IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Zyklon Vorige pagina | Volgende pagina
Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 29-07-2003 22:00 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 8:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ja,dat is voor een dommerik.Die kerken worden weer opgebouwd van ONZE belastingcenten dus WIJ draaien daar voor op.

En ten tweede zijn veel kerken ook nog eens bouwtechnisch gezien hele mooie gebouwen(ook al ben totaal tegen het christendom en alle andere georganiseerde geloven).


Ik ben het met je eens dat als je een kerk verbrand er iets moois verloren gaat. Ik ben totaal geen christen maar kerken vind ik toch mooi en ze hebben iets mysterieus.

Tevens moet al die haat niet meer op de christenen gericht worden maar op de moslims! Zij zijn een veel grotere bedreiging voor ons.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-07-2003 9:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 14:44 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Eerwaerde heer Heb, volgens mij betaal jij nog steeds geen belasting aan de Noorse staat
Dat klopt,maar de overigen Noren daar wel.En de kerken e.d. welke hier in Nederland werden afgefikt daar betaalden wij(als Nederlanders zijnde) wel degelijk aan mee.

Het punt gaat erom dat de grote massa moet opdraaien voor een enkeling met een zinloze actie(zoals altijd in de rechtstaten van de geciviliseerde wereld).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-07-2003 9:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 20:06 schreef Astovidatu het volgende:
O,dus het gaat jou puur om geld,en behouding van een eigen cultuur,door bijv. buitenlandse geloven als het Christendom weg te werken door hun Huizen te verbranden vind jij fout,omdat jou dat toevallig economisch niet goed uitkomt ? hmm,noem me dom,maar ik vind dat nogal een amerikaans/joods manier van denken
Jij snapt er blijkbaar niks van.Het gaat niet in eerste plaats om het geld.Het gaat erom dat de grote massa moet opdraaien voor nutteloze acties van individuen die het verstand niet hebben om te weten waar ze mee bezig zijn( en degenen die ik ken die zoiets hebben gedaan,niet alleen in Noorwegen maar ook in Nederland!!!! hebben ook geen enkele goede reden om het gedaan te hebben en noemen het achteraf zelf een domme actie).

Maar goed,het commentaar gaat nu toch weer komen van de o zo evile underground blackmetallers die zeggen dat het true is om kerken/moskeeen te verbranden.
Slechts een teken van onwetendheid

En nog maar eens voor de duidelijkheid,ik ben ook tegen alle georganiseerde religies!!!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-07-2003 12:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Geweld lost meestal niks op. Je moet het op een andere manier je gevoelens tegenover het geloof verspreiden.

BLACK METAL!


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 30-07-2003 12:57 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2001 13:38 schreef Rippin' Robin het volgende:
Dan maar wat olie op het vuur:

Ik vind dat ze alles van Wagner moeten verbieden. Hij heeft tientallen sterk anti-semitische geschriften op zijn naam staan. Toch wordt hij als een God vereerd. Mijnheer Hitler was ook zeer gecharmeerd van mijnheer Wagner.

Hypocrisie?

Jullie mogen oordelen.


Wagner


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 30-07-2003 16:28 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

Deze band is alles wat blackmetal niet moet zijn! Nee, geef mij maar wat goede begin eind 80's begin 90's bm.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-07-2003 16:31 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Rot dan op uit dit topic, prakker.


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 30-07-2003 16:33 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

Mr darmprakker voor jou hé.


Astovidatu
Usericon van Astovidatu
Posted 31-07-2003 15:36 by Astovidatu Wijzig reactieProfiel van AstovidatuQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 9:13 schreef Hub de Gallier het volgende:
Jij snapt er blijkbaar niks van.Het gaat niet in eerste plaats om het geld.Het gaat erom dat de grote massa moet opdraaien voor nutteloze acties van individuen die het verstand niet hebben om te weten waar ze mee bezig zijn( en degenen die ik ken die zoiets hebben gedaan,niet alleen in Noorwegen maar ook in Nederland!!!! hebben ook geen enkele goede reden om het gedaan te hebben en noemen het achteraf zelf een domme actie).

Maar goed,het commentaar gaat nu toch weer komen van de o zo evile underground blackmetallers die zeggen dat het true is om kerken/moskeeen te verbranden.
Slechts een teken van onwetendheid

En nog maar eens voor de duidelijkheid,ik ben ook tegen alle georganiseerde religies!!!


Hmm,jij bent dus meer voor internethelden ? mensen die op het internet overal maar blasfemie lopen te lullen,maar dat in het echt niet doen..? En als iemand het een keer doet,keur jij het af ?


Black Metal to revive the Glory of Aryana !!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-07-2003 21:53 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-09-2003 21:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb vorige week de nieuwe cd gedownload en die heerscht godverdomme!!!!!! Aaaarrrggghhh!!! Ik word er agressief van!!! Kopen!!! Allemaal!!! En vlug!!!

Aeon is de death/black release van het jaar!!! Wat zeg ik? Van de laatste tien jaar!!!





When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 02-09-2003 21:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Hoe gaat de nieuwe klinken dan? Ik hoop dat ie iets sneller wordt als World ov worms. Dat was eigenlijk het enige dat dat album miste IMHO. De vaart had er wel iets meer in mogen zitten.

Zingt Deamon nogsteeds?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 02-09-2003 23:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Van wat ik heb gehoord is de zang nogal anders geworden. En het is wat meer deathmetal, het nummer wat ik heb gehoord, Psyklon Aeon, beukt best aardig.
Ben benieuwd!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 03-09-2003 13:06 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

heb onlangs world ov worms verkregen met ruilen, en hij heerst zo ontzettend dat alle bejaarden bij ons in de buurt een paar jaar eerder gaan sterven.

daemon doet de vocals niet meer, weet niet precies wie wel, zal wel op www.zyklontribe.com staan.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Sater
Usericon van Sater
Posted 03-09-2003 14:03 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Die zangert van Myrkskog geloof ik


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-09-2003 15:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2003 14:03 schreef Sater het volgende:
Die zangert van Myrkskog geloof ik
Setchdaimon [of iets dergelijks]?

En Destrukthor? Doet die nog mee of is 'ie Myrkskog-exclusive?


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 03-09-2003 16:00 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Oei mooi met zoveel leder, lijkt manowhore wel.


I am the 1%.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 04-09-2003 22:03 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Zag de cd vandaag bij rockyroad liggen, zag er weer goed verzorgd uit, met uitleg bij de teksten etc. Kostte 18 euro, natuurlijk niet gekocht, zag bij rockyroad nog wel Funeral Mist - Salvation liggen, waar ik al een tijd naar op zoek ben, maar voor 19,50 doe ik dat toch niet.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-09-2003 22:12 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik denk dat ze beiden meedoen, vandaar het nog grote death metal gehalte van de cd.

Aeolus: Die Funeral Mist kan je dan beter bij hun label bestellen geloof ik, Nargaroth is onderweg btw.

[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 04-09-2003 22:17]


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2003 22:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Funeral Mist kan je bestellen bij Norma Evangelium Diaboli. Overigens is die plaat zwaar geniaal en superieur aan welke Noorse plaat van na 1995 dan ook, dus als je nou de nieuwe Satyricon èn de nieuwe Zyklon laat liggen kan je mooi 'Salvation' binnenhalen .


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-09-2003 22:16 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Hmm das waar ja, niet bij de band zelf zoals ik zei..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 05-09-2003 10:13 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2003 22:15 schreef Dwaallicht het volgende:
Funeral Mist kan je bestellen bij Norma Evangelium Diaboli. Overigens is die plaat zwaar geniaal en superieur aan welke Noorse plaat van na 1995 dan ook, dus als je nou de nieuwe Satyricon èn de nieuwe Zyklon laat liggen kan je mooi 'Salvation' binnenhalen .


nieuwe Satyricon heb ik al, en ik denk dat ik die zyklon ook niet kan laten liggen.

bedankt voor de tip!


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 12-09-2003 15:41 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Oh ja, toen hadden we nog Zyklon. Daar waar ik "World ov Worms" iets te zwaar op de maag vond liggen om met regelmaat te draaien vind ik Aeon werkelijk een verademing! Sfeervoller en primitiever, absoluut. Aanrader!


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 19-09-2003 15:47 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

de nieuwe vinnik persoonlijk minder dan het geniale world ov worms.

Ze spelen nu death metal maar zijn niet bijster origineel. Het eerste nummer is persoonlijk mijn favoriet. Die ramt er lekker in....

verder blijven de nummers niet hangen..


Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-09-2003 18:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de nieuwe is niks minder dan geniaal. emperor is dood, lange leve zyklon.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen