|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeft iemand die boxset al? |
|
Oceansize speelt woensdag 18 november in Vera, Groningen. Een vriend heeft het mij laten luisteren. Muziek valt mee, maar de zang is voor mij |
|
14 september komt er weer nieuw werk uit: Self-Preserved While the Bodies Float Up op www.myspace.com/oceansize is al een nieuw nummer te beluisteren, kan aan myspace liggen maar volgens mij heeft dit album een enorme boutproductie, klinkt ontzettend compressed Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Klinkt bijna als mathmetal.. |
|
nieuwe cd haalt het niet bij het ouwe werk, jammer Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
"Ow ja, Oceansize!" Heb het topic nota bene zelf geopend, haha. Ik vind die nieuwe tracks op MySpace wel lekker klinken. Got some catching up to do, de voorlaatste plaat ken ik ook nog niet namelijk. |
|
Frames bedoel je? die is wel erg vet Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Door dat nieuwe werk ga ik deze band maar tot nader order vergeten denk ik. Maar inderdaad, Frames is geniaal! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Nieuwe album is zeker te pruimen, jawel! |
|
En de band is uit elkaar. Verbaast me niet echt eigenlijk. Het laatste album klonk niet of ze er nog zin in hadden. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |