IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Madball - 12 December - Doornroosje Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-10-2004 13:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

meer info binnenkort op www.doornroosje.nl

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 07-10-2004 18:16 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Vast wel aanwezig, ben benieuwd naar de supports

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-10-2004 18:20 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

speelt Madball ook nog ergens anders?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Spirit In Black
Posted 07-10-2004 21:01 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Bolwerk in Snits de dag hiervoor.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie zitten er tegenwoordig nog in Madball ????

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-10-2004 21:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

madball, grappig maar meer ook niet

"This one is older than shit, heavier than time!"

Spirit In Black
Posted 07-10-2004 21:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 21:36 schreef Jenje het volgende:
Wie zitten er tegenwoordig nog in Madball ????

4 muzikanten;

Freddy Cricien - vocals
Mitts - guitars
Hoya Roc - bass
Rigg Ross - drums

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 21:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 21:47 schreef Spirit In Black het volgende:
4 muzikanten;

Freddy Cricien - vocals
Mitts - guitars
Hoya Roc - bass
Rigg Ross - drums

hmm hmm .... jammer dat ze alleen niet echt meer set it off en demonstrating .. kunnen evenaren ..

wat staat er in voorprgramma?

Spirit In Black
Posted 07-10-2004 21:52 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 21:48 schreef Jenje het volgende:

wat staat er in voorprgramma?

live staan ze toch echt wel hun mannetje.....supports zijn in onderhandeling.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2004 21:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 21:52 schreef Spirit In Black het volgende:
live staan ze toch echt wel hun mannetje.....supports zijn in onderhandeling.
Daar heb je gelijk in ... heb ze 1maal live meegemaakt en was gaaf ...
37 stabwoundz ervoor is nice

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-10-2004 22:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Gaat een beetje aan het voorprogramma liggen of ik kom.
Bands als 37 Stabwounds, Shatter en Among the living zijn natuurlijk welkom.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 07-10-2004 22:50 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

hmm klinkt interssant.. heb ze alleen sinds D.M.S niet meer gevolgd..

Orion
Usericon van Orion
Posted 07-10-2004 23:24 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2004 21:01 schreef Spirit In Black het volgende:
Bolwerk in Snits de dag hiervoor.

te gek daar ben ik bij!

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 08-10-2004 1:12 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Madball is erg gaaf, maar Doornroosje is helaas een beetje slecht bereikbaar met OV...

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-10-2004 1:26 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

volgens mij kan je het beste gewoon gaan lopen vanaf station Nijmegen...

Bruce Banner

Spirit In Black
Posted 08-10-2004 13:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 1:12 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Madball is erg gaaf, maar Doornroosje is helaas een beetje slecht bereikbaar met OV...

dat valt reuze mee, al kan het natuurlijk veel beter idd. Bijna alle bussen richting het Radboud ziekenhuis komen ook langs Doornroosje, en dat is een aardig aantal.

's Nachts wordt het een ander verhaal, maar daar kan bijv. de Effenaar ook over meepraten.....moet vanavond bij Obituary om 23.30 de trein terug hebben...

Maarten_Hc
Usericon van Maarten_Hc
Posted 09-10-2004 16:01 by Maarten_Hc Wijzig reactieProfiel van Maarten_HcQuote dit bericht

Count me in!

VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 10-10-2004 14:44 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Beetje jammer dat de ex-gitarist de handvol nieuwe songs moest schrijven... En dan heel hard roepen dat dit de beste line-up is sinds tijden...

Die band heeft voor mij persoonlijk een paar maanden geleden enorm afgedaan en ik zal die band dan ook met geen stuiver meer verrijken...

We don't take it, we just fake it...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-10-2004 15:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2004 13:08 schreef Spirit In Black het volgende:
dat valt reuze mee, al kan het natuurlijk veel beter idd. Bijna alle bussen richting het Radboud ziekenhuis komen ook langs Doornroosje, en dat is een aardig aantal.

's Nachts wordt het een ander verhaal, maar daar kan bijv. de Effenaar ook over meepraten.....moet vanavond bij Obituary om 23.30 de trein terug hebben...

de effenaar is echt vlakbij het station...

Spirit In Black
Posted 10-10-2004 16:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 15:03 schreef ghoulliette het volgende:
de effenaar is echt vlakbij het station...

dat klopt, maar ik had het over het openbaar vervoer. Vanuit Eindhoven gaat de laatste trein naar bijna iedere richting om 23.30 uur en dat is in Nijmegen 0.35 uur....scheelt een uur en dat is meestal een hot item als het het hoofdprogramma betreft.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-10-2004 21:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja, maar houden ze dara geen rekening mee dan? Dat alles bijv. om 23.00 klaar is.

Spirit In Black
Posted 26-10-2004 21:35 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2004 21:32 schreef ghoulliette het volgende:
ja, maar houden ze dara geen rekening mee dan? Dat alles bijv. om 23.00 klaar is.

Dit optreden is zeker vroeger afgelopen dan 23.00 uur, begint nl. om +/- 19.00 uur.

Ligt aan de supports die nog niet duidelijk zijn....dat zullen er niet veel zijn, wellicht maar eentje.

edit; je had het over de Effenaar? de hoofdact is daar meestal rond 23.30 afgelopen idd.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 26-10-2004 21:36]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-10-2004 21:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

had het over de effenaar.

Doornroosje mag van mij zo lang doorgaan als ze willen. woon misschien binnenkort nog dichter bij

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-10-2004 21:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

bij deze wil ik de doornroosje veel succes wensen met het belachelijke rocksterren gedrag van Madball... ik zou je backstage maar omvormen tot een hufterproof omgeving en ze pas betalen als ze in de bus zitten voor het volgende concert...

good luck!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Spirit In Black
Posted 26-10-2004 21:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2004 21:53 schreef irritante klootzak het volgende:
bij deze wil ik de doornroosje veel succes wensen met het belachelijke rocksterren gedrag van Madball... ik zou je backstage maar omvormen tot een hufterproof omgeving en ze pas betalen als ze in de bus zitten voor het volgende concert...

good luck!

Ook dat is zeer wel bekend, het is niet de eerste keer dat deze band in Roosje staat. We hebben al 500 kilo watten besteld...

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 26-10-2004 21:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wat dachtr je aan 500 kilo aan extra security om de herne in eht gareel te houden

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com