|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
staan er dezelfde nummers op, of alles nieuw? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op de nieuwe staat alleen het nummer The black Heresy (metal, demon, satan, blaspheymy), van de eerste cd, de rest zijn nieuwe nummers + Neslepaks van Isengard. De eerste cd is meer black dan thrash, op de nieuwe is het juist omgekeerd. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
zwendelaer, vuile smeerzak...... k ben benieuwt....... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
juist, dus zeker de moeite om de eerste ook te hebben dan, benieuwd naar beide Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je kan de eerste 3 nummers van de eerste cd trouwens downloaden op http://home.wanadoo.nl/sjefm je moet dan wel snel zijn, want die nummers gaan er vandaag of morgen af. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
klinkt smerig, ga die sheit aanschaffen, wachten op die nieuwe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het zal echter wel even duren voor de nieuwe uitkomt, er zijn enkele labels geinteresseerd die hem eerst moeten luisteren en vervolgens moeten beslissen of ze hem uit willen brengen en dan moeten de cd's nog gemaakt worden. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Ok, geef ik je helemaal gelijk in. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |