|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat klopt,maar de overigen Noren daar wel.En de kerken e.d. welke hier in Nederland werden afgefikt daar betaalden wij(als Nederlanders zijnde) wel degelijk aan mee. Het punt gaat erom dat de grote massa moet opdraaien voor een enkeling met een zinloze actie(zoals altijd in de rechtstaten van de geciviliseerde wereld). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Jij snapt er blijkbaar niks van.Het gaat niet in eerste plaats om het geld.Het gaat erom dat de grote massa moet opdraaien voor nutteloze acties van individuen die het verstand niet hebben om te weten waar ze mee bezig zijn( en degenen die ik ken die zoiets hebben gedaan,niet alleen in Noorwegen maar ook in Nederland!!!! hebben ook geen enkele goede reden om het gedaan te hebben en noemen het achteraf zelf een domme actie). Maar goed,het commentaar gaat nu toch weer komen van de o zo evile underground blackmetallers die zeggen dat het true is om kerken/moskeeen te verbranden. Slechts een teken van onwetendheid En nog maar eens voor de duidelijkheid,ik ben ook tegen alle georganiseerde religies!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Geweld lost meestal niks op. Je moet het op een andere manier je gevoelens tegenover het geloof verspreiden. BLACK METAL! |
|
quote: Wagner Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Deze band is alles wat blackmetal niet moet zijn! Nee, geef mij maar wat goede begin eind 80's begin 90's bm. |
|
Rot dan op uit dit topic, prakker. |
|
Mr darmprakker voor jou hé. |
|
quote: Hmm,jij bent dus meer voor internethelden ? mensen die op het internet overal maar blasfemie lopen te lullen,maar dat in het echt niet doen..? En als iemand het een keer doet,keur jij het af ? Black Metal to revive the Glory of Aryana !!! |
|
|
|
Ik heb vorige week de nieuwe cd gedownload en die heerscht godverdomme!!!!!! Aaaarrrggghhh!!! Ik word er agressief van!!! Kopen!!! Allemaal!!! En vlug!!! Aeon is de death/black release van het jaar!!! Wat zeg ik? Van de laatste tien jaar!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Hoe gaat de nieuwe klinken dan? Ik hoop dat ie iets sneller wordt als World ov worms. Dat was eigenlijk het enige dat dat album miste IMHO. De vaart had er wel iets meer in mogen zitten. Zingt Deamon nogsteeds? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Van wat ik heb gehoord is de zang nogal anders geworden. En het is wat meer deathmetal, het nummer wat ik heb gehoord, Psyklon Aeon, beukt best aardig. Ben benieuwd! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
heb onlangs world ov worms verkregen met ruilen, en hij heerst zo ontzettend dat alle bejaarden bij ons in de buurt een paar jaar eerder gaan sterven. daemon doet de vocals niet meer, weet niet precies wie wel, zal wel op www.zyklontribe.com staan. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Die zangert van Myrkskog geloof ik one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Setchdaimon [of iets dergelijks]? En Destrukthor? Doet die nog mee of is 'ie Myrkskog-exclusive? |
|
Oei mooi met zoveel leder, lijkt manowhore wel. I am the 1%. |
|
Zag de cd vandaag bij rockyroad liggen, zag er weer goed verzorgd uit, met uitleg bij de teksten etc. Kostte 18 euro, natuurlijk niet gekocht, zag bij rockyroad nog wel Funeral Mist - Salvation liggen, waar ik al een tijd naar op zoek ben, maar voor 19,50 doe ik dat toch niet. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik denk dat ze beiden meedoen, vandaar het nog grote death metal gehalte van de cd. Aeolus: Die Funeral Mist kan je dan beter bij hun label bestellen geloof ik, Nargaroth is onderweg btw. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 04-09-2003 22:17] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Funeral Mist kan je bestellen bij Norma Evangelium Diaboli. Overigens is die plaat zwaar geniaal en superieur aan welke Noorse plaat van na 1995 dan ook, dus als je nou de nieuwe Satyricon èn de nieuwe Zyklon laat liggen kan je mooi 'Salvation' binnenhalen . |
|
Hmm das waar ja, niet bij de band zelf zoals ik zei.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: nieuwe Satyricon heb ik al, en ik denk dat ik die zyklon ook niet kan laten liggen. bedankt voor de tip! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Oh ja, toen hadden we nog Zyklon. Daar waar ik "World ov Worms" iets te zwaar op de maag vond liggen om met regelmaat te draaien vind ik Aeon werkelijk een verademing! Sfeervoller en primitiever, absoluut. Aanrader! |
|
de nieuwe vinnik persoonlijk minder dan het geniale world ov worms. Ze spelen nu death metal maar zijn niet bijster origineel. Het eerste nummer is persoonlijk mijn favoriet. Die ramt er lekker in.... verder blijven de nummers niet hangen.. Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
de nieuwe is niks minder dan geniaal. emperor is dood, lange leve zyklon. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |