|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom willen ze dat niet? |
|
De klok en de klepel. Het ging erom dat in hun oogpunt ze niet geheel juist neergezet/geciteerd zijn in Oor. Reactie van Efrim hierop: http://www.brainwashed.com/godspeed/efrim-letter.html Het gewraakte interview: http://www.brainwashed.com/godspeed/oor.html Kort daarna hebben ze nog gewoon een optreden gedaan in Paradiso. [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 26-03-2006 21:22] |
|
Eerste luisterbeurt nu aan de gang, ben benieuwd. |
|
choleratering wat is dit een geweldige band vooral die vage instrumenten en opbouw is gaaaf [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-07-2006 0:06] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Men moet weer eens wat gaan doen. Dan dat "godspeed you black emperor are currently on extended hiatus. the collective has not disbanded." Die laatste, Yanqui UXO was toch ook al wat minder. |
|
Weer wat gaan doen? Ze zijn toch aan het toeren? Maar dit is zeker een geniale band.. echt te mooi. Vooral als je in een "ik denk nu ff nergens over na"-bui bent. Tering dan is het kippenvel geblazen Edit: Hersendode-bui is een betere term. [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 07-07-2006 0:58] zo kan ie wel weer |
|
heeh goed omschreven, ik gebruik het vooral als wakker word en slapen gaan muziek ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe wakker worden niet.. Slapen gaan wel. Maar ook als ik even rust wil helpt muziek als die van GYBE wel goed. Dan wordt ik vanzelf wel hersendood Maar als ik vantevoren al hersendood ben, klinkt het nog beter. zo kan ie wel weer |
|
kijk op hun site bij tourdates: 19 MAY 2006 Amsterdam, NL Paradiso waarom wist ik daar niks van?! *edit* laat maar, zijn dates voor de Silver Mt. Zion/Tra-la-la hybride [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 26-08-2006 17:03] |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 10-05-2007 20:21] Suck my piss |
|
Heb laatst de f#a# oo CD gekocht, vette shit. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 10-05-2007 20:31] |
|
Idd, gave plaat Faustian Spirit of the Earth |
|
Vandaag in Leeuwarden: Godspeed You! Black Emperor - f#a#Oo eerste druk op vinyl met allemaal goodies erbij (inclusief muntje dat platgereden is door een trein :`) ) [Dit bericht is gewijzigd door The Chosen op 12-05-2007 17:26] She Said Destroy in Black New York |
|
gaaf! bij kingkong gekocht? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja inderdaad. She Said Destroy in Black New York |
|
hehe moet toch eens wat meer rondsneupen dan in alleen de 'metal nieuw' hoek en bij de techno/electronica bak... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
signature |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
kijk dat is nog eens nieuws. zelfs moya gaat weer meedoen nieuw materiaal zou ook zeer interessant zijn, aan de andere kant is er ook weer de kans dat ze daarmee hun eigen muzikale mythe verkwanselen [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 09-04-2010 23:22] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Kaarten voor 14 januari in Parijs zijn besteld ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vet! Spijt me wel je te moeten vertellen dat ze vijf dagen later ook gewoon in NL spelen. http://alternative.blog.nl/concerten/2010/08/27/godspeed-you-black-emperor-komt-naar-paradiso Afwezig, helaas. You have time. You are doing fine. |
|
Ik vind voorlopig geen verdere informatie, maar... is er iemand die weet of ze soms ook een showtje geven in België? |
|
quote: 15/01 in Cirque Royale! M'n ticketje is al binnen. http://www.botanique.be/cgi?usr=cgz29kzaey&lg=nl&pag=873&tab=111&rec=0&frm=350&par=CHGLG&id=4746&flux=10659045 Ticketverkoop via internet is blijkbaar al niet meer mogelijk, gaat snel Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: merci voor de tip!!! maar heb geen visa of matercard... wrm ni gwn via overschrijving? wil hier echt wel graag bij zijn (nog op een zaterdag ook, geen moeilijkheden wat school/stage betreft) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |