IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : godspeed you! black emperor Vorige pagina | Volgende pagina
Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-10-2012 17:10 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Heel fijn album (dat stuk na zes en een halve minuut van Mladic is briljant), maar geen idee of het in z'n volledigheid kan tippen aan de voorgaande platen

Sowieso wel jaarlijstmateriaal, dat zeker


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 02-10-2012 18:59 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Het mag een slechte rip zijn maar ik ben zo op het eerste gehoor hier nog niet heel erg enthousiast over.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-10-2012 20:25 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Gamelan en Albanian die ken ik al van hun live optredens, ook op veel bootlegs te vinden. Prima nr's maar voegen ook weer niet heel veel toe aan hun reeds bestaande albums. De lat ligt ook erg hoog natuurlijk. Net een vinyl rip binnen gehaald, nu eens even checken hoe het klinkt...


... hoe de hazen lopen ...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-10-2012 21:36 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2012 18:59 schreef Brent_ het volgende:
Het mag een slechte rip zijn maar ik ben zo op het eerste gehoor hier nog niet heel erg enthousiast over.


Valt best mee toch? VO & 320 kps, FLAC en FLAC 24 bit. Is goed te doen hoor


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-10-2012 21:37 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2012 21:36 schreef Mythics het volgende:
Valt best mee toch? VO & 320 kps, FLAC en FLAC 24 bit. Is goed te doen hoor

Zegt niets. Source kan bijv. een brakke stream of een ruk platenspelert zijn he.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-10-2012 21:52 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe heb ooit een mega bestand van discografie van Tool geript van LP in Flac gedownload maar de platen hadden toch minstens een uurtje in de oven 360 gezeten want tering wat wisselde het tempo+toonhoogte


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-10-2012 22:33 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2012 21:37 schreef faalhaas het volgende:
Zegt niets. Source kan bijv. een brakke stream of een ruk platenspelert zijn he.


Oh, mijn excuses. Heb er niet zoveel verstand van


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 02-10-2012 22:50 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2012 22:33 schreef Mythics het volgende:
Oh, mijn excuses. Heb er niet zoveel verstand van


Geeft niet


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-10-2012 12:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jippie, ik heb kaartjes voor de show in Brussel


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-10-2012 12:11 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 oktober 2012 12:04 schreef Hypnos het volgende:
jippie, ik heb kaartjes voor de show in Brussel


echt heel tof live!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 03-10-2012 13:49 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2012 21:36 schreef Mythics het volgende:
Valt best mee toch? VO & 320 kps, FLAC en FLAC 24 bit. Is goed te doen hoor


Volgens mij is er vooralsnog alleen een vinyl rip te vinden, dus de kwaliteit ervan maakt niet heel veel uit Of heeft iemand al een cd/web rip of iets gevonden?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 04-10-2012 19:45 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Toch niet zo mooi als de eerste 2 albums, vond daar de gesproken stukken tekst of kleine zangmelodietjes in de verte zo mooi erbij passen. Jammer dat ze daar mee opgehouden zijn. Buiten dat, wel gewoon weer erg goed dit, logische voortzetting van Yanqui UXO.


... hoe de hazen lopen ...


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 06-10-2012 17:27 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Brothers! Sisters! Allelujah! Don't Bend! Ascend!
Mladic grijpt me al gelijk bij m'n strot!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-10-2012 17:55 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Mladic is dan ook het enige echt goeie nummer.


... hoe de hazen lopen ...


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 16-10-2012 15:52 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org




intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-10-2012 10:19 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Nieuwe plaat is VET. Mladic klinkt wel behoorlijk als de Master Musicians of Bukkake.


You have time. You are doing fine.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-10-2012 7:32 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

"But do you think the end of the world is coming?"


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2012 0:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ligt het aan mij of is die nieuwe plaat niet zo boeiend ivm het oudere werk?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 27-10-2012 0:52 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Dat ligt niet aan jou, het is niet slecht ofzo maar ik zet zelf ook veel liever ouder werk van ze op.



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-10-2012 0:54 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2012 10:19 schreef intothevoid het volgende:
Nieuwe plaat is VET. Mladic klinkt wel behoorlijk als de Master Musicians of Bukkake.
Hawkwind!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-10-2012 0:58 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2012 0:52 schreef CTTS het volgende:
Dat ligt niet aan jou, het is niet slecht ofzo maar ik zet zelf ook veel liever ouder werk van ze op.


Ja, het klinkt best wel, en bij het oudere werk had ik ook de tijd nodig voordat het me greep, maar toch, dat lijkt hier niet te gaan gebeuren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-11-2012 17:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

morgen


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 06-11-2012 20:37 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Inderdaad! Kijk ik hard naar uit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-11-2012 20:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1

als je iemand ziet lopen met een groen Polizei tshirt, dat ben ik


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-11-2012 16:22 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik herken vaak mensen niet, maar ik loop er rond in YONL shirt of Vreid pull.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen