|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Of je balzak. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
godverdomme ik wilde het net gaan zeggen Kankerlul |
|
quote: auw :S maar dit hele topicis auw Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Kankerlul |
|
quote: dat nooit! een ingegroeide haar ergens weghalen is al een irritant gevoel, laat staan je hele zak haarloos maken. [Dit bericht is gewijzigd door Metallica-Freak op 19-11-2004 14:47] They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
bah vieze praatjes Kankerlul |
|
They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Snijden of niet? Als het niet om een medische noodzaak gaat moet het een vrije keuze blijven. "Hard genoeg mee spelen" was vroeger de boodschap En dames, het is niet omdat het niet met een mes is bewerkt dat het smerig is, verdomme zeg En dat gelul over "meer gecontroleerd", sorry, maar dat is iets wat iedere vent kan leren, niks aan. Het is niet natuurlijk om dat vel eraf te halen dus ook niet nodig. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
het is ook niet natuurlijk om je haar te knippen en je te scheren ... dus dat is een kutargument |
|
quote: Ja? Als ik de posts van Mikee lees anders niet. Ik bedoel maar dat besnijdenis toch iets radicaler is dan scheren of je haar knippen (wat ik ook beperk, héhé). Ik ga hier maar niet uitwijden over het wegvallen van natuurlijke selectie enzo [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-11-2004 18:12] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: haar groeit nagels groeien en voorhuid niet |
|
quote: Je klinkt alsof je er hier flink kaas van hebt gegeten [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-11-2004 19:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
*bwuerk* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
doe maar gelijk chemische castratie en steriliseren dan die handel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Nou, ik moet zeggen dat ik nog nooit zoveel te neuken heb gehad als na mijn besnijdenis!! Change the coffee in the office coffee maker to decafe. Wait about three weeks (or until you think everybody has gotten over their caffeine addiction)and switch to espresso! |
|
quote: Maak jij dat duidelijk met een bordje op je voorhoofd dan? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hoezo? Ik breng het gewoon ter sprake en als zo'n moppie dan vraagt van, hoe is dat nou? Wil je 'm zien? En hoppa, neuken geblazen!!! Change the coffee in the office coffee maker to decafe. Wait about three weeks (or until you think everybody has gotten over their caffeine addiction)and switch to espresso! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |