|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aaaargh! Bruce Banner |
|
quote: HAHAHA kutkutkutkut en paradiso is juist DE tent waar ik het zou willen zien vanwege het toffe geluid Ik geloof dat de kaartjes al besteld zijn, nouja parijs is vast ook leuk. Ik had vernomen dat ze niet snel NL meer zouden aandoen door een intervieuw wat ze niet bevallen was. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: "al niet meer mogelijk"... hoe is het dan wel nog mogelijk om aan tickets te graken? wil hier zo hard bij zijn! |
|
via telefoon... zou je dat dan kunnen betalen via een overschrijving? (waarsschijnlijk niet) ik zal maandag eens de fnac binnen springen, je weet maar nooit (hoewel er op de site enkel tickets staan voor concert in Parijs) |
|
Haha, lijkt mij dat dit echt binnen no-time is uitverkocht? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
je zou het denken hoewel er bij mijn weten niets over dit concert op site van de band zelf stond khoop dat ik nog aan ticketje kan graken ^^ |
|
Kaartje voor Paradiso is binnen! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
+1 |
|
+2 Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik wil nogsteeds weten wie die preek afsteekt op slow riot. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Gewoon Blaise Bailey Finnegan III toch? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik zie het nu ja! Erg vermakelijk. quote: hmmmm [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 25-10-2010 16:13] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Beide nummers op die EP zijn trouwens waanzinnig geniaal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zeker weten. Ik heb de lp in perfecte staat voor 10 pleura! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Blijft een erg vermakelijk verhaald ja, vooral omdat die kerel het zo vol overtuiging brengt. Alleen klopt het natuurlijk niet dat Godspeed niet wist dat dat gedicht een ripoff was, waarom zouden ze het anders BBF3 hebben genoemd.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
19 januari.. tis bijna zover Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Geen kaartje. =) |
|
vrijdag in Parijs, wel een beetje jammer dat ik die datum ook een ander belangrijk iets had. En dat Paradiso natuurlijk de beste tent is om GY!BE te zien. Al is Parijs wel erg gezellig en hopelijk hebben ze wel een goede zaal uitgekozen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat was het goed gisteren . Een show van 2u30 met East Hastings als perfecte climax Faustian Spirit of the Earth |
|
2 en een half uur? Wow. Siked voor woensdag! |
|
Speelden ze ook nieuw materiaal? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Neen, maar voorlopig lijkt het ook niet de bedoeling dat de band meteen iets nieuws gaat uitbrengen. Dat kon ik toch opmaken uit de berichten die afgelopen jaar verschenen in verband met hun reünie. Blijkbaar zou het voorlopig om een eenmalige reünie-tour gaan. Faustian Spirit of the Earth |
|
Jammer. Zag net op youtube dat ze wel "Gamelan" en "Albanian" hebben gespeeld. Niet echt nieuwe nummers meer natuurlijk, maar ze gaan blijkbaar precies daar verder waar ze 7 jaar geleden zijn gestopt. [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 17-01-2011 0:48] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Was echt supervet! Het begon met een noise set, wat ik opzich wel toffe noise vond. Zet het zelf vrijwel nooit op ofzo maar hier zaten echt wel gave dingen in, al kon niet iedereen het waarderen. Daarna zetten ze 1 toon in, wel een mooie toon die ik echt we lang uit hield(volgens mij ook het begin van 1 nummer). maar drie kwartier tot een uur(ja echt) was zelfs mij te gortig en ze lieten wel erg lang op zich wachten. Het bier was ook 4 euro dus even lekker drinken was er ook niet bij. En het was echt veelste druk voor iets als GY!BE maar toen ze maar even speelden had ik het ze al vergeven. Ik heb echt een paar keer flinke kippenvel gehad. Maar 2,5 uur was mij toch te intens in die hete drukte zonder bier. Toen ik mezelf toch toeliet om even naar buiten te gaan en een biertje te doen waren ze al weer aan hun laatste nummer begonnen. Maar sowieso de rijs naar Pareis wel waard! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |