|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
heers @ Airwolf [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-09-2004 19:45] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
die van ons is echt wel beterder... t logo dan enige beoordeling van de cover laat ik aan anderen over In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
hmmm, het kan toch niet tippen aan het origineel hoor Even samenvattend: Immortal Death Morbid Mayhem Morbid Mayhem met zang (Metalheus versie) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-09-2004 19:51] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ghehehe, leuk hoor die cover ! maar ja, we gaan maar morgen met ander nummer beginnen... riff van lethal winter is te vaak gebruikt door andere bands. Maar ja, je moet toch ergens beginnen hé |
|
post je wel weer een sample dan! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
mooi , hebben wij ook weer wat te doen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Geniaaaaaaaaaaal |
|
zat nog te denken, vanochtend... misschien is een harde gabber remix versie van dit nummer ook wel gaaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
je zou er ook een breakbeat onder kunnen zetten. En dat iets wat aanvullen met samples uit married with children en kong fu films. Suck my piss |
|
Even samenvattend: Immortal Death Morbid Mayhem Morbid Mayhem met zang (Metalheus versie) Morbid Mayhem true black chaos remix (Bazzio versie) Bazzio Attacks!!! |
|
jezus, is dat met de stofzuiger aan of zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ROFLMAO Wat een lol dit ... zou Immortal Death ooi nog beroemd worden na dit? |
|
ooi? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-09-2004 21:08] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hai! Ik heb eergister met een vriend Entombed Atheist opgericht, maar we hebben nog geen ruis online staan! We hebben binnen onder een stalen golfplaatdak terwijl het regende staan stofzuigen en dit allemaal opgenomen, en de hond kwam ook nog even langs en die heeft staan blaffen van ellende. Wij zetten dit alles zo spoedig mogelijk online en zijn erg benieuwd naar jullie mening! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-09-2004 21:58] Suck my piss |
|
quote: |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
hmm ik ben serieus bezig met een solo project met o.a. stofzuiger, waterkraan, mixer en stortbak... naar een goed instrument voor de solo's wordt nog gezocht het heeft als werktitel 'Deicide Terrorizer' ook hiervan komen zeer spoedig samples (of een compleet nummer) online In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Neem het op en speelt het 6x langzamer af, en dan heb je Winter Candlemass |
|
quote: WHAHAHA JEZUS CHRISTUS!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
heeft iemand die cd van mordid angel waar die bonus met al die losse solos op staan? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
neem de laatste Fruityloops, daar zit een Heavy Metal solo generator in... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
is er een apple versie van fruityloops? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |