|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Best lekker wijfie |
|
... okeeeee, dit op een metal site anyway, ziet er wel goed uit en heeft centen, maar haar muziek is egt |
|
Weet je wat ook egt is? $@|() ®¤€[@Ñd a.k.a. $@|() Dit soort gezever. Oud Vuil. |
|
quote: egt wel weetje *plakbandje!* |
|
|
|
zooohoo. Het gaat hier niet over muziek geloof ik "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Het wordt mij ineens ook een stuk duidelijker Hatsjikidee! |
|
quote:Nou... lekker mokkeltje om ff overheen te gaan, maar meer niet... Sorry FREEZE |
|
Voor zover ik het me kan herineren heb ik de muziek maar één keer gehoord, met enorme boxen naast mijn oren en het volume helemaal open toen ik met een kater op de bank lag te pitten, daar word je niet vrolijk van. Maar ze is best lekker, dat wel. |
|
zo die hillary heeft ze maar voor het uitzoeken |
|
Wanneer word ze 18? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
hillarysch "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Zal me benieuwen wanneer zij aan de inplantaten gaat beginnen |
|
Ben ik nu de enige die haar ook nog lelijk vind? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: Ja. |
|
oké Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
quote: NEEHEEEE Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:homo |
|
quote: Mocht ze dan ooit midden in de nacht bij jou aanbellen, stuur haar maar door... Metalheads onderling moeten solidair zijn Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Volgens mij kwam ik H.D (net als Britney trouwens) tegen bij Slayer. |
|
Shit, ik kom alleen steeds Elvis en Jim Morrison tegen bij de plaatselijke super en slijter... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Maar beide dames vroegen nog naar je, dus de volgende keer toch maar naar Slayer! |
|
quote: Denk het wel, ik vind er in ieder geval weinig lelijks aan Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hmmm. Echt lelijk is ze niet toch? Nee. Maar echt bijzonder? Neuh. Ook weer niet. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 27-10-2004 10:07] Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |