|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ha goed nieuws! Hopelijk gaat het wel de kant van de eersteling op Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Nieuw en noors was een instant dwaallicht repellant. |
|
quote: ... Jij bent AF! Je mag GEEN reviews meer maken! Disintegrate eerst een 8,9 geven en dan nooit meer luisteren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
busted! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Pull the Plug (Death cover, Aeon bonustrack Japan) staat sinds kort op de Zyklon MySpace: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=32790232 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: toepasselijk http://www.zwaremetalen.com/nieuws/14902/Het-einde-voor-Zyklon.html signature |
|
Ach, wel jammer maar niet verschrikkelijk. Disintegrate vond ik toch fiks tegenvallen. Hopen dat inderdaad Myrkskog weer met wat moois komt (en dat de andere -nieuwe- projecten ook iets leuks opleveren). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: allemaal de schuld van ANtifa signature |
|
quote: Ploes einz. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Kunnen ze niet een tweede project beginnen onder ongeveer dezelfde naam, zodat iedereen weet dat het om dezelfde lui gaat? B.v. dat ze zich dan Zyklon-B noemen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zyklon was oorspronkelijk Zyklon-B ongeveer dan toch prima schijf overigens [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 07-01-2010 21:58] signature |
|
quote: Da's waar ook ja. Muzikaal wel lekker ja, maar de naam blijft toch vrij smakeloos. Heeft de Antifa zich hier al eens over uitgelaten? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zyklon-B is gewoon een insecticide hoor. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Zeker. Maar de meeste mensen kennen het vooral van de toepassing in gaskamers op mensen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: stil waiting, overigens, ik heb hier nog wat korrels liggen, mochten er geïnteresseerden zijn, te ruilen tegen een "Arbeit Macht Frei" logo, een paar rode boekjes (de communistenbijbel) of een paar ontvlooide scalpen van Antifa-leden signature |
|
quote: Dat is waar, dan hadden ze de band beter Zyklon-A kunnen noemen. Was iets netter geweest. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Of Antifa-B ach, ik kijk wel uit naar de nieuwe Myrkskog signature |
|
quote: Ik heb nog wel een button met een afbeelding van een tractor en het logo van Lenin. Uit de voormalige Sowjet-Unie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Nog niks aan kracht ingeboet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Pasgeleden op enkelzijdige LP uitgebracht en binnenkort hier op voorraad. De bootleg 7" kan in de prullenbak. |
|
Ah, dat is de 'remastered' versie, dat is een gaaf kanaal ja. Volgens mij heeft hij iets tegen Burzum, want hij heeft allerlei klassiekers een 'beter' geluid gegeven, maar niks van Burzum. Hafgufa |
|
quote:Waarom? Die is tenminste geld waard. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |