|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het mag een slechte rip zijn maar ik ben zo op het eerste gehoor hier nog niet heel erg enthousiast over. |
|
Gamelan en Albanian die ken ik al van hun live optredens, ook op veel bootlegs te vinden. Prima nr's maar voegen ook weer niet heel veel toe aan hun reeds bestaande albums. De lat ligt ook erg hoog natuurlijk. Net een vinyl rip binnen gehaald, nu eens even checken hoe het klinkt... ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Valt best mee toch? VO & 320 kps, FLAC en FLAC 24 bit. Is goed te doen hoor I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Zegt niets. Source kan bijv. een brakke stream of een ruk platenspelert zijn he. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hehe heb ooit een mega bestand van discografie van Tool geript van LP in Flac gedownload maar de platen hadden toch minstens een uurtje in de oven 360 gezeten want tering wat wisselde het tempo+toonhoogte ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Oh, mijn excuses. Heb er niet zoveel verstand van I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Geeft niet ... hoe de hazen lopen ... |
|
jippie, ik heb kaartjes voor de show in Brussel signature |
|
quote: echt heel tof live! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Volgens mij is er vooralsnog alleen een vinyl rip te vinden, dus de kwaliteit ervan maakt niet heel veel uit Of heeft iemand al een cd/web rip of iets gevonden? |
|
Toch niet zo mooi als de eerste 2 albums, vond daar de gesproken stukken tekst of kleine zangmelodietjes in de verte zo mooi erbij passen. Jammer dat ze daar mee opgehouden zijn. Buiten dat, wel gewoon weer erg goed dit, logische voortzetting van Yanqui UXO. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Brothers! Sisters! Allelujah! Don't Bend! Ascend! Mladic grijpt me al gelijk bij m'n strot! |
|
Mladic is dan ook het enige echt goeie nummer. ... hoe de hazen lopen ... |
|
|
|
Nieuwe plaat is VET. Mladic klinkt wel behoorlijk als de Master Musicians of Bukkake. You have time. You are doing fine. |
|
"But do you think the end of the world is coming?" ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ligt het aan mij of is die nieuwe plaat niet zo boeiend ivm het oudere werk? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat ligt niet aan jou, het is niet slecht ofzo maar ik zet zelf ook veel liever ouder werk van ze op. |
|
quote:Hawkwind! |
|
quote: Ja, het klinkt best wel, en bij het oudere werk had ik ook de tijd nodig voordat het me greep, maar toch, dat lijkt hier niet te gaan gebeuren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
morgen signature |
|
Inderdaad! Kijk ik hard naar uit |
|
+1 als je iemand ziet lopen met een groen Polizei tshirt, dat ben ik signature |
|
Ik herken vaak mensen niet, maar ik loop er rond in YONL shirt of Vreid pull. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |