|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, hier moet ik helaas weer negatief op reageren. Ik vind 't niks. En voornamelijk omdat de grunts lachwekkend zijn en 't instrumentale gedeelte gewoon veel te wensen over laat. Bah. |
|
de gitaarist ende bassit zijn uit de band. nu hebbe ze nieuwe. KITTIE RULEZ!!!! |
|
quote: Is het overbodig om te zeggen dat Hell met 2Len is en Full ook..maar spit kopen.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
bedankt voor de spelling |
|
Betaling geschied in natura.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Pedofilie ook |
|
volgens deze site http://dolphin-skull.tvheaven.com/talenasdead.html is Talena Atfield (ex-basist van kittie) dood. volgens mij lullen ze gewoon uit nek |
|
Zou het? |
|
ORLY? |
|
quote: Ik heb Opeth nu 7 maal live mogen aanschouwen en heb ze nog nooit een matig optreden zien doen. Welke tour en waar/wanneer was dat? |
|
vind kittie best wel goed hoor vooral brackish |
|
bwa in een zatte bui kan dat er wel door, voor de rest heb ik er niets mee Faustian Spirit of the Earth |
|
Heb er nog maar 1 nummer van gehoord. Spelen ze samen met korn, vind ik nog wel redelijk. Maar gaat nooit mijn lievings nummmer zijn. |
|
quote: Hehe. Wat een kutband is dit zeg waren alleen bekend om het het lelijke gare hoeren waren die nu-metal speelde. Vocals waren om te lachen en de muziek was simpeller dan die van de Murderdolls. Nee, ik had er niet zoveel mee. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
De combinatie stinkhoeren + 'ruig' imago + grensverleggend slechte kutherrie = (blijkbaar) succes. Nog zo stoere internet warrior. |
|
mwah, eerste album was totaal ruk. Toen ze na die tijd iets stevigere muziek gingen maken was het wel te doen. Nog steeds 13ineendozijn alleen. Life doesn't get much better than this! |
|
hehe heb kittie herontdekt, eerst vond ik het tijdje geweldig, maar snel was ik het zat enzo en begon in de echte metal te komen. maar nu ik het weer terug luister zit het toch wel erg goed in elkaar, de instrumenten zijn echt wel ruig en de cleane zang is erg meeslepend. kittie ftwbtw!!3%$ [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-01-2007 3:55] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hoe dronken was jij toen je dit schreef |
|
quote: Nu doen ze het wel, laat ook maar zitten allemaal. |
|
quote: heheh nee niet eens dronken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik sluit me aan bij Elite, De nieuwe plaat is zeker niet slecht, er is zeker vooruitgang geboekt, metname bij de vocalen. Normaliter ben ik geen nu-metalfan (tenminste ik denk dat het daar wel onder valt), maar de laatste plaat van Kittie vind ik zeker niet slecht. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |