IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Zyklon Vorige pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2007 8:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ha goed nieuws! Hopelijk gaat het wel de kant van de eersteling op


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-10-2007 8:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nu maar hopen dat ze Emperor eindelijk weer eens deftig op de rails zetten!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-10-2007 9:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2007 0:19 schreef spectre het volgende:
Hey tof dat jij die nu wel gaaf vindt. Destijds vond je het "beerdrinking noise" als ik me goed herinner.
Nieuw en noors was een instant dwaallicht repellant.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-10-2007 18:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2007 12:58 schreef Count Usher het volgende:
Eigenlijk luister ik de laatste twee platen niet eens meer. Na een paar maanden had ik ze wel gehoord. Die eerste daarentegen, draai ik nog wekelijks. Een geniale plaat was dat!

...

Jij bent AF! Je mag GEEN reviews meer maken!

Disintegrate eerst een 8,9 geven en dan nooit meer luisteren


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2007 18:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

busted!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-06-2008 12:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Pull the Plug (Death cover, Aeon bonustrack Japan) staat sinds kort op de Zyklon MySpace: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=32790232


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 16:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2008 12:18 schreef ZelThoR het volgende:
Pull the Plug (Death cover, Aeon bonustrack Japan) staat sinds kort op de Zyklon MySpace: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=32790232




toepasselijk

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/14902/Het-einde-voor-Zyklon.html


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-01-2010 16:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ach, wel jammer maar niet verschrikkelijk. Disintegrate vond ik toch fiks tegenvallen. Hopen dat inderdaad Myrkskog weer met wat moois komt (en dat de andere -nieuwe- projecten ook iets leuks opleveren).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 16:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2001 13:49 schreef skullfuck het volgende:
zyklon = jodengas





allemaal de schuld van ANtifa


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-01-2010 17:51 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 7 januari 2010 16:50 schreef ZelThoR het volgende:
Ach, wel jammer maar niet verschrikkelijk. Disintegrate vond ik toch fiks tegenvallen. Hopen dat inderdaad Myrkskog weer met wat moois komt (en dat de andere -nieuwe- projecten ook iets leuks opleveren).


Ploes einz.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2010 21:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 16:50 schreef ZelThoR het volgende:
Ach, wel jammer maar niet verschrikkelijk. Disintegrate vond ik toch fiks tegenvallen. Hopen dat inderdaad Myrkskog weer met wat moois komt (en dat de andere -nieuwe- projecten ook iets leuks opleveren).

Kunnen ze niet een tweede project beginnen onder ongeveer dezelfde naam, zodat iedereen weet dat het om dezelfde lui gaat? B.v. dat ze zich dan Zyklon-B noemen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 21:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Zyklon was oorspronkelijk Zyklon-B

ongeveer dan toch

prima schijf overigens



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-01-2010 21:58]


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2010 22:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 21:57 schreef Hypnos het volgende:
Zyklon was oorspronkelijk Zyklon-B

ongeveer dan toch

prima schijf overigens



Da's waar ook ja. Muzikaal wel lekker ja, maar de naam blijft toch vrij smakeloos. Heeft de Antifa zich hier al eens over uitgelaten?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-01-2010 22:07 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Zyklon-B is gewoon een insecticide hoor.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2010 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 22:07 schreef Dentz het volgende:
Zyklon-B is gewoon een insecticide hoor.

Zeker. Maar de meeste mensen kennen het vooral van de toepassing in gaskamers op mensen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 22:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 22:00 schreef bastianus het volgende:
Da's waar ook ja. Muzikaal wel lekker ja, maar de naam blijft toch vrij smakeloos. Heeft de Antifa zich hier al eens over uitgelaten?


stil waiting,

overigens, ik heb hier nog wat korrels liggen,

mochten er geïnteresseerden zijn, te ruilen tegen een "Arbeit Macht Frei" logo, een paar rode boekjes (de communistenbijbel) of een paar ontvlooide scalpen van Antifa-leden


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-01-2010 22:15 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 22:09 schreef bastianus het volgende:
Zeker. Maar de meeste mensen kennen het vooral van de toepassing in gaskamers op mensen.

Dat is waar, dan hadden ze de band beter Zyklon-A kunnen noemen. Was iets netter geweest.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2010 22:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Of Antifa-B


ach, ik kijk wel uit naar de nieuwe Myrkskog


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-01-2010 23:03 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 22:12 schreef Hypnos het volgende:
stil waiting,

overigens, ik heb hier nog wat korrels liggen,

mochten er geïnteresseerden zijn, te ruilen tegen een "Arbeit Macht Frei" logo, een paar rode boekjes (de communistenbijbel) of een paar ontvlooide scalpen van Antifa-leden

Ik heb nog wel een button met een afbeelding van een tractor en het logo van Lenin. Uit de voormalige Sowjet-Unie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 30-09-2020 22:18 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-10-2020 12:01 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nog niks aan kracht ingeboet.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 01-10-2020 18:46 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Pasgeleden op enkelzijdige LP uitgebracht en binnenkort hier op voorraad. De bootleg 7" kan in de prullenbak.


Ravnajuv
Satyr
Usericon van Ravnajuv
Posted 02-10-2020 10:53 by Ravnajuv (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van RavnajuvQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com

Ah, dat is de 'remastered' versie, dat is een gaaf kanaal ja. Volgens mij heeft hij iets tegen Burzum, want hij heeft allerlei klassiekers een 'beter' geluid gegeven, maar niks van Burzum.


Hafgufa


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 02-10-2020 11:48 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2020 18:46 schreef Heidens Hart het volgende:
Pasgeleden op enkelzijdige LP uitgebracht en binnenkort hier op voorraad. De bootleg 7" kan in de prullenbak.
Waarom? Die is tenminste geld waard.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen