 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 20 februari 2012 11:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gottegot, wat sneu, wel begrijpelijk dat ze hem van de drank af wilden hebben. Wat een engelengeduld van die andere gasten.

Zeker. Maar door de onderhuidse frustratie in die tijd was de band wel een stuk feller naar mijn idee.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-02-2012 11:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2012 11:16 schreef Retardo het volgende:
Zeker. Maar door de onderhuidse frustratie in die tijd was de band wel een stuk feller naar mijn idee.

Denk het ook, ja.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Urgz
Usericon van Urgz
Posted 26-02-2012 10:28 by Urgz Wijzig reactieProfiel van UrgzQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2012 10:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Ik vind de productie ook erg lafjes, waar de fuck is het laag?!


Bij het vorige album 'Wrath' was de productie al redelijk rauw, maar als je 'Resolution' er naast legt dan hoor je inderdaad dat het nu nog minder vol is. Ik vind het eerder kenmerkend dan lafjes. Ik ga hem nog wel wat meer tijd geven.


Ik heb een vloer, nou en?


Yucca
Usericon van Yucca
Posted 29-06-2012 10:21 by Yucca Wijzig reactieProfiel van YuccaQuote dit bericht



Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 29-06-2012 10:36 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2012 10:21 schreef Yucca het volgende:
http://www.metalunderground.com/news/details.cfm?newsid=82077


Hmmm... dat is niet zo fijn.
In het Nederlands:

Zanger Lamb Of God in cel voor doodslag
Dat was even balen voor de Tsjechische fans van de Amerikaanse trashmetalband Lamb Of God. Hun geplande optreden gisteren tijdens Hard Rock Cage in Praag kon niet doorgaan omdat frontman Randy Blythe vlak voor het optreden in de boeien werd geslagen.

De zanger van de band is doodslag ten laste gelegd, zo meldden lokale media. Dat zou verband houden met een optreden van de band in 2010 in Club Abaton in de Tsjechische hoofdstad.

Worsteling
Tijdens dat concert klom een fan op het podium, waarna een worsteling ontstond. Daarbij raakte de fan gewond, hij zou later aan die verwondingen overlijden. Volgens de Tsjechische autoriteiten is Blythe verantwoordelijk voor de dood van de fan.

"We hebben de zanger gearresteerd en hem aangeklaagd voor het toebrengen van lichamelijk letsel, wat heeft geresulteerd in de dood van een fan", laat de politie van Praag in een verklaring weten.

Ten onrechte beschuldigd
Een woordvoerder van de band liet aan The Examiner weten dat Blythe "ten onrechte beschuldigd wordt" en dat "advocaten ermee bezig zijn". Volgens de zegsvrouw gaat Lamb Of God er vanuit dat de frontman "volledig vrijgepleit wordt".

Lamb Of God tourt momenteel door Europa vanwege het nieuwe album Resolution. Onduidelijk is nog of de concerten van vanavond in Leipzig en zondag in Helsinki gewoon doorgang kunnen vinden.


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 29-06-2012 10:51 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wow, heftig


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-03-2013 15:49 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Zanger vrijuit na fatale duw fan

De zanger van een Amerikaanse heavy metalband is in Tsjechië vrijgesproken van doodslag op een fan. Randy Blythe van Lamb of God duwde drie jaar geleden bij een concert in Praag een fan van het podium. Die kwam ongelukkig terecht, liep hoofdletsel op en stierf enkele weken later in een ziekenhuis.

Volgens de Tsjechische rechter heeft Blythe (42) zich niet schuldig gemaakt aan een misdaad door de fan (19) te duwen. Volgens de rechter had de zanger niet de intentie de fan kwaad te doen.

Blythe werd pas vorig jaar op het vliegveld van Praag opgepakt. Hij was naar Tsjechië gekomen voor een nieuw concert en hoorde naar eigen zeggen pas na zijn arrestatie over de dood van de fan. Blythe kwam op borgtocht vrij en ging terug naar de VS, maar reisde voor de rechtszaak weer naar Tsjechië.

De zanger had een celstraf kunnen krijgen van tien jaar.

(bron: NOS.nl)

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 05-03-2013 15:49]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-11-2013 1:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-11-2013 7:30 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Mooi man, een kutpunker over metal laten praten.


Boeiender


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 27-11-2013 7:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Vind ik niet zo erg. Heb eerder een hekel aan Anouk.

Maar mooi dat dit wat aandacht kreeg, want ik was vergeten tickets voor het concert in de 013 te kopen!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-11-2013 9:49 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2013 7:30 schreef MR. N het volgende:
Mooi man, een kutpunker over metal laten praten.


Was inderdaad tenenkrommend bij vlagen ja.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-11-2013 9:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Vond er weinig mis mee


Quis moderabat ipsos moderatores?


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 27-11-2013 10:31 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

Ik denk dat Marco als BN-er en daarmee vertegenwoordiger van de hardere muziekstijlen binnen Nederland wel een goede keuze is.
Bovendien luistert hij sinds eind jaren tachtig al naar metal.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-11-2013 10:37 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2013 10:31 schreef Aelfric het volgende:
Ik denk dat Marco als BN-er en daarmee vertegenwoordiger van de hardere muziekstijlen binnen Nederland wel een goede keuze is.
Bovendien luistert hij sinds eind jaren tachtig al naar metal.


True, maar ik vond de reacties van P en W eerder weer zo typisch. Zo subjectief, slecht hoor.


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 27-11-2013 10:59 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

Daarom kan ik ze ook niet goed hebben, dat neerbuigende bij een item zoals dit.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-11-2013 11:04 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2013 10:59 schreef Aelfric het volgende:
Daarom kan ik ze ook niet goed hebben, dat neerbuigende bij een item zoals dit.


Doen niet alleen P en W hoor. Matthijs van Nieuwkerk is nog veel erger.


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-11-2013 11:05 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Daarnaast zijn beiden ook gewoon ontzettend slechte 'journalisten'/interviewers. Weinig kennis van zaken en lijken zich nauwelijks voor te bereiden. Bij Witteman spat vaak ook nog de ongeïnteresseerdheid er vanaf. Dan doel ik niet per se op bovenstaand stukje met Roelofs, maar in het algemeen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-11-2013 11:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2013 10:37 schreef ColdheartMinor het volgende:
True, maar ik vond de reacties van P en W eerder weer zo typisch. Zo subjectief, slecht hoor.

Ach joh, viel best mee deze keer. Normaal nemen ze het veel minder serieus allemaal.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-11-2013 11:18 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Eens kijken, zal wel een "toe-curling cringe fest" zijn.

Er is trouwens een remix/edit van As The Palaces Burn, volgens eigen zeggen destijds matig opgenomen, al vind ik het een van de sterkere albums van hen, oudere werk is beter...
Klonk goed:



Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 28-11-2013 10:32 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Marco is een een prima vertegenwoordiger van de harde muziekstijlen. Het minzame lachje van Anouk vond ik eerder vermakelijk dan ergerlijk.

Anouk probeert al 10000 jaar potten te breken in het buitenland. Zij mocht willen dat ze 0.0000001% van de fanschare van LoG had.

P en W zelf...ach ja.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 28-11-2013 11:59 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 27 november 2013 11:04 schreef ColdheartMinor het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk is nog veel erger.




De voeten gaan natuurlijk vanzelf bij het bespelen van een dubbel baspedaal. Dat is inderdaad ontzettend makkelijk, Matthijs.

En dan ook nog een geluidsman die er voor zorgt dat een WC die doorgespoeld wordt nog beter klinkt dan het geluid op het podium.



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen