IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Zyklon Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-09-2003 19:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 18:28 schreef attila_de_hun het volgende:
de nieuwe is niks minder dan geniaal. emperor is dood, lange leve zyklon.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-09-2003 19:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ja ja . Emperor was eerder dood kan ik me herinneren...let maar op, jullie hebben het hier gehoord:
Emperor komt echt wel terug...mark my words...wat iedereen ook zegt, zelfs de muzikanten...
En ja , Zyklon is erg vet inderdaad





Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 29-09-2003 18:35 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik heb vandaag Aeon gekocht van Zyklon. Ik moet zeggen dat ie heerscht!

Enige minpunt vind ik de screams op de album, deze hadden wel beter gekund.



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-09-2003 19:42 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik vind Aeon toch lichtelijk tegenvallen .
Net als bij Myrkskog vind ik dat er net teveel death metal invloeden in terecht zijn gekomen. World ov Worms vond ik beter. Desondanks is het nog steeds wel een goede cd vooral het laatste nummer is erg cool .


qouter
I Am Tuan
Usericon van qouter
Posted 29-09-2003 20:00 by qouter Wijzig reactieProfiel van qouterQuote dit berichthttp://www.cruachan.cjb.net

ware woorden worden hier gesproken. Ik ken niet alle bands uit de discussie van achter tot voor, dus laat ik Ancient Rites maar als voorbeeld nemen. Hartstikke vette band, mooie teksten ook. Meldt ik dat op een willekeurig forum, is er altijd wel iemand die het een nazi-band noemt

We zijn er dus over uit dat de hetze rond bands die misschien nazi zouden kunnen zijn buitengewoon irritant is. Volgende vraag: wat moeten we doen met bands die zelf open en bloot toegeven het te (willen) zijn

voor info voordat jullie losbarsten: www.nsbm.com


inter deum et diabolum semper musica est


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-09-2003 20:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2003 19:14 schreef invictis het volgende:
ja ja . Emperor was eerder dood kan ik me herinneren...let maar op, jullie hebben het hier gehoord:
Emperor komt echt wel terug...mark my words...wat iedereen ook zegt, zelfs de muzikanten...
En ja , Zyklon is erg vet inderdaad




Ik hoop maar dat ze terugkomen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-09-2003 20:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 september 2003 20:00 schreef qouter het volgende:
We zijn er dus over uit dat de hetze rond bands die misschien nazi zouden kunnen zijn buitengewoon irritant is. Volgende vraag: wat moeten we doen met bands die zelf open en bloot toegeven het te (willen) zijn

voor info voordat jullie losbarsten: www.nsbm.com


die discussie is al te vaak gevoerd.


Je moeder.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-09-2003 20:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 20:00 schreef qouter het volgende:
(...) Volgende vraag: wat moeten we doen met bands die zelf open en bloot toegeven het te (willen) zijn

voor info voordat jullie losbarsten: www.nsbm.com


Wat mij betreft: -> ovens


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 29-09-2003 20:06 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

zullen we nou voor een keer eens een heavy metal topic nsbm/bmm discussie vrijhouden


qouter
I Am Tuan
Usericon van qouter
Posted 30-09-2003 18:13 by qouter Wijzig reactieProfiel van qouterQuote dit berichthttp://www.cruachan.cjb.net

vink ook best, <lpf mode> het was maar een proefballonetje </lpf mode>


inter deum et diabolum semper musica est


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-09-2003 22:16 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik ga wel eens wat Euro's inruilen voor die nieuwe: daarstraks wat van gehoord, t is wel minder rauw als de eerste, maar k kan t wel hebben.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Aart
Usericon van Aart
Posted 01-10-2003 0:04 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Het meeste van de NSBM is toch niet veel waard. Thor's Hammer, Graveland, Burzum, Veles, en daar houdt het voor mij zo'n beetje op, misschien nog een andere band waar ik even niet op kan komen, maar het zullen er geen bakken zijn.

Dit niet omdat het NS is, want alhoewel ik zelf niet NS ben, ben ik ook niet zo politiek correct dat ik het automatisch in het hoekje dump. De bovenstaande bands vind ik eigenlijk heel goed, ook de gedachtegang spreekt me deels aan.

Wat ik wel minder vind is dat er veel van die heil hitler en 14/88 bandjes zijn. Dat vind ik gewoon brainless. De teksten zijn onzinnig en de bands zijn ook nog eens kwalitatief bagger.

Ow, nog even over Zyklon , laat ik maar zeggen dat ik de B variant meer waardeer, alhoewel ik dit geen bagger vind.

[Dit bericht is gewijzigd door Aart op 01-10-2003 0:07]


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-10-2003 21:26 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

De nieuwe Zyklon is echt super! Ze zijn op bijna alle fronten beter geworden sinds hun eerste album. Ik hoor mensen zeggen dat ze meer death metal zijn gaan klinken maar ik vind het niks meer death metal dan op World ov worms. Op de een of andere manier lijkt alles op Aeon gewoon beter uit de verf te komen. Voor sommige mensen is dit misschien toegankelijker maar dat vind ik nog wel meevallen. Wat me vooral opvalt is dat ik me bij de vorige cd nog wel eens ergerde aan het gebrek aan blastbeats. Maar bij de nummers op Aeon mis ik ze totaal niet. Ik heb er weer een sterke death/black metal cd bij.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 24-10-2003 0:25 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

jammer dat het een fascistische band is


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-10-2003 0:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2003 0:25 schreef Nuclearbastard het volgende:
jammer dat het een fascistische band is
You must be kidding me


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 24-10-2003 0:29 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2003 0:25 schreef Nuclearbastard het volgende:
jammer dat het een fascistische band is


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-10-2003 12:38 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 24 oktober 2003 0:25 schreef Nuclearbastard het volgende:
jammer dat het een fascistische band is


Juist niet man! Dat maakt het juist zo true. En je kent me, daar ga ik helemaal voor.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-11-2003 0:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Aeon rost alles naar de tering.

Na alle reactie's had ik gedacht dat ik hem een stuk minder zou vinden dan World ov Worms. Vooral vanwege de Death Metal invloeden.

Maar zoals XnegativeX al zei, de Death invloeden zijn niet veel anders dan op World ov Worms.

De vocals zijn er wel beter op geworden. Veel meer afwisseling in vergelijking met World ov Worms.

Top plaat!

Ik heb de limited edition tin box met sticker

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-11-2003 0:11]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-11-2003 19:48 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Aeon, is een prima plaat, maar zeker niet de beste dm plaat van dit jaar naar mijn bescheiden mening.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 10-11-2003 19:56 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 0:10 schreef BurZum het volgende:
Aeon rost alles naar de tering.

Na alle reactie's had ik gedacht dat ik hem een stuk minder zou vinden dan World ov Worms. Vooral vanwege de Death Metal invloeden.

Maar zoals XnegativeX al zei, de Death invloeden zijn niet veel anders dan op World ov Worms.

De vocals zijn er wel beter op geworden. Veel meer afwisseling in vergelijking met World ov Worms.

Top plaat!

Ik heb de limited edition tin box met sticker


Ik vind die vocals juist minder, maar ik denk dat die sticker wel overtuigend genoeg is om het geheel eens aan te schaffen


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 10-11-2003 21:12 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 19:56 schreef Vlkodlak het volgende:
Ik vind die vocals juist minder, maar ik denk dat die sticker wel overtuigend genoeg is om het geheel eens aan te schaffen


Wat stelt die tin box voor, is het de 3 euro waard om er meer voor te betalen dan voor een gewone jewelcase?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-11-2003 15:57 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Waarom is Deamon eigenlijk weg bij Zyklon?


metalrus
Usericon van metalrus
Posted 08-12-2003 21:33 by metalrus Wijzig reactieProfiel van metalrusQuote dit berichthttp://www.metalmania.net

quote:
Op 24 oktober 2003 0:25 schreef Nuclearbastard het volgende:
jammer dat het een fascistische band is




Ja... En de Beatles zijn satanisten.
Nuclearbastard, mocht ik je ooit in het vizier krijgen, zweer ik bij de machtige tonen van Warfare (ZYKLON-B!!!!) dat ik je hoofd van je romp zal afschroeven.

Zyklon-B wants you dead!


metalmania.metalhosting.info


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 08-12-2003 21:35 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl




metalrus
Usericon van metalrus
Posted 08-12-2003 21:57 by metalrus Wijzig reactieProfiel van metalrusQuote dit berichthttp://www.metalmania.net

quote:
Op 11 november 2003 15:57 schreef BurZum het volgende:
Waarom is Deamon eigenlijk weg bij Zyklon?



Toen had hij nog te druk met Limbonic Art. Maar hij krijst wel een paar nummers mee op Aeon (samen met Ofu Kahn van o.a. Red Harvest).


metalmania.metalhosting.info


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen