|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
nee ... beeldende fantasie |
|
haha bah! Kankerlul |
|
alleen hele lelijke baby's ... |
|
quote: zoiets ? Kankerlul |
|
ROFL They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:Stouterd |
|
sorry Kankerlul |
|
een besneden penis is toch veel hygienischer? [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 19-11-2004 12:27] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ligt eraan waar je met je mes in hebt gezeten Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote:k neem aan in een steriel badje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Van gemeenschap met een penis die niet besneden is hoor je anders nooit dattie eraf rot. Kankerlul |
|
quote:duhuhhhh maar je hebt wel meer kans dat er tattie achter het randje blijft zitten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gewoon goed schoonhouden, dan is er niks aan de hand. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Diegene die het wil proberen om de coltrui van mijn duitser af te pakken zal het ziekenhuis ook op hoge snelheid moeten bezoeken.. Maar verder staat men er vrij in.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
duuh :S daar word sinterklaas niet vrolijk van Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Kankerlul |
|
quote:vanzelfsprekend, anders ben je ook maar een viezerdje wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Er word beweerd idd dat besnijden beter is schoner..maar net al met veel dingen ..die huid die daar normaal gesproken overheen zit zit daar voor bescherming..er zit maar weinig aan het menselijk lichaam wat geen nut heeft .. Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
precies. ! Kankerlul |
|
quote: dus ook Lichaamsbeharing!!!! Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: moet je niet komen zeiken, mannen zijn die klootzakken die dat zo graag willen. Kankerlul |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Kankerlul |
|
quote: ach zo af en toe je rug harsen ..gheghe best lekker Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |