IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Immortal Death (sample) Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-09-2004 20:51 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 19:23 schreef Vlkodlak het volgende:
Hmm ik dacht dus dat ik het bestand niet helemaal gedownload kreeg, aangezien het maar zo'n 10 kb was, maar wat je mij net gestuurd hebt is ook maar zo groot. Om één of andere reden wil winamp het ook niet af spelen. Op zich al een slecht voorteken hehe . In ieder geval bedankt voor de moeite

Oops, verkeerde bestandje verstuurd. Goede filetje is verstuurd. Sterkte ermee.

Bazzio Attacks!!!

WMP
Usericon van WMP
Posted 13-09-2004 20:56 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Stoer hoor, kritiek geven zonder enige vorm van beargumentatie.
Hoeveel van jullie die het zo goed weten kunnen het beter? Of zal dit weer zo'n geval zijn waarbij de beste stuurlui aan wal staan?

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 13-09-2004 20:56]

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-09-2004 21:03 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Gvd man, heb jij kapotte oren ofzo. Het is uit de maat en vals dat hoort iedereen.

@Vlkodlak heb hem opnieuw verstuurd maar kreeg hem weer terug. Bestand is te groot (516 kb???) of je mailbox is vol.

Bazzio Attacks!!!

WMP
Usericon van WMP
Posted 13-09-2004 21:05 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Dat mag misschien wel zo zijn, maar kan dat niet op een mormale manier gezegd worden? Of hoort zo grof mogelijk zijn ook bij het imago van de 'grote, stoere metalhead'?
Kritiek geven moet kunnen, maar dan met argumenten en zonder een grote bek.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-09-2004 21:17 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 21:03 schreef bazzio het volgende:
Gvd man, heb jij kapotte oren ofzo. Het is uit de maat en vals dat hoort iedereen.

@Vlkodlak heb hem opnieuw verstuurd maar kreeg hem weer terug. Bestand is te groot (516 kb???) of je mailbox is vol.

Ja mijn mailbox was vol nu is er weer ruimte. Als je hem nog een keer zou willen sturen

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 13-09-2004 21:21 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Hehe je kan zeggen wat je wilt, maar ze krijgen wel aandacht

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-09-2004 21:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 20:56 schreef WMP het volgende:

Dit is zo slecht dat elke vorm van "beargumentatie" overbodig is.

quote:
Hoeveel van jullie die het zo goed weten kunnen het beter? Of zal dit weer zo'n geval zijn waarbij de beste stuurlui aan wal staan?

Iedereen die nog nooit een instrument heeft aangeraakt en die de oefenruimte ingaat kan hetzelfde resultaat behalen en met enig muzikaal talent zelfs nog stukken beter.

(euhm.. minder slecht is in deze context meer van toepassing...)

quote:
Op 13 september 2004 21:05 schreef WMP het volgende:
Dat mag misschien wel zo zijn, maar kan dat niet op een mormale manier gezegd worden? Of hoort zo grof mogelijk zijn ook bij het imago van de 'grote, stoere metalhead'?

Ben je een hippie ofzo dat je je zo stoort aan "grove uitingen""??

Get used to it, IRL zijn de meeste mensen niet aardig, eerlijk, geven ze zelden opbouwende kritiek etc.

In een zekere zin draagt het geven van botte, niet-beargumenteerde kritiek zelfs bij aan het ontwikkelen van sociale vermogens (met als belangrijkste "omgaan met kritiek") en dragen wij, stoute metalheads, dus bij aan de ontwikkeling van deze vermogens bij de topicstarter.

Aardig, nietwaar

quote:
Kritiek geven moet kunnen, maar dan met argumenten en zonder een grote bek.

Hou je muil toch, hippie.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 13-09-2004 21:25 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 21:17 schreef Vlkodlak het volgende:
Ja mijn mailbox was vol nu is er weer ruimte. Als je hem nog een keer zou willen sturen

Is onderweg.

Bazzio Attacks!!!

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-09-2004 22:06 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 21:25 schreef bazzio het volgende:
Is onderweg.

Ik heb hem ontvangen

Ik heb het even geluisterd. Ik was niet erg onder de indruk . Ik weet niet hoelang de heren van Immortal Death al spelen, maar ik verwacht nog niet zo lang. Ik zou me daarom eerst maar eens concentreren op de edele kunst van het stemmen en leren gitaar spelen en daarna enige vaardigheden op te doen in het schrijven van nummers. Eerder lijkt het me niet echt zinvol om je spul op internet te zetten. Of je moet natuurlijk dit soort geniale muziek gaan spelen dan is dat niet nodig

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-09-2004 22:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hahahah!!! ik weet niet waar ik meer om moet lachen: om de reacties of om de durf van de topicstarter.

Het feit dat een kerel 52 seconden aan kutopname op het internet wil zetten vind ik al gaaf, laat staan dat men er zo op reageert

Niet moeilijk doen: eerste riff is wel okaaaay, daarna wordt het nogal gaar. Als jullie nou eerst oefenen en dan online plaatsen evt.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-09-2004 23:24 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

eerste riff wel oke?????

zelfs mn broertje kan dat beter, en das heel wat,... want die is doodgeboren!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Sater
Usericon van Sater
Posted 13-09-2004 23:39 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik dacht dat je je dikke broertje bedoelde.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 14-09-2004 0:44 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

quote:

zoals jij in de hardcore/gabber topics?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-09-2004 10:50 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 23:24 schreef Aaaarco het volgende:
eerste riff wel oke?????

zelfs mn broertje kan dat beter, en das heel wat,... want die is doodgeboren!

zoekt-ie nog een band? dat is namelijk wel gaaf voor op het podium.

spectre
Usericon van spectre
Posted 14-09-2004 11:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Hoeveel van jullie die het zo goed weten kunnen het beter?

ik

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 14-09-2004 12:05 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik ook !

zullen we een band beginnen - ik weet nog wel een goeie naam: 'Morbid Mayhem'

spectre
Usericon van spectre
Posted 14-09-2004 12:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

gave naam! doen we

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 14-09-2004 18:48 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

quote:

volgens mij viel mijn bijdrage (zie onder) qua botheid wel mee.

het is in ieder geval wel slimmer om eerst iets 'goeds' op te nemen voordat je het op internet knalt, maar ik heb ergens begrepen dat de gemiddelde leeftijd van deze bandleden 16 jaar is, dus misschien dat ze binnenkort iets beters neer gaan zetten.

quote:
Op 12 september 2004 12:34 schreef Airwolf het volgende:
ah, het is me gelukt. het eerste gedeelte (eerste riff) klinkt wel aardig, maar bij het tweede gedeelte loopt het inderdaad een beetje in de soep doordat de lead op een wat vreemd moment in komt vallen, netzoals de basisakkoorden. verder klinkt de lead aan het eind door de toonkeuze niet zo lekker meer.

gewoon een kwestie van wat meer oefenen denk ik. het begin is er.

ken je deze bands trouwens al?

Prima Nocte: sample:
http://www.prima-nocte.com/php/media/2004_aborted_divinity/Prima-Nocte%20-%20%20Aborted%20divinity.mp3

Warchitect: samples:

http://www.slagwerkwereld.com/releases/release.php?relNR=444922435c1627b2f34d42ee748b270e

ook bands van hier uit de omgeving. Die van Prima Nocte moet ik nog aanschaffen (meer mp3's hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1426404 ), maar die van Warchitect heb ik al. echt een aanrader, vooral ook wat strakheid betreft.

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2004 17:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 12:05 schreef Aaaarco het volgende:
ik ook !

zullen we een band beginnen - ik weet nog wel een goeie naam: 'Morbid Mayhem'
hehe, het is gelukt, Morbid Mayhem, de band die elk Immortal Death nummer zal gaan coveren! Dit is het eerste wapenfeit: Lethal Winter (sample)

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-09-2004 18:35 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

COOL

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 21-09-2004 19:30 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2004 19:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

haha lache, maar Morbid Mayhem zou nooit vrouwenzang gebruiken, das untrue!

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-09-2004 19:36 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

precies! een zeer geslaagde samenwerking mag ik wel zeggen, mijn waarde medebandlid heer spectre.. hahahaha

zie ook hier t logo, ja ook das af!

http://www.locustentertainment.com/z/logo.jpg

spectre
Usericon van spectre
Posted 21-09-2004 19:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

MEESTERLIJK

heeft Immortal Death een logo?

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 21-09-2004 19:43 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 21-09-2004 19:45]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com