|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat de Jonosh zo onbereikbaar is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Aanwezig, natuurlijk. |
|
als dit geen heersend concert wordt dan weetik eht ook neit meer... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hij was weer fijn |
|
Idd gvd heerschend 'Screaming for a leather bitch' hell yeah!!! |
|
Idd zwaar heersend en Supervet dat Destroyer ineens het podium op kwam! Het bleek overigens ook nog de bedoeling te zijn geweest dat ik met hun mee kwam zingen, maar dat had ik niet verstaan Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
ik vond het echt uber beetje jammer dat het later begon, maar goed, da boeit nou niet meer. ik ben nu ontieglijk brak en kots bijna alles uit, maar het was wel gaaf. schoppen aas in je hol klootzak! |
|
haha het was gaaf zeg zzz |
|
(zet je zonnebril op anders telt t niet ) kings of metal schoppen aas in je hol klootzak! |
|
Was in Leeuwarden ook zeer geslaagd!! http://www.zwaremetalen.com/recensie/3418.html [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 01-11-2004 16:30] spelfout weggehaald... |
|
Erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
heersende show. alle bands waren gaaf.. zwartketterij speelde geniaal.. voroal destroyer erbij.. uber vet... staat entje sop eht lijstje mistah cuntreapaH!!! enige wat msite was een naakte uienmadam die werd gesodomiseerd door matrosias... demonizer was vet... Nocturnal breed was ook geniaal.... alles was vet.. alleen ontsla die geluidsman ! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
wat was er mis met het geluid? zzz |
|
Het geluid was dik in orde, maar de ene gitaarversterker was niet helemaal in orde, er was iets mis met de input, dat ging er mis toen ze op moesten houden omdat de gitaar te erg ging kraken. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
niks van gemerkt HAHA, alcohol hakte erin! zzz |
|
nou, een geluidsman die er 45 minuten over meot doen om 5 toms te checken, vindt ik al reden genoeg tot ontslag Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hardlopers zijn doodlopers No meat is sweater |
|
Ik was blij dat hij er zolang over deed, anders hadden we die jamsessie met Destroyer moeten missen Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: En dat was het zeker waard. |
|
Hehe was kicke ja! ik vond demonizer ook wel gaaf klinken eigenlijk, alleen jammer van de standaard grunt, dat maakt het voor mij meestal een stuk saaier. zzz |
|
Jammer dat het zo laat begon, maar het feest was er niet minder om. NB was lekker ranzig iig. |
|
quote: ze begonnen zo laat omdat de gasten van demonizer verkeerde benzine of iets in die richting in hun tank hadden gegooid. Iig, dat is wat ik gehoord heb schoppen aas in je hol klootzak! |
|
Zijn dat Belgen? |
|
quote: Hehehe, ja. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |