|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Stoer hoor, kritiek geven zonder enige vorm van beargumentatie. Hoeveel van jullie die het zo goed weten kunnen het beter? Of zal dit weer zo'n geval zijn waarbij de beste stuurlui aan wal staan? [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 13-09-2004 20:56] |
|
Gvd man, heb jij kapotte oren ofzo. Het is uit de maat en vals dat hoort iedereen. @Vlkodlak heb hem opnieuw verstuurd maar kreeg hem weer terug. Bestand is te groot (516 kb???) of je mailbox is vol. Bazzio Attacks!!! |
|
Dat mag misschien wel zo zijn, maar kan dat niet op een mormale manier gezegd worden? Of hoort zo grof mogelijk zijn ook bij het imago van de 'grote, stoere metalhead'? Kritiek geven moet kunnen, maar dan met argumenten en zonder een grote bek. |
|
quote: Ja mijn mailbox was vol nu is er weer ruimte. Als je hem nog een keer zou willen sturen |
|
Hehe je kan zeggen wat je wilt, maar ze krijgen wel aandacht |
|
quote: Dit is zo slecht dat elke vorm van "beargumentatie" overbodig is. quote: Iedereen die nog nooit een instrument heeft aangeraakt en die de oefenruimte ingaat kan hetzelfde resultaat behalen en met enig muzikaal talent zelfs nog stukken beter. (euhm.. minder slecht is in deze context meer van toepassing...) quote: Ben je een hippie ofzo dat je je zo stoort aan "grove uitingen""?? Get used to it, IRL zijn de meeste mensen niet aardig, eerlijk, geven ze zelden opbouwende kritiek etc. In een zekere zin draagt het geven van botte, niet-beargumenteerde kritiek zelfs bij aan het ontwikkelen van sociale vermogens (met als belangrijkste "omgaan met kritiek") en dragen wij, stoute metalheads, dus bij aan de ontwikkeling van deze vermogens bij de topicstarter. Aardig, nietwaar quote: Hou je muil toch, hippie. |
|
quote: Is onderweg. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik heb hem ontvangen Ik heb het even geluisterd. Ik was niet erg onder de indruk . Ik weet niet hoelang de heren van Immortal Death al spelen, maar ik verwacht nog niet zo lang. Ik zou me daarom eerst maar eens concentreren op de edele kunst van het stemmen en leren gitaar spelen en daarna enige vaardigheden op te doen in het schrijven van nummers. Eerder lijkt het me niet echt zinvol om je spul op internet te zetten. Of je moet natuurlijk dit soort geniale muziek gaan spelen dan is dat niet nodig |
|
hahahah!!! ik weet niet waar ik meer om moet lachen: om de reacties of om de durf van de topicstarter. Het feit dat een kerel 52 seconden aan kutopname op het internet wil zetten vind ik al gaaf, laat staan dat men er zo op reageert Niet moeilijk doen: eerste riff is wel okaaaay, daarna wordt het nogal gaar. Als jullie nou eerst oefenen en dan online plaatsen evt. |
|
eerste riff wel oke????? zelfs mn broertje kan dat beter, en das heel wat,... want die is doodgeboren! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ik dacht dat je je dikke broertje bedoelde. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: zoals jij in de hardcore/gabber topics? |
|
quote: zoekt-ie nog een band? dat is namelijk wel gaaf voor op het podium. |
|
quote: ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik ook ! zullen we een band beginnen - ik weet nog wel een goeie naam: 'Morbid Mayhem' In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
gave naam! doen we Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: volgens mij viel mijn bijdrage (zie onder) qua botheid wel mee. het is in ieder geval wel slimmer om eerst iets 'goeds' op te nemen voordat je het op internet knalt, maar ik heb ergens begrepen dat de gemiddelde leeftijd van deze bandleden 16 jaar is, dus misschien dat ze binnenkort iets beters neer gaan zetten. quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote:hehe, het is gelukt, Morbid Mayhem, de band die elk Immortal Death nummer zal gaan coveren! Dit is het eerste wapenfeit: Lethal Winter (sample) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
COOL "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
haha lache, maar Morbid Mayhem zou nooit vrouwenzang gebruiken, das untrue! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
precies! een zeer geslaagde samenwerking mag ik wel zeggen, mijn waarde medebandlid heer spectre.. hahahaha zie ook hier t logo, ja ook das af! http://www.locustentertainment.com/z/logo.jpg In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
MEESTERLIJK heeft Immortal Death een logo? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Airwolf op 21-09-2004 19:45] "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |