|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand foto's van het optreden? Je kan me de bout hachelen! |
|
Enerzijds: jammer want het was echt een zeer gave avond. Anderszijds: gelukkig niet want niets irriteert zo mateloos bij concerten als fucking fotobobo's en fotosletten die met hun aanwezigheid vooraan en flitsen de sfeer verpesten. |
|
quote:Ja, zie review op www.vampire-magazine.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Hehe, ik heb ook fotoos gemaakt...op verzoek van Kenneth zelf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
kenneth? who the fuck is kenneth? ow, natuurlijk de voornaam van Agressor.. die zange rvan Nocturnal breed.. was die tevreden over je foto's? vond hij ze mooi??? hangt die ze boven zijn bed??? relaxt man! goede review, beschrijft de avond goed.. al heerste Zwartketterij fucking hard... geniale band... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Laat ik maar niks zeggen... [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-11-2004 21:19] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
neem een biertje hub Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nee, prefereer tegenwoordig liever een groene thee. En dat is serieus bedoeld Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Tja,een fijne review van onze vrind Hub, al mag hij wel wat objectiever zijn, wat meneer Hub toevallig niet kan vatten omdat hij een bekrompen geest heeft, wil niet zeggen dat het dan automatisch slecht is Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Het lijkt erop alsof iemand hier niet tegen kritiek kan en daarom maar in de aanval gaat door te beledigen. Het zegt veel over jou als persoon Mr. Cuntreaper (stoere naam hoor) [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 10-11-2004 20:36] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik kan best tegen kritiek, als deze gegrond is, jij komt niet met feiten wat er dan niet goed is, je zegt alleen dat onze muziek jou niet boeit en dat het rommelig was, daar kan ik persoonlijk erg weinig mee. Dat beledigen valt wel mee, het was gewoon op dezelfde manier als waarop jij over Zwartketterij spreekt, gewoon sarcastisch bedoeld, vandaar dat mannetje met dat pilsje. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Ik was daar in Asten-Heusden om het concert te bespreken en dus geef ik MIJN mening aangaande de optredens. Wat betreft Zwartketterij; zoals ik al in mijn recensie schreef vond ik de muziek te rommelig/chaotisch en niet interessant. Dat is mijn mening. Ik schrijf geen reviews om maar zo politiek correct mogelijk over te komen en om iedereen tevreden te stellen. Als je daar niet tegen kan is dat jouw probleem en niet het mijne. En ik sprak verder niet sarcastisch over Zwartketterij in de review. Sarcasme gebruik ik nooit in mijn reviews. Dus jouw punt snap ik hierbij niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik wil geen ruzie gaan maken maareh... Lomp was wel grappig, maar muzikaal ook niet geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 10-11-2004 21:26] don't mistake lack of talent for genius |
|
Sorry dan Hub, ik denk dat ik zelf te vaak sarcasme gebruik vandaar dat ik er te vaak misschien van uit ga dat andere mensen ook dingen sarcastisch bedoelen. Tja, het kan best rommelig geklonken hebben, daar let ik zelf niet op tijdens het spelen, maar de cd klinkt in elk geval zo strak als een spreekwoordelijke damesborst Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Geef ik je helemaal gelijk in. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Aangezien ik de cd niet heb gehoord kan ik daar dus niet over oordelen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Inderdaad, en de reden dat die mensen vooraan wel enthousiast waren, was dat ze de nummers kennen van de cd en het maakt hun dan ook geen ruk uit of het strak gespeeld is of niet, het gaat gewoon om de sfeer en de metal bij een optreden, niet of elke noot zuiver klinkt Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ben ik niet helemaal met je eens. Een band moet de muziek ook op het podium strak neer kunnen zetten. Uiteraard is dit niet altijd mogelijk door omstandigheden, dat geef ik toe. Maar als de snelle stukken gewoon te rommelig zijn en chaotisch klinken, en de tempowisselingen van snel naar langzamer/midtempo en andersom, in het geheel niet strak zijn dan valt er al snel te betwijfelen of alles op cd wel echt is ingespeeld of dat er achteraf misschien teveel aan is geknoeid. Er zijn al teveel bands die hun cd's niet live kunnen waarmaken op het podium...ik ga dan liever naar bands kijken die dat wel kunnen. Uiteraard is de sfeer het allerbelangrijkste, daar geef ik je helemaal gelijk in. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 11-11-2004 6:50] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat vaak het probleem is bij live spelen is dat de zenuwen ook een rol spelen dat het veel sneller gaat dan normaal en als het geluid op het podium nog kut is op de koop toe, dan krijg je al gauw dat de snelle stukken rommelig worden ja. Wat er overigens op de cd staat is gewoon direct ingespeeld, daar is verder niet aan geknipt of geplakt, we zijn wel een metalband en geen Usher Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: nee, dat zie je verkeerd.. lomp was dom en achterlijk en de moeite van eht beluisteren neit eens waard.,.,... bout muziek eerste klas.... edit: ownee... dat bedoel ik natuurlijk niet... de mzueik is rommelig en chaotisch en ik vin der niks aan... [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 11-11-2004 11:52] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
waar kan ik die ZK schijf aanschaffen, live een erg goede band Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
bedankt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |