|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Vast wel aanwezig, ben benieuwd naar de supports |
|
speelt Madball ook nog ergens anders? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bolwerk in Snits de dag hiervoor. |
|
Wie zitten er tegenwoordig nog in Madball ???? |
|
madball, grappig maar meer ook niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hmm hmm .... jammer dat ze alleen niet echt meer set it off en demonstrating .. kunnen evenaren .. wat staat er in voorprgramma? |
|
quote: live staan ze toch echt wel hun mannetje.....supports zijn in onderhandeling. |
|
quote:Daar heb je gelijk in ... heb ze 1maal live meegemaakt en was gaaf ... 37 stabwoundz ervoor is nice |
|
Gaat een beetje aan het voorprogramma liggen of ik kom. Bands als 37 Stabwounds, Shatter en Among the living zijn natuurlijk welkom. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hmm klinkt interssant.. heb ze alleen sinds D.M.S niet meer gevolgd.. ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: te gek daar ben ik bij! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Madball is erg gaaf, maar Doornroosje is helaas een beetje slecht bereikbaar met OV... |
|
volgens mij kan je het beste gewoon gaan lopen vanaf station Nijmegen... Bruce Banner |
|
quote: dat valt reuze mee, al kan het natuurlijk veel beter idd. Bijna alle bussen richting het Radboud ziekenhuis komen ook langs Doornroosje, en dat is een aardig aantal. 's Nachts wordt het een ander verhaal, maar daar kan bijv. de Effenaar ook over meepraten.....moet vanavond bij Obituary om 23.30 de trein terug hebben... |
|
Count me in! |
|
Beetje jammer dat de ex-gitarist de handvol nieuwe songs moest schrijven... En dan heel hard roepen dat dit de beste line-up is sinds tijden... Die band heeft voor mij persoonlijk een paar maanden geleden enorm afgedaan en ik zal die band dan ook met geen stuiver meer verrijken... We don't take it, we just fake it... |
|
quote: de effenaar is echt vlakbij het station... |
|
quote: dat klopt, maar ik had het over het openbaar vervoer. Vanuit Eindhoven gaat de laatste trein naar bijna iedere richting om 23.30 uur en dat is in Nijmegen 0.35 uur....scheelt een uur en dat is meestal een hot item als het het hoofdprogramma betreft. |
|
ja, maar houden ze dara geen rekening mee dan? Dat alles bijv. om 23.00 klaar is. |
|
quote: Dit optreden is zeker vroeger afgelopen dan 23.00 uur, begint nl. om +/- 19.00 uur. Ligt aan de supports die nog niet duidelijk zijn....dat zullen er niet veel zijn, wellicht maar eentje. edit; je had het over de Effenaar? de hoofdact is daar meestal rond 23.30 afgelopen idd. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 26-10-2004 21:36] |
|
had het over de effenaar. Doornroosje mag van mij zo lang doorgaan als ze willen. woon misschien binnenkort nog dichter bij |
|
bij deze wil ik de doornroosje veel succes wensen met het belachelijke rocksterren gedrag van Madball... ik zou je backstage maar omvormen tot een hufterproof omgeving en ze pas betalen als ze in de bus zitten voor het volgende concert... good luck! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ook dat is zeer wel bekend, het is niet de eerste keer dat deze band in Roosje staat. We hebben al 500 kilo watten besteld... |
|
wat dachtr je aan 500 kilo aan extra security om de herne in eht gareel te houden Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |