|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mag ik even lachen? Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Grapje? Ja toch.. |
|
Ik vind Kittie nou ook niet echt om te juichen..maar ja, dat is een kwestie van smaak. |
|
Ja inderdaad, het is niet de enige band die ik goed vind. Smaken verschillen inderdaad gelukkig, waarom zou je meteen iets moeten afzeiken..... Okee, ik geef toe, het is geen Nile oid, maar klinkt wel lekker.... |
|
Niet de enige, je vind Intwine ook zo goed? |
|
Intwine????? |
|
quote: Nou nou nou, ik vind Intwine anders heel leuk hoor. Jij bent er zeker zo een die dat te 'soft' vindt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat zou eventueel wel kunnen. Met een nick als 'Stoerbaard' misstaat het lachen helaas. Schaamrood op je kaken is meer op z'n plaats. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben er geen fan van nee, maar, zoals ik al zei. Ieder zijn meug hoor, je moet voor jezelf uitmaken waar je naar luistert.... |
|
Voor een stelletje meiden is kittie zeker geen weggooier.... |
|
Wat een vrouw-onvriendelijke opmerking, ed. Smerige sexistische reactionair.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Mwoa ik had het over de muziek die ze maken......mischien moet je eerst ff vragen hoe iemand het bedoelt....scheelt een hoop gezeik op niks af dacht ik zo. |
|
quote: Dat bepalen we zelf. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tja Onslaught, geen indruk zo belangrijk als de eerste indruk. Laat dat een les zijn. Volgende nick beter.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ben het met je eens hoor Onslaught, er wordt eerst geschreeuwd en dan pas nagedacht!!!!! |
|
quote: sorry hoor, hier wil ik eerst even over nadenken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wist wel dat ik gelijk had.....ghe! |
|
quote: Ik zei ook....."mischien" |
|
dat woord kennen wij hier niet [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-09-2004 0:29] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ow....tja ik kom hier net nog niet eens een uurtje....dus wist ik veel |
|
quote: miSSchien |
|
is het niet met 3 S'en? tieptumor [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-09-2004 0:33] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Aaaaaaahhhhh ....................................................ok |
|
zo leer je nog wat in het poezen topic ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Laten we elkaar nou niet gaan zitten afzeiken over een spelfout, dat is wel een beetje erg triest hoor..... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |