|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: uhhhh...als ze leven?? Kankerlul |
|
quote: hahaha verwachte reactie.. Jij kent dus ook de vuistslagabortus e.d. (Theo Maassen voor wie het nog niet doorhad) |
|
quote: idd humor van een hoog niveau Kankerlul |
|
Brabo he |
|
quote: Het Oude Testament vormt het basis van het Joodse geloof. Het staat er weldegelijk in. Had iets met Abraham en zo te maken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehe Kankerlul |
|
quote:Zoals Sharteel al aangaf gaat dat echter alleen over de mannen-besnijdenis. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ik heb mijn bijbel nog op de kast staan, ik denk dat ik m maar weer eens gaan lezen dan. kan ook zijn dat die leraren daar gewoon niet over verteld hebben omdat je dat als klein kind niet kan vatten(als groot kind ook niet dus ) Kankerlul |
|
quote: Dat klopt. Vrouwenbesnijdenis wordt in geen van beide heilige boeken genoemd bij mijn weten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dus kun je gerust concluderen dat het verzonnen is om vrouwen ondergeschikt te maken ... |
|
quote: wat mijn hele punt dus al over de koran was Kankerlul |
|
quote:Maar jij bent een vrouw, dus wat jij over de koran denkt is niet ter zake |
|
quote: Jenje.. Foei!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ja, elke keer als ik over moslims lul gaat mijn abn achteruit.... Geeh .. how come |
|
Hak die moslimpikkies maar lekker af, maar gooi het wel uit het ziekenfonds! This is Zodiac speaking... |
|
Tja, laat je je besnijden, krijg je een mooie meid in je bed en die zegt;"Ik zie toch liever wat vel om de knoppe lubberen." Al die pijn voor niks.. De eerste 2 weken kan je volgens mij nog niet eens een badkuip raken bij het pissen.. maar ik dwaal af.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Hey SkinPeeler, doe jij zelf geen besnijdenissen dan? This is Zodiac speaking... |
|
Dat treft. Ik ben rond mijn negende besneden. Niet vanwege mijn geloofsovertuiging maar uit puur medische noodzaak. M'n voorhuid zat te strak toen. Uit liefde voor ZM. |
|
Dus? Niet het onderwerp .... |
|
Ahzo. Wel, to the point. Ik ben niet tegen het verbieden ervan. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Spaanse Kraag |
|
quote: HEUY!!!! Is dat geen smegma ....wel een witte kraag maar geen schuimkraag |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: HEUY!!!! Ik heb toch ook niet gezegd dat het smakelijk is |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |