|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
LoG heb ik opgegeven na Ashes of the Wake. Killadelphia was ook een moker dvd. Vooral hoe Randy een paar goede klappen krijgt van een van zn bandleden Wat me erg tegenviel was de opvolger Sacrament, waar ook een dvd bij zat. Moest erg hard lachen dat Randy moest stoppen met drank en drugs om in de band te blijven. Best wel sneu dat hoopje mens wat ervan overbleef. Ik ben daarna eigenlijk wel flink afgeknapt op de band. Edit: filmpje erbij ter illustratie [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 20-02-2012 10:56] |
|
quote: Sacrament heb ik ooit cadeau gekregen. Na 1 keer luisteren een jaar laten liggen met de gedachte dat het niks voor mij was. Toen nog een keer geluisterd en mijn mening bijgesteld. Goeie plaat. Helder en (relatief) eerlijk geproduceerd. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Gottegot, wat sneu, wel begrijpelijk dat ze hem van de drank af wilden hebben. Wat een engelengeduld van die andere gasten. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zeker. Maar door de onderhuidse frustratie in die tijd was de band wel een stuk feller naar mijn idee. |
|
quote: Denk het ook, ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Bij het vorige album 'Wrath' was de productie al redelijk rauw, maar als je 'Resolution' er naast legt dan hoor je inderdaad dat het nu nog minder vol is. Ik vind het eerder kenmerkend dan lafjes. Ik ga hem nog wel wat meer tijd geven. Ik heb een vloer, nou en? |
|
|
|
quote: Hmmm... dat is niet zo fijn. In het Nederlands: Zanger Lamb Of God in cel voor doodslag Dat was even balen voor de Tsjechische fans van de Amerikaanse trashmetalband Lamb Of God. Hun geplande optreden gisteren tijdens Hard Rock Cage in Praag kon niet doorgaan omdat frontman Randy Blythe vlak voor het optreden in de boeien werd geslagen. De zanger van de band is doodslag ten laste gelegd, zo meldden lokale media. Dat zou verband houden met een optreden van de band in 2010 in Club Abaton in de Tsjechische hoofdstad. Worsteling Tijdens dat concert klom een fan op het podium, waarna een worsteling ontstond. Daarbij raakte de fan gewond, hij zou later aan die verwondingen overlijden. Volgens de Tsjechische autoriteiten is Blythe verantwoordelijk voor de dood van de fan. "We hebben de zanger gearresteerd en hem aangeklaagd voor het toebrengen van lichamelijk letsel, wat heeft geresulteerd in de dood van een fan", laat de politie van Praag in een verklaring weten. Ten onrechte beschuldigd Een woordvoerder van de band liet aan The Examiner weten dat Blythe "ten onrechte beschuldigd wordt" en dat "advocaten ermee bezig zijn". Volgens de zegsvrouw gaat Lamb Of God er vanuit dat de frontman "volledig vrijgepleit wordt". Lamb Of God tourt momenteel door Europa vanwege het nieuwe album Resolution. Onduidelijk is nog of de concerten van vanavond in Leipzig en zondag in Helsinki gewoon doorgang kunnen vinden. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
wow, heftig |
|
Zanger vrijuit na fatale duw fan De zanger van een Amerikaanse heavy metalband is in Tsjechië vrijgesproken van doodslag op een fan. Randy Blythe van Lamb of God duwde drie jaar geleden bij een concert in Praag een fan van het podium. Die kwam ongelukkig terecht, liep hoofdletsel op en stierf enkele weken later in een ziekenhuis. Volgens de Tsjechische rechter heeft Blythe (42) zich niet schuldig gemaakt aan een misdaad door de fan (19) te duwen. Volgens de rechter had de zanger niet de intentie de fan kwaad te doen. Blythe werd pas vorig jaar op het vliegveld van Praag opgepakt. Hij was naar Tsjechië gekomen voor een nieuw concert en hoorde naar eigen zeggen pas na zijn arrestatie over de dood van de fan. Blythe kwam op borgtocht vrij en ging terug naar de VS, maar reisde voor de rechtszaak weer naar Tsjechië. De zanger had een celstraf kunnen krijgen van tien jaar. (bron: NOS.nl) [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 05-03-2013 15:49] |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mooi man, een kutpunker over metal laten praten. Boeiender |
|
Vind ik niet zo erg. Heb eerder een hekel aan Anouk. Maar mooi dat dit wat aandacht kreeg, want ik was vergeten tickets voor het concert in de 013 te kopen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Was inderdaad tenenkrommend bij vlagen ja. |
|
Vond er weinig mis mee Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik denk dat Marco als BN-er en daarmee vertegenwoordiger van de hardere muziekstijlen binnen Nederland wel een goede keuze is. Bovendien luistert hij sinds eind jaren tachtig al naar metal. |
|
quote: True, maar ik vond de reacties van P en W eerder weer zo typisch. Zo subjectief, slecht hoor. |
|
Daarom kan ik ze ook niet goed hebben, dat neerbuigende bij een item zoals dit. |
|
quote: Doen niet alleen P en W hoor. Matthijs van Nieuwkerk is nog veel erger. |
|
Daarnaast zijn beiden ook gewoon ontzettend slechte 'journalisten'/interviewers. Weinig kennis van zaken en lijken zich nauwelijks voor te bereiden. Bij Witteman spat vaak ook nog de ongeïnteresseerdheid er vanaf. Dan doel ik niet per se op bovenstaand stukje met Roelofs, maar in het algemeen. |
|
quote: Ach joh, viel best mee deze keer. Normaal nemen ze het veel minder serieus allemaal. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Eens kijken, zal wel een "toe-curling cringe fest" zijn. Er is trouwens een remix/edit van As The Palaces Burn, volgens eigen zeggen destijds matig opgenomen, al vind ik het een van de sterkere albums van hen, oudere werk is beter... Klonk goed: |
|
Marco is een een prima vertegenwoordiger van de harde muziekstijlen. Het minzame lachje van Anouk vond ik eerder vermakelijk dan ergerlijk. Anouk probeert al 10000 jaar potten te breken in het buitenland. Zij mocht willen dat ze 0.0000001% van de fanschare van LoG had. P en W zelf...ach ja. |
|
quote: De voeten gaan natuurlijk vanzelf bij het bespelen van een dubbel baspedaal. Dat is inderdaad ontzettend makkelijk, Matthijs. En dan ook nog een geluidsman die er voor zorgt dat een WC die doorgespoeld wordt nog beter klinkt dan het geluid op het podium. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |