|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
kutband, ze kunnen er niks van wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:SMAAD! Eh... nee, deze herrie kan mij ook niet boeien inderdaad. Moeten het puur van hun imago hebben en verkopen volgens mij (vooroordeel) alleen bij Amerikaanse puberjochies.. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik bedoel ik vind HUN muziek zwaar bagger Blind typen valt soms niet mee... Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Hmmmm, succesvolle LELIJKE kerels...hmmm, nee, daar zijn er idd weinig van Hatsjikidee! |
|
Klittie zijn een stelletje zielige hoeren, nog net niet zo triest als RockBitch Kankerlul |
|
mee eens: |
|
quote:Otep is beter |
|
Wat een gezeik!,ten eerste speelt Kittie al 2 albums GEEN nu-metal meer,Ten tweede spelen ze GEEN deathmetal en hebben ze dit ook nooit gezegd(ze hadden het over invloeden uit thrash/death metal) ,en het valt toch elke keer weer op dat men 1 recensie leest en dan zonder er naar te luisteren gelijk met de hype meedoet om een band als Kittie af te zeiken(want dat is stoer!~!!!).Je houdt ervan of niet maar ze kunnen best een aardig potje vette metal spelen en ze worden per cd beter,en nee, het is geen superhoogstaande band maar toch verdienen ze zeker een kans want,slecht? nee dat zijn ze zeker niet! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Als jij die zangeres ook maarenigszins goed vind zingen, moet je toch denderend eens je oren laten nakijken .... |
|
Mwoh. Fuckable. En deze mogen jullie hebben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Doen het niet, maar Kittie waren toch die lekkere wijven die geen muziek konden maken? |
|
Ook niet met knip en plak? Zal ik er linkjes van maken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vind kittie maar crap |
|
quote: N00b alert! Val vooral niet uit de toon... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Sorry wat bedoel je nou? |
|
quote: Het valt gewoon op dat n00bs *altijd* beginnen met het meedoen met afzeiken van nu-metal bands... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:en dat jij er dan altijd wat op moet zeggen .... get a life! |
|
quote: Waar kun je dat downloaden? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Nuff said .... |
|
quote: Ik kan me (vaagjes) een festivaloptreden herinneren. Nou ja, optreden. Het leek meer op les 1 van "Hoe hou ik mijn gitaar vast." Het trok nergens op. Ze kunnen totaal niet spelen. |
|
ik heb 2 nummers op cd van pinkpop maar ik vond het letterlijk grappig een gruntende meid teminste dat werd geprobeerd |
|
Ik vind Kittie wel een aardige band. Met het laatste album zijn ze de goede kant op gegaan. Het is wel een prettig plaatje om van tijd tot tijd eens op te zetten. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: jaja,dus op basis van 1 (gezien) slecht optreden kan een band dus NIET spelen? nou,aangezien ik al zo'n 16 jaar concerten bezoek kan ik je dan vertellen dat o,a,MEGADETH,SLAYER,METALLICA,OPETH,MESHUGGAH,DREAM THEATER,MORBID ANGEL,DEATH,IRON MAIDEN,TOOL en JUDAS PRIEST(volgens jou bewering) dus NIET KUNNEN SPELEN!!!(heb deze bands namelijk allemaal wel es een slecht optreden zien geven) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Kittie rulezzzzz!!!!!!!!!!!11 |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |