IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Kittie Vorige pagina | Volgende pagina
she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 30-09-2004 23:01 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

kutband, ze kunnen er niks van

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2004 23:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die band i zo gruwelijk slecht, enigste reden dat ze succs hebben komt doordat het 4 wijven (erg lelijk ook nog) zijn, als het vier lelijke kerels waren die dit naar eigen noemen deathmetal speelden, dan waren ze nooit verder gekomen dan de garage van de pedofiele pastoor.

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-09-2004 23:05 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 september 2004 23:03 schreef Jenje het volgende:
de pedofiele pastoor.
SMAAD!

Eh... nee, deze herrie kan mij ook niet boeien inderdaad. Moeten het puur van hun imago hebben en verkopen volgens mij (vooroordeel) alleen bij Amerikaanse puberjochies..

I'm not being rude. You're just insignificant.

Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 30-09-2004 23:31 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2004 20:59 schreef Rasputin het volgende:
....

Ik bedoel ik vind HUN muziek zwaar bagger Blind typen valt soms niet mee...

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 30-09-2004 23:43 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2004 23:03 schreef Jenje het volgende:
Die band i zo gruwelijk slecht, enigste reden dat ze succs hebben komt doordat het 4 wijven (erg lelijk ook nog) zijn, als het vier lelijke kerels waren die dit naar eigen noemen deathmetal speelden, dan waren ze nooit verder gekomen dan de garage van de pedofiele pastoor.

Hmmmm, succesvolle LELIJKE kerels...hmmm, nee, daar zijn er idd weinig van

Hatsjikidee!

MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 01-10-2004 12:53 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Klittie zijn een stelletje zielige hoeren, nog net niet zo triest als RockBitch

Kankerlul

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 01-10-2004 16:37 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

mee eens:

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 01-10-2004 16:39 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2004 23:27 schreef MetalPatje het volgende:
Deze Canadees/Amerikaanse meidenformatie heerscht!!!!!!! Jezus zeg wat een strot heeft die zangeres!! Hopen dat ze snel naar Europa komen en we niet naar de USA moeten voor hun tour!!!

Otep is beter

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 03-10-2004 23:11 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

Wat een gezeik!,ten eerste speelt Kittie al 2 albums GEEN nu-metal meer,Ten tweede spelen ze GEEN deathmetal en hebben ze dit ook nooit gezegd(ze hadden het over invloeden uit thrash/death metal) ,en het valt toch elke keer weer op dat men 1 recensie leest en dan zonder er naar te luisteren gelijk met de hype meedoet om een band als Kittie af te zeiken(want dat is stoer!~!!!).Je houdt ervan of niet maar ze kunnen best een aardig potje vette metal spelen en ze worden per cd beter,en nee, het is geen superhoogstaande band maar toch verdienen ze zeker een kans want,slecht? nee dat zijn ze zeker niet!

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2004 23:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als jij die zangeres ook maarenigszins goed vind zingen, moet je toch denderend eens je oren laten nakijken ....

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-10-2004 23:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Mwoh. Fuckable.

En deze mogen jullie hebben.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2004 23:48 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Doen het niet, maar Kittie waren toch die lekkere wijven die geen muziek konden maken?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-10-2004 23:54 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ook niet met knip en plak? Zal ik er linkjes van maken?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dude
Usericon van Dude
Posted 07-10-2004 16:44 by Dude Wijzig reactieProfiel van DudeQuote dit bericht

Ik vind kittie maar crap

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-10-2004 16:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:44 schreef Dude het volgende:
Ik vind kittie maar crap

N00b alert!

Val vooral niet uit de toon...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dude
Usericon van Dude
Posted 07-10-2004 16:49 by Dude Wijzig reactieProfiel van DudeQuote dit bericht

Sorry wat bedoel je nou?

altx
Usericon van altx
Posted 07-10-2004 16:50 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:49 schreef Dude het volgende:
Sorry wat bedoel je nou?

Het valt gewoon op dat n00bs *altijd* beginnen met het meedoen met afzeiken van nu-metal bands...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 16:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:50 schreef altx het volgende:
Het valt gewoon op dat n00bs *altijd* beginnen met het meedoen met afzeiken van nu-metal bands...
en dat jij er dan altijd wat op moet zeggen .... get a life!

altx
Usericon van altx
Posted 07-10-2004 16:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:51 schreef Jenje het volgende:
en dat jij er dan altijd wat op moet zeggen .... get a life!

Waar kun je dat downloaden?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 16:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 16:53 schreef altx het volgende:
Waar kun je dat downloaden?
Nuff said ....

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 10-10-2004 16:44 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2004 23:11 schreef antipop het volgende:
Wat een gezeik!,ten eerste speelt Kittie al 2 albums GEEN nu-metal meer,Ten tweede spelen ze GEEN deathmetal en hebben ze dit ook nooit gezegd(ze hadden het over invloeden uit thrash/death metal) ,en het valt toch elke keer weer op dat men 1 recensie leest en dan zonder er naar te luisteren gelijk met de hype meedoet om een band als Kittie af te zeiken(want dat is stoer!~!!!).Je houdt ervan of niet maar ze kunnen best een aardig potje vette metal spelen en ze worden per cd beter,en nee, het is geen superhoogstaande band maar toch verdienen ze zeker een kans want,slecht? nee dat zijn ze zeker niet!

Ik kan me (vaagjes) een festivaloptreden herinneren. Nou ja, optreden. Het leek meer op les 1 van "Hoe hou ik mijn gitaar vast."
Het trok nergens op. Ze kunnen totaal niet spelen.

thunderfox
living on the sound of metal
Usericon van thunderfox
Posted 13-11-2004 14:45 by thunderfox Wijzig reactieProfiel van thunderfoxQuote dit bericht

ik heb 2 nummers op cd van pinkpop maar ik vond het letterlijk grappig een gruntende meid teminste dat werd geprobeerd

Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 13-11-2004 18:29 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Ik vind Kittie wel een aardige band. Met het laatste album zijn ze de goede kant op gegaan. Het is wel een prettig plaatje om van tijd tot tijd eens op te zetten.

Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 16-11-2004 0:14 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 16:44 schreef Jezebel het volgende:

Ik kan me (vaagjes) een festivaloptreden herinneren. Nou ja, optreden. Het leek meer op les 1 van "Hoe hou ik mijn gitaar vast."
Het trok nergens op. Ze kunnen totaal niet spelen.

jaja,dus op basis van 1 (gezien) slecht optreden kan een band dus NIET spelen?

nou,aangezien ik al zo'n 16 jaar concerten bezoek kan ik je dan vertellen dat o,a,MEGADETH,SLAYER,METALLICA,OPETH,MESHUGGAH,DREAM THEATER,MORBID ANGEL,DEATH,IRON MAIDEN,TOOL en JUDAS PRIEST(volgens jou bewering) dus NIET KUNNEN SPELEN!!!(heb deze bands namelijk allemaal wel es een slecht optreden zien geven)

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

insignificant
Usericon van insignificant
Posted 16-11-2004 16:10 by insignificant Wijzig reactieProfiel van insignificantQuote dit bericht

Kittie rulezzzzz!!!!!!!!!!!11

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com