IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Immortal Death (sample) Vorige pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 23-09-2004 14:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nee... HEB JE EEN MAC! IK OOK

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-09-2004 14:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

duoprocessor 2x500 G4 / 1Ghz 400 / Gb 21"applescherm+ 2 x 17" philips scherm

ja 3 schermen!!!!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-09-2004 14:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

beter

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-09-2004 15:03 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hmm voor mn werk gister toevallig een watergekoelde G5 2x2,5 Ghz + een 30" scherm besteld... das pas beter!

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-09-2004 15:14 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

maar t moet onderhand weer terug ontopic....

waar komt immortal death eigenlijk vandaan?

CoenV
Usericon van CoenV
Posted 23-09-2004 15:16 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 15:14 schreef Aaaarco het volgende:
maar t moet onderhand weer terug ontopic....

waar komt immortal death eigenlijk vandaan?

Uit de diepste undergroundkrochten van Wageningen

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-09-2004 15:24 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

dat verklaard veel

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-09-2004 16:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 15:03 schreef Aaaarco het volgende:
hmm voor mn werk gister toevallig een watergekoelde G5 2x2,5 Ghz + een 30" scherm besteld... das pas beter!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-09-2004 17:45 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Downloaden gaat bij mij dus ook niet echt.. wie hier kan mij via e-mail voorzien van dit materiaal ? Alvast mijn dank.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 23-09-2004 19:37 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 17:45 schreef Illusione het volgende:
Downloaden gaat bij mij dus ook niet echt.. wie hier kan mij via e-mail voorzien van dit materiaal ? Alvast mijn dank.

Kan je helemaal niks gedownload krijgen of alleen het origineel niet?

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-09-2004 20:37 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Die link naar de sample werkt niet voor mij.
Verder werkt m'n internet geweldig.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 23-09-2004 20:52 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 20:37 schreef Illusione het volgende:
Die link naar de sample werkt niet voor mij.
Verder werkt m'n internet geweldig.

Ah ok, als je mij even een mail adres doet, dan wil ik je die sample wel even opsturen

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-09-2004 21:08 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

KANKERDEKANKERDEKANKERDEKANKERDEKANKER!!!
die chaos mix had ik ff overgeslagen.... tering das wel effe verfrissend anders!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-09-2004 21:11 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 20:52 schreef Vlkodlak het volgende:
Ah ok, als je mij even een mail adres doet, dan wil ik je die sample wel even opsturen

paul at am-ende.net

Thanks.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 23-09-2004 21:19 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

hij is onderweg

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-09-2004 21:21 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 23 september 2004 21:08 schreef Aaaarco het volgende:
KANKERDEKANKERDEKANKERDEKANKERDEKANKER!!!
die chaos mix had ik ff overgeslagen.... tering das wel effe verfrissend anders!

lekker noisy!

mijn huisgenoot maakt ook electronische muziek. onder de naam Mat Herben on Crack doet hij eigenlijk alleen maar live laptop sets. Ik liet hem wat Immortal Death horen en hij kon het niet laten..

Ik heb hier dus een digitaltributeravecover maar, geen server ruimte. Iemand hosten?

Suck my piss

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-09-2004 22:25 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 21:19 schreef Vlkodlak het volgende:
hij is onderweg

Gearriveerd.. thanks.

Edit: Ik ben erg benieuwd naar komende samples..
Mag ik echter het gebruik van een metronoom aanraden ?

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 23-09-2004 22:26]

holtor
burn for me baby!
Usericon van holtor
Posted 23-09-2004 22:26 by holtor Wijzig reactieProfiel van holtorQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 21:21 schreef skullfuck het volgende:
lekker noisy!

mijn huisgenoot maakt ook electronische muziek. onder de naam Mat Herben on Crack doet hij eigenlijk alleen maar live laptop sets. Ik liet hem wat Immortal Death horen en hij kon het niet laten..

Ik heb hier dus een digitaltributeravecover maar, geen server ruimte. Iemand hosten?

icq? 93391162

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-09-2004 22:41 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2004 21:21 schreef skullfuck het volgende:
lekker noisy!

Haha da's te veel eer. Het is eigenlijk een verneukte mp3 convert van de cover met een lullige kinderlijke tekst met bm krijs.

Bazzio Attacks!!!

Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 23-09-2004 23:07 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic

rotzooi

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com